Eplefe Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Purr-fect. Pixie Acia, Kat von D, Amina Munster og Jenna Jameson. Humm. Angående gutter såeh. Brian Molko og diverse andre "spinkle emoer". Edit: Sånn btw: Ikke gidd kommentaren "Litt mindre tatoveringer så..." for det er en av tingene som gjør henne perfekt. Endret 6. september 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Hu der hadde jeg ikke pult, nesten no matter what. Såeh, langt unna perfekt imo. Lenke til kommentar
Luciana Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Ikke bare på grunn av ørepynten, piercingen og tatoveringene? Damen var jo nydelig. Veldig fin kropp også i grunnen. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Kat von D er i tillegg dritkul da, så Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Hun på bildet er Pixie Acia. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Kat von D er jo dritheit og kul! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Amina Munster: Katherina von Drachenberg: Og pixie er det bilde av i forrige posten min. Lenke til kommentar
eivind1972 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Æsj, tatoveringer er ekkelt, nei, da var damene Luciana viste langt bedre! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Sitter du med en jævla objektiv fasit? For jeg svarte på hva JEG anser som perfekt. Jeg driter like mye som jentene over her i hva du synes om tatoveringer, vel. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Dakar eplefe tok seg nær av det. Vi må da få lov til å kommentere! Jeg er enig. Tatoveringer er fysj. I hvert fall sånne som dekker store deler av kroppen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Hey, er ikke min feil at dere har dårlig smak. Men er en forskjell på å presisere at man ikke liker noe og å si at "det der er helt objektivt stygt". Lenke til kommentar
eivind1972 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Dakar eplefe tok seg nær av det. Vi må da få lov til å kommentere! Jeg er enig. Tatoveringer er fysj. I hvert fall sånne som dekker store deler av kroppen. Ja, jeg må virkelig beklage på det dypeste at jeg såra eplefes følelser. Eller, kanskje ikke.... Hey, er ikke min feil at dere har dårlig smak. Men er en forskjell på å presisere at man ikke liker noe og å si at "det der er helt objektivt stygt". Ok, da, det er helt objektivt stygt. Fornøyd? Endret 6. september 2008 av Alastor Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Vet du hvordan "siter"-knappen fungerer? Eventuelt "rediger"-knappen? Og ja, det er ikke jeg som gjør meg til løgner. Sier bare SuicideGirls, jeg. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Å si at en eller anna mening er helt objektiv er så idiotisk. Folk har de særeste preferanser, så en kan jo omtrent alltid finne en eller anna jævel som beviser en feil. Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Whoa! chill litt med the krass kritikk a' folkens! Slenger ut litt subjektivt fine bilder jeg da! Får gå foran som et godt eksempel! Lucy Pinder: Litt tynn, men ellers ganske snasin! http://usemycomputer.com/show.html?w=2766&...y_Pinder_1_.jpg http://usemycomputer.com/indeximages/women...inder--0004.jpg http://usemycomputer.com/show.html?w=2551&...dresses_013.jpg @bazukh Helt enig med deg i det. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Denne diskusjonen kjem opp kvar gang Eplefe poster eit bilete med tatoveringer, er me ikkje ferdig snart? Kallileo: Nice, er det ekte? Usemycomputer havna fort i mine bokmerker. Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Oh yeah She's all real Too bad at jeg ikke veit hvem venninna hennes også er.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Jeg finner det småinteressant at folk reagerte på tatoveringene, men ingen kommenterte det at Amina bruker protese og mangler en fot. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Fra homoparaden i 06. Piken til høyre er(eller var, i hvert fall) usedvanlig heit. Synd jeg ikke har eller finner noe bedre bilde. Lenke til kommentar
toth Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) http://images.google.com/images?client=ope...sa=N&tab=wi Brillene og smilet gjør henne bare meget mye heitere Endret 7. september 2008 av toth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå