Patrick de Maar Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Bare la prada8 være i fred. Hun har tydeligvis større problemer enn hun selv er klar over. Endret 5. september 2008 av Expired product Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Denne dama har synes jeg er ikke perfekt, men er uten tvil på toppen av fine kropper, imho naturligvis. 100% naturlig er hun også om jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Catfight pågang? Jenter er så slemme med hverandre More brown suga sendes i rettning Ferchie. My treat: Sjekk han lille pimpen her a, med den flye dama. Altfor mye klær Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Åherregud, takk skal du ha gamebatov! Hun siste der.. perfekt. (fra den vinkelen, vil gjerne se mer) Endret 5. september 2008 av Ferchie Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Bryr meg ikke om hvordan mannfolk ser ut jeg, så lenge de har noe i topplokket enig med prada8: Vi slanke fårholde sammen Si hva dere vil, Linni har en bra kropp! kanskje 50g for mye silikon. Mulig hun har en bra kropp, men langt ifra perfekt. Jeg liker store former og ikke sånn stankelbein som linnie. Det betyr ikke at jentene jeg ser på som perfekt er chubby. Både slanke og chubby jenter kan ha en veldig bra kropp, men de jeg mener er perfekt har en god del mer fett på kroppen en linnie osv, synes aylar ser ganske bra ut i basshunter videoen, men en perfekt kropp i mine øyne har jeg dessverre ikke noe bilde av Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Out of the good stuff im afraid Syntes selv hun er latterlig deilig. Men det er det pene ansiktet som gjør grovjobben Pent aniskt har også denne dama. Men verdens heiteste, uten tvil: Lenke til kommentar
eivind1972 Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Forumfolk er rare som foretrekker tjukke damer. Men men selv tjukke damer trenger litt kjærleik, så det er godt det finnes noen som foretrekker dem å. Har ikke sett mange tjukke damer blant presentasjonene så langt. Lenke til kommentar
eivind1972 Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Catfight pågang? Jenter er så slemme med hverandre More brown suga sendes i rettning Ferchie. My treat: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Altfor mye klær De der to var vel mer latinas? Uansett, flotte damer. Ho første hadde nydelige hofter. Endret 5. september 2008 av Zeph Bilete i skjul-tag takk. Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Jeg elsker latinas Lenke til kommentar
eivind1972 Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Jeg elsker latinas Me too! De er de flotteste damene. Har lyst til å ta en tur ned dit og sjekke damer. Har hørt at blonde menn (og damer) er populære der nede... Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Jeg elsker latinas Me too! De er de flotteste damene. Har lyst til å ta en tur ned dit og sjekke damer. Har hørt at blonde menn (og damer) er populære der nede... Da er det noe for meg, er blond! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Den dame har ei sans for argumenter - Henrik Ibsen. Mira Craig er ikke så verst. Men hun har kanskje litt vel mye former. Også så pen hun er! 2nd! Mira er det nermeste perfekt en kommer. Lenke til kommentar
eivind1972 Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Jeg elsker latinas Me too! De er de flotteste damene. Har lyst til å ta en tur ned dit og sjekke damer. Har hørt at blonde menn (og damer) er populære der nede... Da er det noe for meg, er blond! Jeg er riktignok mørk blond, men jeg tror de har veldig "romslige" definisjoner av hva det vil si å være blond der nede... Her er forresten ei chilensk berte: Endret 5. september 2008 av eivind1972 Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Jeg elsker latinas Me too! De er de flotteste damene. Har lyst til å ta en tur ned dit og sjekke damer. Har hørt at blonde menn (og damer) er populære der nede... Da er det noe for meg, er blond! Jeg er riktignok mørk blond, men jeg tror de har veldig "romslige" definisjoner av hva det vil si å være blond der nede... Enig. Er vell kanskje mørkblond jeg også Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Tror nok det er utseende og kropp som teller mest, ikke hårfarge. Lenke til kommentar
eivind1972 Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Tror nok det er utseende og kropp som teller mest, ikke hårfarge. Er ikke så sikker på det. Kjenner en iraner som forteller at også i Iran blir blonde damer oppfatta som spesielt attraktive. Det kan kanskje være fordi det er nokså sjeldent i disse landa, slik at det blir oppfatta som eksotisk. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Kanskje mer for jenter, da. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Cassie is HOT! Og det samme gjelder hun dama fra Lost, husker ikke hva hun heter men hun har vært mye i fengsel osv... Lenke til kommentar
eivind1972 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Noen italienske berter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå