Zethyr Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 http://www.fabulousmag.co.uk/images/conten...rvey_01_025.jpgMidten takk. Hun til venstre så ut som ei purke. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Jeg syns vel egentlig at begge de på sidene var lite tiltrekkende, jeg. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Kommentar til Zeph sitt bilde: Jeg ville valgt(og vært) hun i midten. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Jeg har ei venninne som er sammen med en som prøver å se ut som arnold. Hun skulle ønske han hadde normal kropp. De blir så opptatt av kroppen at det er irriterende å være i nærheten av de. Snakker om trening døgnet rundt. Generalisering Er bygger selv og snakker aldri om trening med folk som ikke deler samme interessen. Bildet til Zeph: Hun til venstre representerer virkelig ikke men's ideal. Hun i midten derimot var ganske snasen. Tynne jenter, med noe muskler på de rette plassene (lår, rumpe mm) er vinn. Some brown sugar Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 off topic: Hvor gammel er de to på de nederste bildene ?? :O Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Hun nederst til venstre var sinsykt nice, bare litt bleke pupper. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Og hvilke av de kroppene vil du karakterisere som perfekt? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Hun nederst tiø høyre hadde ALT for tynne lår synes jeg. Samt at hun så 15'ish ut. Lenke til kommentar
eivind1972 Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) off topic: Hvor gammel er de to på de nederste bildene ?? :O Aner ikke, sikkert et sted mellom 18 og 22. Hun nederst tiø høyre hadde ALT for tynne lår synes jeg. Samt at hun så 15'ish ut. Enig i at låra var for tynne, ja. Tipper ho er er 18-19 et sted. Og hvilke av de kroppene vil du karakterisere som perfekt? Bortsett fra ho siste, som var for skinny, så synes jeg alle var fine. Endret 6. september 2008 av Alastor Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 eivind: Du kan svare alle i en post. Det der kalles bare postcount. Den rumpa øverst til høyre var ganske bra. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Sjekk låret til hun nederst til venstre. Lurer på om det er photoshop eller en øksedesperado som har laget det hakket der. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 ..og med sunn så mener du chubby? ingen har sagt at vi er anoreksia vrak, eller at vi ikke smiler. dere kan si hva som helst inne på dette forumet, men jeg VET at de fleste gutter foretrekker en slank jente fremfor ei "sunn" ei. Men det som ofte skjer på dette forumet er at de lubbne jenter reagerer og får de slanke til å fremstå som victoria beckham. Nei, nå vrir du om på det jeg sier. Jeg har aldri sagt DU var anorektisk, jeg sa de bildene av de jentene var det. Har heller aldri sagt at du ikke smiler. Nå syns jeg du er veldig egosentrisk her, det handler ikke om DEG som person. Jeg ser på bildene og sier det jeg mener. Det JEG har sagt er at JEG syns jenter er penest når de ser sunne ut, og da har jeg ALDRI sagt at de er chubby. Jeg sa fit. Har alltid syntes at fit'e jenter ser hotte ut, med fine veltrente lår, litt definisjon på armene (LITT ja), og stram ellers. I mine øyne er de perfekt, og slår de "naturlig" tynne ned i støvlene. Det er fordi som oftest ser tynne jenter uten muskler hengslete og syke ut, etter min mening. Så spar meg for den "jeg vet at alle gutter.. " greia, for jeg har ikke sagt det. Fit er tynn det også, bare på en finere måte. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Jeg tolket posten din som et angrep mot alle tynne jenter, og da inkludert meg selv, ettersom det var mitt illlegg du kommenterte. Endret 4. september 2008 av prada8 Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Jeg tolket posten din som et angrep mot alle tynne jenter, og da inkludert meg selv, ettersom det var mitt illlegg du kommenterte. Du tolket posten hennes HELT feil, i tillegg angriper du henne med å indirekte kalle henne chubby. Men det som ofte skjer på dette forumet er at de lubbne jenter reagerer og får de slanke til å fremstå som victoria beckham. Lenke til kommentar
Luciana Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Sjekk låret til hun nederst til venstre. Lurer på om det er photoshop eller en øksedesperado som har laget det hakket der. Du lurer? Ser dere ikke at hele pigen er redigert til det ekstreme? Det ser ut som noe man kunne gjort i paint på fem minutter. Jeg blir flau. De kunne gjort noe med ansiktet også. Hun ser ut som en blanding av chewbakka og Kurt Nilsen. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Det var ikke inndirekte. Jeg er helt sikker på at hun er chubby. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Jeg VET at de fleste gutter foretrekker en slank jente fremfor ei "sunn" ei. Du har foretatt en undersøkelse på det altså? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Jeg VET at de fleste gutter foretrekker en slank jente fremfor ei "sunn" ei. Ja, beinrangel er jo så sexy. Forresten er "sunne" jenter også slanke. Dem har bare ikke utstående hoftebein, ribbein, osv Endret 5. september 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Det var ikke inndirekte. Jeg er helt sikker på at hun er chubby.Om hun er det har hun i hvert fall ikke personlighetsproblemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå