Eplefe Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Ser ingenting galt med plastisk kirurgi, jeg. Om jeg hadde følt for å stramme opp og forstørre puppene mine litt så hadde jeg ikke akkurat gått rundt med et skilt der det sto "PARTIALLY FAKE" over brystet, og med mindre du er veldig god til å spotte arr, evnt. kikker nøye på undersiden av puppene til alle jenter du møter, så hadde du mest sannsynlig aldri fått vite at puppene mine var falske. Har en venninne som har 100% falske (kjønnsskifteoperasjon, og hormonene ga henne aalt for små), og jeg kjenner omtrent ikke forskjell på hennes og mine. Så med mindre du har noe til sammenligning der og da, så merker du det neppe om ikke jenten forteller deg det. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 WTF Eplefe? Nå har jeg bare kjent på et sett med silikonpupper som jeg vet om, og jeg må si at med moderne plastisk kirurgi så er det ekstremt godt utført arbeid i de fleste tilfeller.. Om du har litt tjukk hud på puppene så kjenner du ikke implantatet i det hele tatt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 What, det er de eneste fullstendig falske jeg vet om. De gikk fra A til D, liksom, du får det ikke mye falskere enn det. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Arnold ser RÅ ut i ansiktet.Indeed, arnold er mann. Kroppens hans er for stor syns jeg though Lenke til kommentar
eivind1972 Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Bryr meg ikke om hvordan mannfolk ser ut jeg, så lenge de har noe i topplokket enig med prada8: Vi slanke fårholde sammen Si hva dere vil, Linni har en bra kropp! kanskje 50g for mye silikon. Ho kunne hatt litt mer hofter og rompe. Litt for mye silikon i puppene, ja. Endret 4. september 2008 av eivind1972 Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Linni har en fantastisk kropp. Trenger litt mere rumpe synes jeg da, og ansiktet er jeg ikke overbegeistret over. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Rumpa ser litt flat på dette bildet.. men vil tro hun er ganske normal der og Hun har en normalt slank kropp, med store pupper Kunne godt tatt ut 50gram. Hun har vel 300. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Ja mener hun har 300 gram. Ja, men jeg liker LITT ekstra på rumpa, ikke mye, men i retning mira craig. Lenke til kommentar
eivind1972 Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) 70-tallet hadde også sin sjarm Jepp, ikke mye galt med de formene, nei! Nam Nam. Det var saker, ja! Ikke mye å klage på hos de der, nei! De av oss som var tenåringer på 80-tallet husker nok denne dama godt: Endret 6. september 2008 av Alastor Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 enig med prada8: Vi slanke fårholde sammen Unnskyld meg, men det der var noe fatalt å si. " jeg vil bare påpeke at jeg er tynn". Syns det er helt blåst at låra ikke skal røre når man står oppreist (selv om mine heller ikke gjør det), men det er ikke noen regel. Jeg trener ikke for at mine skal være sånn, de er sånn bare og lite jeg kan gjøre med det. ALLE jentene på det inlegget til *i dont remember name* var syyykt tynne og ekle. IMO så er den perfekte jenta ei som ser sunn ut. Og kan kunsten å kle seg. Noen tynne jenter ser utrolig stygge ut når beina stikker ut fra hofta og skulderbladende vises godt. Utrolig tragisk. De fineste jentene har fit kropp. Hverken tynn eller feit. Lange slanke muskler og et smil om munnen. De danker de tynneste ut lett! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 enig med prada8: Vi slanke fårholde sammen Unnskyld meg, men det der var noe fatalt å si. " jeg vil bare påpeke at jeg er tynn". ehm.. nei... Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 begrunnelsen min kom en post senere Penis trygve! Og jo, han ser emo ut. Men på en annen side så er det veldig mange som ser emo ut men som ikke er det. Jeeezez. Jeg sa jo at jeg syntes kroppen hans var grei, skjønner ikke hvorfor du henger deg opp i det andre. Fordi det er så lite relevant til topic. Bare jeg som ikke skjønner hvorfor dette er emo?: ja. Det er emo. Med skikkelgi stygge brystvorter og skikkelig stygg kropp, pluss at han er emo. men du har vist oss at det er din smak nå etter alle bildene du har lagt ut. nerdegutter Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 enig med prada8: Vi slanke fårholde sammen Unnskyld meg, men det der var noe fatalt å si. " jeg vil bare påpeke at jeg er tynn". Syns det er helt blåst at låra ikke skal røre når man står oppreist (selv om mine heller ikke gjør det), men det er ikke noen regel. Jeg trener ikke for at mine skal være sånn, de er sånn bare og lite jeg kan gjøre med det. ALLE jentene på det inlegget til *i dont remember name* var syyykt tynne og ekle. IMO så er den perfekte jenta ei som ser sunn ut. Og kan kunsten å kle seg. Noen tynne jenter ser utrolig stygge ut når beina stikker ut fra hofta og skulderbladende vises godt. Utrolig tragisk. De fineste jentene har fit kropp. Hverken tynn eller feit. Lange slanke muskler og et smil om munnen. De danker de tynneste ut lett! Så sant så sant. Eller, det er min smak ihvertfall. En jente som ser sunn ut, vet å kle seg.. ja det du sa! Heller litt for mye enn litt for lite mener da jeg. Lenke til kommentar
Fredrik. Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Ehm... "Men's ideal" var jo små lubben. Spessielt tryne var godt og rundt. Langt ifra mitt ideal iallefall. Hun i midten derimot deilig! Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 enig med prada8: Vi slanke fårholde sammen Unnskyld meg, men det der var noe fatalt å si. " jeg vil bare påpeke at jeg er tynn". Syns det er helt blåst at låra ikke skal røre når man står oppreist (selv om mine heller ikke gjør det), men det er ikke noen regel. Jeg trener ikke for at mine skal være sånn, de er sånn bare og lite jeg kan gjøre med det. ALLE jentene på det inlegget til *i dont remember name* var syyykt tynne og ekle. IMO så er den perfekte jenta ei som ser sunn ut. Og kan kunsten å kle seg. Noen tynne jenter ser utrolig stygge ut når beina stikker ut fra hofta og skulderbladende vises godt. Utrolig tragisk. De fineste jentene har fit kropp. Hverken tynn eller feit. Lange slanke muskler og et smil om munnen. De danker de tynneste ut lett! Så sant så sant. Eller, det er min smak ihvertfall. En jente som ser sunn ut, vet å kle seg.. ja det du sa! Heller litt for mye enn litt for lite mener da jeg. Great minds think alike Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) ..og med sunn så mener du chubby? ingen har sagt at vi er anoreksia vrak, eller at vi ikke smiler. dere kan si hva som helst inne på dette forumet, men jeg VET at de fleste gutter foretrekker en slank jente fremfor ei "sunn" ei. Men det som ofte skjer på dette forumet er at de lubbne jenter reagerer og får de slanke til å fremstå som victoria beckham. Endret 4. september 2008 av prada8 Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 ..og med sunn så mener du chubby? ingen har sagt at vi er anoreksia vrak, eller at vi ikke smiler. dere kan si hva som helst inne på dette forumet, men jeg VET at de fleste gutter foretrekker en slank jente fremfor ei "sunn" ei. Men det som ofte skjer på dette forumet er at de lubbne jenter reagerer og får de slanke til å fremstå som victoria beckham. Du mistolker det jeg sier. Ei glad og sunn jente er noe JEG foretrekker. Smak er ikke noe man kan generalisere. Og jeg presiserte at jeg synes det er BEDRE med en jente som har litt ekstra enn litt for lite. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Sunn og pen kropp: Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Flott eksempel pepsi! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå