Gå til innhold

Perfekt kropp eller?

Pinup

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det er det som er definisjonen av 'perfekt', er det ikke?

… og man skal selvfølgelig få lov til å like mye forskjellig, men det kan bare være en ting som er 'perfekt'. Det er det ordet betyr.

edit: og jeg tror du mener 'ett ideal'. Jeg sier ikke at alle skal ha den samme definisjonen av hva som er perfekt, men en person kan ikke mene at to forkjellige kropper er perfekte med mindre de er identiske.

Jeg tror ikke det finnes noen "perfekt" kropp.. åpenbart ikke generelt, men heller ikke individuelt (for en enkelt person). Perfekt ville bety at enhver endring ville gjort det værre, og det høres utopisk ut syns jeg. Ser heller tråden som forslag til kropper som er så nærme perfekt det går an å komme...

For øvrig, veldig mye brah her :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tror ikke det finnes noen "perfekt" kropp.. åpenbart ikke generelt, men heller ikke individuelt (for en enkelt person). Perfekt ville bety at enhver endring ville gjort det værre, og det høres utopisk ut syns jeg. Ser heller tråden som forslag til kropper som er så nærme perfekt det går an å komme...

For øvrig, veldig mye brah her :)

Det er jo det som er definisjonen av perfeksjon, at en hver endring vil gjøre det mindre perfekt. Poenget mitt er at fler enn en person her inne poster kropper som er ganske forskjellige, og da handler det ikke lenge om en perfekt kropp, bare noe pent for øyet, og det finnes det nok av babe-tråder for.

Lenke til kommentar

Det er jo det som er definisjonen av perfeksjon, at en hver endring vil gjøre det mindre perfekt. Poenget mitt er at fler enn en person her inne poster kropper som er ganske forskjellige, og da handler det ikke lenge om en perfekt kropp, bare noe pent for øyet, og det finnes det nok av babe-tråder for.

Nettop. Og det er nettop det som gjør en "perfekt kropp" kun til en utopi, bare en ide, og ikke noe reellt. :)

Så kanskje bedre å se på tråden som "kropper som tilnærmer seg perfekt"... og de kan det jo være mange av ;). Og de kunne kanskje like godt vært postet i babe-tråden, men det er vel ingen krise...

For øvrig.. har ikke sjekket tråden, men har du postet/identifisert en (eneste) kropp du syns er perfekt? Da må jeg i så fall ta en titt.

Endret av pax1
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...