Gå til innhold

Perfekt kropp eller?

Pinup

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, denne tråden er "perfekt kropp". Hver bruker skulle derfor kunne poste ett bilde. Enten så er det den kroppen de mener er perfekt, eller så er det ikke perfekt.

Og da hadde dette blitt om til en utrolig tåpelig debatt om smådetaljer på kroppen, man kan ha mange favoritter, det trenger ikke kun være et ideal..

Lenke til kommentar

Og det er selvsagt bare lov å synes at en kropp i hele verden er perfekt...

Ja, det er det som er definisjonen av 'perfekt', er det ikke?

Og da hadde dette blitt om til en utrolig tåpelig debatt om smådetaljer på kroppen, man kan ha mange favoritter, det trenger ikke kun være et ideal..

… og man skal selvfølgelig få lov til å like mye forskjellig, men det kan bare være en ting som er 'perfekt'. Det er det ordet betyr.

edit: og jeg tror du mener 'ett ideal'. Jeg sier ikke at alle skal ha den samme definisjonen av hva som er perfekt, men en person kan ikke mene at to forkjellige kropper er perfekte med mindre de er identiske.

Endret av BlueEAGLE
Lenke til kommentar

Bildene der var vell litt på grensen for tråden her tror jeg.

Helt enig, jeg har aldri sett en kvinnes underliv fordi det er skittent og skammelig, og disse bildene har gitt meg dype mentale arr, svarte flekker på min sjel, som aldri kommer til å gå bort. Trådens tittel gjør det ikke tilstrekkelig klart at dette er en tråd med lettkledde damer, dette bør gjøres noe med. Jeg forlanger at bildene fjernes eller sensureres umiddelbart, at brukeren bak utestenges, og at jeg blir betalt en million kroner i erstatning for et ødelagt liv.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...