kanonkent Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Jeg VET at de fleste gutter foretrekker en slank jente fremfor ei "sunn" ei. Vel, det tok EN gutt for å motbevise deg. Før jeg kom inn i et skikkelig forhold, syntes jeg at skikkelig tynne jenter, det var tingen. Men nåværende dama mi har en så utrooolig digg kropp (Sunn og fin kropp, med fantastiske former), selv om den kanskje heller en smule mot chubby. Setter mye mer pris på en skikkelig digg og koselig kropp å kose med, enn ei som du kan rekke rundt hele magen med overarmen din. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Det var ikke inndirekte. Jeg er helt sikker på at hun er chubby.Om hun er det har hun i hvert fall ikke personlighetsproblemer. *kremt* Buuuuuurn! Takk for meg! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Seriøst. Ei jente med et sunt forhold til kroppen sin over ei med et fucka forhold til kroppen sin anyday. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 De fleste betyr ikke alle. det betyr de fleste, altså flertallet. jeg hadde aldri kalt henne chubby hvis ikke hun haddde vært fornøyd med kroppen sin, og det sier hun at hun er. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Så en slank jente kan ikke være misfornøyd med kroppen? Bare lurer siden du skriver: jeg hadde aldri kalt henne chubby hvis ikke hun haddde vært fornøyd med kroppen sin, og det sier hun at hun er. Lenke til kommentar
Luciana Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Håhå, Prada føler seg bare truffet fordi hun er et beinrangel selv! *peke* Men ærligtalt, det er stor forskjell på å sulte seg tynn og det å trene seg slank. Slanke, veltrente, sunne damer slår tannpirkerjentene any day. Slike kropper er ikke et sunt ideal. Så, Prada, fortell meg hva du ser på som chubby. Sleng gjerne opp noen bilder! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Skulle gjerne jeg også likt å sett. Etter RPP synes jeg Lise ser ut som en flott jente. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Etter RPP synes jeg Lise ser ut som en flott jente. Enig. prada8 derimot har jeg ikke sett noe til Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Lagt merke til det jeg å. Siterer Limp Bizkit: ''your mouth's writing checks that your ass can't cash'' Lenke til kommentar
eivind1972 Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Jeg VET at de fleste gutter foretrekker en slank jente fremfor ei "sunn" ei. Hva legger du i "slank" og hva legger du i "sunn"? Forøvrig er det naturlig at menn tenner på sunne damer, da de er de mest fruktbare. Man tenner på de som er sunne og fruktbare. Jeg har ei venninne som er sammen med en som prøver å se ut som arnold. Hun skulle ønske han hadde normal kropp. De blir så opptatt av kroppen at det er irriterende å være i nærheten av de. Snakker om trening døgnet rundt. Generalisering Er bygger selv og snakker aldri om trening med folk som ikke deler samme interessen. Bildet til Zeph: Hun til venstre representerer virkelig ikke men's ideal. Hun i midten derimot var ganske snasen. Tynne jenter, med noe muskler på de rette plassene (lår, rumpe mm) er vinn. Er det samme dama? Uansett, det der er vel temmelig nært idealet, ja. MEGASEXY!!!! Endret 5. september 2008 av eivind1972 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Forumfolk er rare som foretrekker tjukke damer. Men men selv tjukke damer trenger litt kjærleik, så det er godt det finnes noen som foretrekker dem å. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Forumfolk er rare som foretrekker tjukke damer. Men men selv tjukke damer trenger litt kjærleik, så det er godt det finnes noen som foretrekker dem å. Hva snakker du om ''forumfolk''? selv har du over 7k innlegg, så vil si du havner fint i den kategorien selv. Og er plutselig sunne jenter tjukke? Tror noen ikke helt skjønner hva man mener med sunne jenter. The Game postet bildet av Amerie, hun ser sunn ut og er desidert den sexieste dama som er postet her. Endret 5. september 2008 av Ferchie Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Man har et litt skeivt bilde på virkeligheten hvis man mener at folk havner i "tjukke mennesker" når låra er nær hverandre. Det er vel mer sunn enn tykk, men... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Korleis ser ei "sunn" jente ut? Ein treng ikkje leve usunt sjølv om ein er over eller under idealvekt. Eg synest det er eit ganske vagt og merkeleg uttrykk å bruke i ein diskusjon. Einaste me kan sjå på bilete er former, utsjånad og størrelse. Om ho putter i seg junkfood og gulper det opp igjen eller et fisk fire ganger i veka er vanskeleg å sjå. Skal ein få ein fysisk flott og trent kropp må det trenes. Dette med at låra når kvarandre, nokon som har bilete som illustrerer det? Kva del av låret er det snakk om? Endret 5. september 2008 av Zeph Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Zeph: Trening er sunnhet, og ja det er sant at det MÅ trening til for at ei jente skal se sunn ut. Slik jeg ser det. Noen ganger må man ikke være bokstavelig, man skjønner hverandre på enkeltord. Ok, jeg illustrerer de lårgreiene med en EKSTREMT dårlig tegning zeph! untitled.bmp Endret 5. september 2008 av Ferchie Lenke til kommentar
Luciana Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Forumfolk er rare som foretrekker tjukke damer. Men men selv tjukke damer trenger litt kjærleik, så det er godt det finnes noen som foretrekker dem å. Hvem i alle dager har sagt at de liker "tjukke" damer? Jeg for min del sa veltrent og sunn. På hvilken måte kan veltrente jenter være feite? Sleng opp et bilde av damen din da, Blåbær. Endret 5. september 2008 av Luciana Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Hahaha, fantastisk teikning, ser ut som dei har svulst både her og der. :!: Vanskeleg å finne bilete som illustrerer. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Neinei, lårene skal ikke møtes når beina er SAMLET. De to der er, per personens definisjon, feite. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Det går jo ikkje an, må ha firkanta vagina då. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Zeph: beklager, men datamusa er sånn hakkete om du skjønner! Og jeg sjangser ikke på å søke etter sånne ting da jeg sitter på jobb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå