Erasus Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Ser ut som nydelig hofter/rompe/lår på hu der, nam nam. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Ja nam nam nam! Ho der var bortimot heilt etter min smak! Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Ja det skal være helt sikkert! Lenke til kommentar
eivind1972 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Ser ut som nydelig hofter/rompe/lår på hu der, nam nam. Jepp, det er bare å si ja takk! Flotte bein, hofter, lår, sikkert også rompe (sjøl om vi ikke ser den så godt), midjen og sprettpuppene er også perfect. Nam, nam, jeg sikler alt her jeg sitter... Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Hvis jeg hadde de låra hadde jeg sluttet å spise. Hun kan umulig se bra ut i stramme bukser! Men kan godt forstå at noen syns det er tiltrekkende. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Mener du man da skal ha helt rette ben for å kunne se bra ut i stramme bukser? Jeg er glad jeg ikke har den samme meningen som deg på det punktet, prada8, når jeg ser hva flertallet her foretrekker Lenke til kommentar
eivind1972 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Hvis jeg hadde de låra hadde jeg sluttet å spise. Hun kan umulig se bra ut i stramme bukser! Men kan godt forstå at noen syns det er tiltrekkende. Hæ? Ho har da ikke et gram for mye. Hadde ikke gjort noe om hun hadde litt mer fett på kroppen heller. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Meeko_* Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Enten er de slanke eller så er de feite, hva mener du?Jeg liker jenter som liker å ta vare på seg selv og liker å se bra ut. Derfor er ting som tan og store pupper alltid et pluss. ...så da er det å ta silikon "å ta vare på seg selv"? Sterkt uenig her. Jeg vil si at det å endre sitt naturlige utseende veldig (feks falsk brunfarge (ja, det ser falskt ut!) og silikon) er det motsatte av å ta vare på seg selv. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Mener du man da skal ha helt rette ben for å kunne se bra ut i stramme bukser?Jeg er glad jeg ikke har den samme meningen som deg på det punktet, prada8, når jeg ser hva flertallet her foretrekker Ja. Lårene skal ikke møtes når man går med dongeri. det skal være mellomrom. jeg er også glad at ikke alle gutter liker de tynne, ettersom det er hardt arbeid å få tynne lår. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Låra så jo flotte ut. Og å slutte å spise er vel ikke det smarteste en kan gjøre. Lenke til kommentar
eivind1972 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Mener du man da skal ha helt rette ben for å kunne se bra ut i stramme bukser?Jeg er glad jeg ikke har den samme meningen som deg på det punktet, prada8, når jeg ser hva flertallet her foretrekker Ja. Lårene skal ikke møtes når man går med dongeri. det skal være mellomrom. jeg er også glad at ikke alle gutter liker de tynne, ettersom det er hardt arbeid å få tynne lår. Ho dama jeg posta over er da HELSLANK! Her er ei annen som også er dritlekker, puppene kunne kanskje vært litt større, men, men... Jeg hadde definitivt fått den opp for å si det sånn Du er vel klar over at det er litt turnoff når låra ikke møtes? Endret 3. september 2008 av eivind1972 Lenke til kommentar
Battone Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Mener du man da skal ha helt rette ben for å kunne se bra ut i stramme bukser?Jeg er glad jeg ikke har den samme meningen som deg på det punktet, prada8, når jeg ser hva flertallet her foretrekker Ja. Lårene skal ikke møtes når man går med dongeri. det skal være mellomrom. jeg er også glad at ikke alle gutter liker de tynne, ettersom det er hardt arbeid å få tynne lår. WTF... Hvordan i alle dager har du klart å få et så skeivt syn på dette.. Det finnes ingen "regel".. Det er 2 ting som ikke er fint å se, ekstremt overvektige mennesker i trange dongeri eller alt for tynne mennesker.. I mellom der har du mye bra. Kanskje det verste jeg ser er disse "nye" dongeriene som er trange helt ned til anklene.. Har enda til gode å se noen som kler dette. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Må si meg litt enig med frøken prada, fordi om sånne lår er sykt digge i hotpants og andre korte saker, så kler det ikke stramme bukser. Men ingen tvinger henne til å gå i det heller Lenke til kommentar
eivind1972 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Mener du man da skal ha helt rette ben for å kunne se bra ut i stramme bukser?Jeg er glad jeg ikke har den samme meningen som deg på det punktet, prada8, når jeg ser hva flertallet her foretrekker Ja. Lårene skal ikke møtes når man går med dongeri. det skal være mellomrom. jeg er også glad at ikke alle gutter liker de tynne, ettersom det er hardt arbeid å få tynne lår. WTF... Hvordan i alle dager har du klart å få et så skeivt syn på dette.. Det finnes ingen "regel".. Det er 2 ting som ikke er fint å se, ekstremt overvektige mennesker i trange dongeri eller alt for tynne mennesker.. I mellom der har du mye bra. Kanskje det verste jeg ser er disse "nye" dongeriene som er trange helt ned til anklene.. Har enda til gode å se noen som kler dette. Men da er du jo enig i at de ikke skal være FOR tynne? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Puppene kunne kanskje vært litt større. Pupper er oppskrytt, det finnes mye med kvinner som er rangert høyere enn det. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Bryr meg ikke om hvordan mannfolk ser ut jeg, så lenge de har noe i topplokket enig med prada8: Vi slanke fårholde sammen Si hva dere vil, Linni har en bra kropp! kanskje 50g for mye silikon. Endret 4. september 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Bryr meg ikke om hvordan mannfolk ser ut jeg, så lenge de har noe i topplokket Bullshitt og det vet du. Det at utseende ikke "betyr noe" og at det indre er alt som teller, er noe stygge sier for å føle seg bedre. Du trenger ikke på langt nær å se ut som Brad pitt, eller Jessica Alba for å få en pen partner selv, men det går enn grense. det indre er viktigst, men det ytre spiller også en rolle. KONGEN! (sett bortifra ansiktet) Hra vel blitt kåret til verdens mest perfekte kropp noen ganger. Til den dag i dag, verdens desidert råeste kropp imo. Er nok mange i denne tråden er veldig uenig med meg dog Linni ser bra ut, men har for store pupper imo. Dessuten er jenter som tyr til plastisk kirurgi, silikon (osv) EKSTREMT turnoff. Dette vet jeg at jeg ikke er alene om å mene. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) klart betyr utseende noe. nå tenkte jeg mest på kroppen. tykk tynn slapp stram. Ett fett for meg. Fedme og 170 kg er ikke noe jeg finner sexy da Selv om jeg syns Arnold har en heftig kropp så er det ikke noe jeg drømmer om å dele seng med. Jeg har ei venninne som er sammen med en som prøver å se ut som arnold. Hun skulle ønske han hadde normal kropp. De blir så opptatt av kroppen at det er irriterende å være i nærheten av de. Snakker om trening døgnet rundt. Da er det bedre med en aldri så liten ølvom Har ingenting imot silikon. Jeg liker store pupper Endret 4. september 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Arnold ser RÅ ut i ansiktet. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Bolelooken tenker du på? Endret 4. september 2008 av Ferchie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå