Gå til innhold

Perfekt kropp eller?

Pinup

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jessica_6.jpg

jessica_11.jpg

jessica_13.jpg

Kaylani_Lei_WRD_24.jpg

Amara_RD2_30.jpg

Kaylani_Lei_WRD_6.jpg

angela_03.jpg

angela_04.jpg

angela_05.jpg

Javisst er de hotte.. Men disse kvinnene er ikke modeller.. nei faktisk de er ikke ekte mennesker engang..

De er puledokker man kan få kjøpt til en latterlig høy himmelsk pris!

Prisen? Hvis du tipper over 30 000kr tar du ikke feil men dette er dessverre kun begynnelsen..

Helt sykt hva verden har kommet til :ohmy:

Det ekke kødd engang, det viser seg at slike "Love Dolls" er kommet for å bli.

https://secure.realdoll.com/wicked-realdoll-gallery/

Lenke til kommentar

Etter å ha sjekket ut siden som number1boss postet (linken var i bildet) thenuproject.com må jeg si at det er så utrolig mange jenter jeg synes er rett og slett stygge og ekle. store fæle hengepupper, små flate pannekakepupper, flate og hengeterumper, rynkete og slaskete hud. Herregud, ble ganske kvalm av å se på de bildene. Og dette skal være naturlige jenter? Da er det mange jenter der ute som ser helt forjævlige ut. fysj!

Halvparten av jentene som er postet her også er rimelig udigge. Enten overtrente og tynne, eller slaskete og hengete.

Men det som er mest morsomt er å lese hva alle dere her inne skriver om dem, hvor kritiske dere er. Sånn med tanke på at så si ingen av dere har pult noensinne.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Etter å ha sjekket ut siden som number1boss postet (linken var i bildet) thenuproject.com må jeg si at det er så utrolig mange jenter jeg synes er rett og slett stygge og ekle. store fæle hengepupper, små flate pannekakepupper, flate og hengeterumper, rynkete og slaskete hud. Herregud, ble ganske kvalm av å se på de bildene. Og dette skal være naturlige jenter? Da er det mange jenter der ute som ser helt forjævlige ut. fysj!

Halvparten av jentene som er postet her også er rimelig udigge. Enten overtrente og tynne, eller slaskete og hengete.

Men det som er mest morsomt er å lese hva alle dere her inne skriver om dem, hvor kritiske dere er. Sånn med tanke på at så si ingen av dere har pult noensinne.

Kan du bevise det? Dette er en forferdelig dum uttalse å si. Du vet vel sikkert alt om det du ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

ikke er det pent heller

lol

Det har vært litt vel mye fyldige kvinner i det siste, savner det som var perfekt før kim kardashian ble poppis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...