Zeph Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Der har du det. Putt ei PC-mus mellom beina så får du mellomrom! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 men, man skal jo ikke ha mellomrom! og jo, det er endel jenter der ute med det lille mellomrommet mellom lårene. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 No har eg ikkje sett bilete av det, men det kan umogeleg sjå fint ut. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Eplefe, om jeg nå tolker deg riktig, og du kommenterer ovenstående bilder, så har jeg kun en kommentar: Har du noen gang satt din fot utenfør din dør? De er da ikke feite! Er det merkelig at noen jenter kun blir skinn og bein om de kaller de jentene der feite.. Lenke til kommentar
Luciana Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Neinei, lårene skal ikke møtes når beina er SAMLET. De to der er, per personens definisjon, feite. Jeg har sett det en gang. Og den jenten hadde like tynne lår som jeg hadde da jeg var seks. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Uhm. Du tolket meg feil. Jeg mente ikke at det var MIN mening, jeg heller mer til å like lubne jenter, fordi jeg liker å ha noe å kose med, og helt ikke få vondt av å ligge inntil dem eller ha dem på fanget (jeg er jente selv, btw), men det er nevnt tidligere i tråden at en viss bruker synes at jenter var "chubby" om ikke lårene deres var separert. Lenke til kommentar
Luciana Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Jeg trodde ikke det, Eplefe. Skal formulere meg bedre. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Jeg snakket til ExpiredProduct, ikke deg. Lenke til kommentar
Luciana Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Det var da enda godt, haha. Altså, selv om man trener som fy, spiser sunt og holder seg frisk og rask, så kommer lårene til å møtes med bena samlet. Kan ikke fatte at et menneske som ser sykt ut skal være et ideal. Endret 5. september 2008 av Luciana Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Herregud Prada8, hvor tragisk du er. Hvis du hadde orket å lese posten min var kun den øveste linja til dere, den derre teite frasen "vi tynne må holde sammen". Og så forklarte jeg hvorfor jeg syns det var teit at jenter liksom ikke skal la lårene røre hverandre, osv.. Det var ikke rettet mot deg, eller noen andre, det var min personlige mening om saken. Så da tolket du det som et angrep på tynne jenter? SPAR meg.. Og å være så barnslig å kalle meg for chubby bare fordi jeg har andre syn på kropp enn deg? At du ser ut som et anoreksiavrak med kante-mus og beinete lår får være din sak, men jeg sa at JEG foretrekker ei sunn jente. Ei fit jente har muskler OG er tynn samtidig. Det syns jeg er fint. Med definerte lår og stram rumpe. Og uansett vet ikke du hvordan jeg ser ut. JEg må få si min mening uten at du skal stemple meg som tykk. Støtter Eplefe sin kommentar der. (OG om du ikke merket det så ble denne "undersøkelsen din" om tynne jenter vs sunne jenter nettopp motbevist av guttene i tråden... ) Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Regner med at det er slike "mellomrom" som dette, Ferchie, referer til... Link Endret 5. september 2008 av oldboy Lenke til kommentar
Luciana Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Det ser litt merkelig ut. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Jeg vet hvordan du ser ut Meeen, jeg orker ikke å bli angrepet mer. Hvis noen vil jeg skal vise eks, eller whatever, så ta kontakt på pm. Endret 5. september 2008 av prada8 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Haha, og det var det eneste du kunne si til den posten, tydeligvis. Lenke til kommentar
Luciana Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Den dame har ei sans for argumenter - Henrik Ibsen. Mira Craig er ikke så verst. Men hun har kanskje litt vel mye former. Også så pen hun er! Ingen som har noen bilder av Idol-Tone uten et lass av klær da? Finner ingen brukbare bilder. Endret 5. september 2008 av Luciana Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Jeg vet hvordan du ser ut Meeen, jeg orker ikke å bli angrepet mer. Hvis noen vil jeg skal vise eks, eller whatever, så ta kontakt på pm. Javell, dømmer du kroppen min etter kun det du har sett i RPP? Synd du følte deg så truffet av innlegget mitt at du måtte si stygge kommentarer til meg om MIN kropp. Utrolig frekt av deg. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Jeg hadde aldri sagt det hvis ikke du hadde skrevet at du var fornøyd med kroppen din. Lenke til kommentar
Luciana Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Jasså, er det noe galt med å være fornøyd med kroppen sin da? Så du bare må rakke ned på henne fordi hun har et godt selvbilde? Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Nei? Herregud, må du lese postene ordentlig, istedenfor å bare slenge ut et eller anna for å "bli med i diskusjonen". Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Jeg hadde aldri sagt det hvis ikke du hadde skrevet at du var fornøyd med kroppen din. Okei, så hvis du sier du er fornøyd med kroppen din, så skal jeg kalle deg chubby? Er det slik det fungerer eller.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå