Bully! Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Jeg synes ikke 80-åringer er noe digg uansett, så den problemstillingen er ikke-eksisterende Du føler du må forklare deg, nå da? Jeg skjønner nok hva som foregår her, ja... Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Forferdelig fjes. Absolutt ikke. Kjempepen, synes nå jeg. Lenke til kommentar
Populært innlegg Lakus Skrevet 9. august 2013 Populært innlegg Del Skrevet 9. august 2013 Du føler du må forklare deg, nå da? Jeg skjønner nok hva som foregår her, ja... Var vel mer ment som et bittelite utløp rundt hysteriet om "erhmagherd, tattiser vil se stygt ut når du er gammel". For sist jeg sjekket var det ingen som så på "gamlinger" og tenkte at de var digge i utgangspunktet. For min del er denne dama det nærmeste det jeg anser perfekt som jeg har sett hittil. 16 Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Var vel mer ment som et bittelite utløp rundt hysteriet om "erhmagherd, tattiser vil se stygt ut når du er gammel". For sist jeg sjekket var det ingen som så på "gamlinger" og tenkte at de var digge i utgangspunktet. Det er nok ikke estetikk det tenkes på i den sammenhengen, mer at man endrer oppfatninger ettersom man blir eldre. Tattoveringsbudskap endrer seg ikke. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Var vel mer ment som et bittelite utløp rundt hysteriet om "erhmagherd, tattiser vil se stygt ut når du er gammel". For sist jeg sjekket var det ingen som så på "gamlinger" og tenkte at de var digge i utgangspunktet. For min del er denne dama det nærmeste det jeg anser perfekt som jeg har sett hittil. Strøken! Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Strøken! Fra halsen og ned. Alt for lang hals og nesen så litt rar ut på bilde der hun er naken 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Liker mer dette: Du legger ut bilde av en random, mindreårig jente fra Rælingen? Kult. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 (endret) -- Endret 23. juni 2018 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Fra halsen og ned. Alt for lang hals og nesen så litt rar ut på bilde der hun er naken Flott at tråden heter "Perfekt kropp" da, og ikke "Perfekt ansikt". Just saying. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 (endret) -- Endret 23. juni 2018 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Disregard the face. 2 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Den perfekte kropp hehe, namm Litt små pupper - ellers helt klart noe man snur seg etter på gata! 4 Lenke til kommentar
StormEagle Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 http://i.imgur.com/Yz0TzEC.jpgDet var ikke mye kropp man så der gitt. Har du lest tittelen på tråden du poster i? Ikke mye perfekt, eller spesiellt heller etter mitt syn, mer vanlig kjedelig. Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Noen som vet navnet på hun første her? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Katya Clover. Hun har webcam shows xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå