James Bond Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Bilder osv. Fin jente og fin kropp men uheldig med bryst. Skulle hatt litt former der syns jeg. Noen fler som er enig? Føler meg litt slem når jeg påpekte det, men alle har uansett hver sin smak. 5 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Bilder osv. Fin jente og fin kropp men uheldig med bryst. Skulle hatt litt former der syns jeg. Noen fler som er enig? Føler meg litt slem når jeg påpekte det, men alle har uansett hver sin smak. Litt enig, men jeg synes hun har søte bryster Lenke til kommentar
MineralWhite Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Bilder osv. Fin jente og fin kropp men uheldig med bryst. Skulle hatt litt former der syns jeg. Noen fler som er enig? Føler meg litt slem når jeg påpekte det, men alle har uansett hver sin smak. Enig. 7 Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Er en slik figur noen garanti for at en dame er god i sengen? Det er håp for oss alle, heldigvis, selv uten megapupper og sprettrumpe . Kan jo være ekstremt god i sengen, hvis det er en robot, som er programmert med akkurat det formålet... 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Å herre min forbanna hatt. 3 Lenke til kommentar
Calippus Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Mehhh, sylslank asiatisk jente/dame og ei som ikke har former... 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Uderzo Skrevet 7. desember 2014 Populært innlegg Del Skrevet 7. desember 2014 14 Lenke til kommentar
Calippus Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 (endret) http://youtu.be/bx0oiey4zvM?t=1m58s Hvis du spoler fram til henholdsvis ca 1:59 (ser dama litt på avstand) og til ca 2:04 (ser nære på) så skjønner dere hva jeg mener..... Dette var en video jeg totalt random så når jeg gravde etter info om Senterpartiet. Kom til Petter Schjervens Typisk Norsk. Å fy søren han typen der må være griseheldig/fornøyd med dama si. For et puppestell på en ellers fin kropp.. Endret 18. desember 2014 av Calippus 1 Lenke til kommentar
b00n Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 De så veldig naturlige ut, og veldig fine ut Amanda cerny igjen 4 Lenke til kommentar
MineralWhite Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Fortsatt God Jul og Godt Nyttår 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg eRextion Skrevet 1. januar 2015 Populært innlegg Del Skrevet 1. januar 2015 10 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 http://i.imgur.com/kueKMYZ.jpg Seriøst? Hun må jo være photoshoppet?? 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Ligner på Jessica Nigri, synd det ikke er hun. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 http://i.imgur.com/kueKMYZ.jpg Seriøst? Hun må jo være photoshoppet?? Er ikke det, har sett flere bilder av samme model. Hun er russisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå