Gjest Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 (endret) --- Beklager, var en smule trøtt og så ikke i gjennom hele videoen. Endret 29. mai 2013 av Gjest Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Her: Victoria Macreatis Hva med å faktisk se på videoen? Victoria presenterer seg selv i slutten av videoen. Hun er åpenbart ikke modellen det er snakk om, mest sannsynlig er hun en av designerne. 1 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 (endret) Her: http://www.youtube.c...h?v=Y6xYGTWck7I Victoria Macreatis Fucking noobs, L2D! Hun heter Ewelina Olczak, skulle jo tro dere alle ble presentert for internett igår. Ikke relevant bile: Relevante bilder: Endret 29. mai 2013 av Rudde93 6 Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Fucking noobs, L2D! Hun heter Ewelina Olczak, skulle jo tro dere alle ble presentert for internett igår. Gammel er du egentlig? Hvorfor gidd å hisse deg opp på den måten? 5 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Er helt rolig jeg. Jeg er 19 år. Hvor gammel er du? Som tar alt på internett så seriøst. 1 Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Er helt rolig jeg. Jeg er 19 år. Hvor gammel er du? Som tar alt på internett så seriøst. Gammel nok til å forstå at tonefall humor fungerer ikke i skrevet form! 6 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 (endret) Gammel nok til å forstå at tonefall humor fungerer ikke i skrevet form! Det var ikke humor og hadde ingenting med tonefall å gjøre da det ikke fungerer på tekst. Men hva jeg faktisk sa. Endret 29. mai 2013 av Rudde93 1 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 (endret) Endret 2. juni 2013 av Rudde93 6 Lenke til kommentar
koosepus Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 (endret) . Endret 4. juni 2013 av koosepus Lenke til kommentar
Kalkunkrøll Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Var på søken etter noen likeverdige å strekke meg etter å hente videre motivasjon og inspirasjon fra, men så er det bare en runketråd med posterprostiterte? Back to simplyshredded da for å poste bildene mine. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Folk poster bilder av damer/menn som dem syns er nær perfekt. Selv om tråden har skeiet litt ut siste året så gjelder "reglene". For wanktråder kan du gå til puppe/rompe/babe tråden. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 (endret) Var på søken etter noen likeverdige å strekke meg etter å hente videre motivasjon og inspirasjon fra, men så er det bare en runketråd med posterprostiterte? Back to simplyshredded da for å poste bildene mine. Post de gjerne her. Det er det denne tråden er til. Sikkert mange her inne som liker trente damer. Endret 4. juni 2013 av Skurupu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå