Uderzo Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 (endret) Wow, Uderzo, hu der ^^^^ Hun er helt nydelig Kvinner av det kaliberet setter meg helt ut Endret 23. februar 2015 av Uderzo Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Javisst er de hotte.. Men disse kvinnene er ikke modeller.. nei faktisk de er ikke ekte mennesker engang.. De er puledokker man kan få kjøpt til en latterlig høy himmelsk pris! Prisen? Hvis du tipper over 30 000kr tar du ikke feil men dette er dessverre kun begynnelsen.. Helt sykt hva verden har kommet til Det ekke kødd engang, det viser seg at slike "Love Dolls" er kommet for å bli. https://secure.realdoll.com/wicked-realdoll-gallery/ Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Tenkte billig puledokke når jeg på bildene. Fikk delvis rett ihvertfall Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 (endret) Tenkte ca det samme: Photoshop eller dyr puledokke.. WTF?Men når kjærringa ikke vil, kunne det jo vært greit å ha... Endret 4. mars 2015 av Caddy 2 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 (endret) Endret 4. mars 2015 av General Bork Laser 1 Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Etter å ha sjekket ut siden som number1boss postet (linken var i bildet) thenuproject.com må jeg si at det er så utrolig mange jenter jeg synes er rett og slett stygge og ekle. store fæle hengepupper, små flate pannekakepupper, flate og hengeterumper, rynkete og slaskete hud. Herregud, ble ganske kvalm av å se på de bildene. Og dette skal være naturlige jenter? Da er det mange jenter der ute som ser helt forjævlige ut. fysj! Halvparten av jentene som er postet her også er rimelig udigge. Enten overtrente og tynne, eller slaskete og hengete. Men det som er mest morsomt er å lese hva alle dere her inne skriver om dem, hvor kritiske dere er. Sånn med tanke på at så si ingen av dere har pult noensinne. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Uderzo Skrevet 4. mars 2015 Populært innlegg Del Skrevet 4. mars 2015 Du er tøff ass. 20 Lenke til kommentar
Populært innlegg Need44speed Skrevet 4. mars 2015 Populært innlegg Del Skrevet 4. mars 2015 16 Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Etter å ha sjekket ut siden som number1boss postet (linken var i bildet) thenuproject.com må jeg si at det er så utrolig mange jenter jeg synes er rett og slett stygge og ekle. store fæle hengepupper, små flate pannekakepupper, flate og hengeterumper, rynkete og slaskete hud. Herregud, ble ganske kvalm av å se på de bildene. Og dette skal være naturlige jenter? Da er det mange jenter der ute som ser helt forjævlige ut. fysj! Halvparten av jentene som er postet her også er rimelig udigge. Enten overtrente og tynne, eller slaskete og hengete. Men det som er mest morsomt er å lese hva alle dere her inne skriver om dem, hvor kritiske dere er. Sånn med tanke på at så si ingen av dere har pult noensinne. Kan du bevise det? Dette er en forferdelig dum uttalse å si. Du vet vel sikkert alt om det du 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 (endret) Endret 4. mars 2015 av General Bork Laser 8 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 (endret) edit - bytta ut med uredigert Endret 5. mars 2015 av General Bork Laser 2 Lenke til kommentar
tingo Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 eh... ikke originalt, bildet har fått "plastisk kirurgi". Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 (endret) ikke er det pent heller lol Endret 5. mars 2015 av General Bork Laser 6 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 ikke er det pent heller lol Det har vært litt vel mye fyldige kvinner i det siste, savner det som var perfekt før kim kardashian ble poppis. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 (endret) ikke er det pent heller lol Det har vært litt vel mye fyldige kvinner i det siste, savner det som var perfekt før kim kardashian ble poppis. hva synes du er perfekt? Endret 5. mars 2015 av General Bork Laser 5 Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 ... Hva er greia med disse redigerte bildene som viser overdreven stor ræv som ikke er fint? 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå