Gjest Bruker-182691 Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Man kan ikke gjøre noe med penisstørrelsen, det kan man med vekta, derfor synes jeg slankt er penest! Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Jeg skjønner ikke helt hva vitsen med å diskutere/forfekte egne preferanser. Jeg kan skjønne at man kan diskutere noe som er direkte helsefarlig i negative ordelag, men utenom det er det bare onanering av eget ego. FAp fap fap Med det sagt så har jeg selv vage preferanser, hun jeg bor sammen med er vel så nærme det man kaller normalbygd man kommer men før det var jeg sammens med ei som veide litt mer. Hun var dog ikke usunn, dermed var det ikke et problem... Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Det er som er fint med personlige preferanser er nettopp at det er personlige preferanser. Det nærmeste man kan komme en fasit er vel teorien om det gylne snitt, og at kanskje dette er grunnen til at man foretrekker visse ting fremfor andre når det gjelder estetisk skjønnhet: 3 Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Hva enkelte ville gjort for å få henne i vennelista på snapchatten sin Lenke til kommentar
b00n Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Bare og søke opp amandacerny og legge henne til det :-) 2 Lenke til kommentar
Calippus Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Flotte disse der altså, men det ser ut som det "prøves for hardt", for å si det sånn. Bl.a har dama for små pupper, han fyren ser til å ha overdrevet smal midjeparti. 2 Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Bikini er alltid fint! 1 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Flotte disse der altså, men det ser ut som det "prøves for hardt", for å si det sånn. Bl.a har dama for små pupper, han fyren ser til å ha overdrevet smal midjeparti. Selv synes jeg dama er smellvakker og at puppene ikke trenger å være større, men enig i at duden har for mye V i overkroppen. Blir litt tegneserieaktig. Lenke til kommentar
Populært innlegg Sylar Skrevet 28. november 2014 Populært innlegg Del Skrevet 28. november 2014 Nam-nam. Skulle vært vaniljesaus. 10 Lenke til kommentar
MineralWhite Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 "Fin/e rumpe eller pupper?" Har ikke noe å si så lenge man ikke har et pent ansikt, mener nå jeg. 3 Lenke til kommentar
MineralWhite Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 (endret) Endret 29. november 2014 av Number1boss 2 Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Moderatormelding En lang rekke med innlegg som ikke hadde noe med trådens tema å gjøre, er blitt fjernet. Diskusjon om hvorvidt Live Nelvik er morsom eller ikke får dere nesten ta et annet sted, om det er ønskelig. Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Bikini er alltid fint! Særlig når man har svære silikonpupper, men ellers er sylslank 1 Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Nå tidens blogger altså, men blir litt glad av vinterns kulde når jeg ser dette bilde. 7 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 ... Søt jente, men bildet kunne vært utallige ganger bedre hadde hun et smil om munnen istedenfor et jævla duckface. Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Duckface: ingen menn liker det, og alle kvinner som bruker det gjør det kun fordi de tror alle menn liker det. (Beklager avsporingen.) 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå