Skrueduck Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Silikonpupper er "turnoff"! 7 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Silikonpupper er "turnoff"! Det finnes jenter som har pene pupper, med innlegg. Man må bare sørge for at jobben blir gjort ordentlig. Skal love deg du hadde ikke sett at det var fake engang. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Silikonpupper er "turnoff"! Om du henviser til innlegget over deg så er det slett ikke sikkert at hun har det. Selv om du henger med hvalene der du bor så finnes det faktisk jenter som har slike kropper "der ute" 2 Lenke til kommentar
Skrueduck Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 De holder jo på å sprekke. Det er vel ikke normalt? ;-) Lenke til kommentar
rockPaperScissors() Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Sikkert bare photoshoppa bilde uansett, men jeg er enig med Skrueduck vedr. akkurat det bildet. 4 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 De holder ikke på å sprekke nei. Kjenner flere damer som så sånn ut når de var 17-18. Som sagt, dere kjenner nok bare burugler og antar av den grunn at de setter normen... 5 Lenke til kommentar
Skrueduck Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Sikkert bare photoshoppa bilde uansett, men jeg er enig med Skrueduck vedr. akkurat det bildet. :-) 1 Lenke til kommentar
rockPaperScissors() Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 De holder ikke på å sprekke nei. Kjenner flere damer som så sånn ut når de var 17-18. Som sagt, dere kjenner nok bare burugler og antar av den grunn at de setter normen... 2 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Jeg er ikke fjorten lengre, så den animasjonen må du forklare... 4 Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Det finnes jenter som har pene pupper, med innlegg. Man må bare sørge for at jobben blir gjort ordentlig. Skal love deg du hadde ikke sett at det var fake engang. Da er det vel litt annerledes? Hvis jeg ikke ser at de har silikon går jeg ut ifra at de ikke har det med mindre jeg har blitt fortalt noe annet. Lenke til kommentar
rockPaperScissors() Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Jeg er ikke fjorten lengre, så den animasjonen må du forklare... Når du sier hun er helt på linje med damene du er vant med, så tenkte jeg umiddelbart på gulrot (litt for mye tan farging) og pupper. For all del, hun er ikke stygg eller ett dårlig bidrag til tråden. Misforstå meg rett. Now, on with the show.. 1 Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 ^^ Jøye meg.. den er strålende.... 7 Lenke til kommentar
StormEagle Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 (endret) Ehh de to første der var jo rimelig ræva photoshoppa da. Verdens største hode og meget merkelig overgang fra midje til bryst blant annet Endret 16. januar 2014 av flesvik 1 Lenke til kommentar
Jahdu Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 (endret) Liker dem naturlige, og gjerne litt eksotiske til en forandring Er det noen andre som ikke takler silikon så bra? Dersom jeg vet det er silikon blir det turn-off, selv om store pupper er en pluss Endret 16. januar 2014 av Jahdu 8 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Silikon er ikke ensbetydende med store pupper. Det finnes flere slanke pene jenter med akkurat passe store bryster, som inneholder "silikon". 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå