Skarstard Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Enig. Meen, Norge kan ikke måle seg med Sverige. Når ikke de jentene til knærne engang. Enig. Meen, Norge kan ikke måle seg med Sverige. Når ikke de jentene til knærne engang. Rent genetisk sett er nok forskjellen minimal, så jeg kan ikke helt forstå hvordan det skal ha seg. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Rent genetisk sett er nok forskjellen minimal, så jeg kan ikke helt forstå hvordan det skal ha seg. Gresset er alltid grønnere på andre siden (av grensa)? (; Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Enig. Meen, Norge kan ikke måle seg med Sverige. Når ikke de jentene til knærne engang. Rent genetisk sett er nok forskjellen minimal, så jeg kan ikke helt forstå hvordan det skal ha seg. Ryktet har det at svenske folk er hotte. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 De ER hotte. det er en grunn til at alle tennåringsfilmer har en svensk babe og ikke en norsk en, og at de nylig ble kåret til verdens nest vakreste kvinner. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 De har en løs, blond og stokk dum chick. Som er svensk Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Seff sier du det, du som er norsk... Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Hadde det vært en norsk chick, hadde hu sannsynligvis fortsatt blitt framstilt som løs, blond og stokk dum (; Poenget var ikke at alle svenske jenter er sånn, men at den type jente ikke er så forbanna hot i mine øyne. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Tjaa, jeg trodde også at svenske kvinnfolk var veldig mye penere enn norske, helt til jeg begynte å være i Oslo om sommeren. raWrness kvinnestykker hver jævla meter Tror ikke vi henger så veldig langt etter Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Har vel kanskje litt med at det er endel svenske piker i Norge som er fryktelig heite, mulig de trekker opp snittet blant normale svenske. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 De ER hotte. det er en grunn til at alle tennåringsfilmer har en svensk babe og ikke en norsk en, og at de nylig ble kåret til verdens nest vakreste kvinner. Fordi Amerikanere enda tror Norge er hovedstaden i Sverige, eller rett og slett fordi svenskene var veldig godt representert i Playboy på 70/80tallet. Synes skandinaviske jenter er penest, øst-europeiske hekser, engelske bitches eller spanske-hysefjes frister ikke. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 de nylig ble kåret til verdens nest vakreste kvinner. Av hvem? Og hvem ble kåret til #1? Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Tjaa, jeg trodde også at svenske kvinnfolk var veldig mye penere enn norske, helt til jeg begynte å være i Oslo om sommeren. raWrness kvinnestykker hver jævla meter Tror ikke vi henger så veldig langt etter Hvis du befinner deg i karl johan / aker brygge (som de fleste tror er hele Oslo), så er det bare turister du ser, så... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Tjaa, jeg trodde også at svenske kvinnfolk var veldig mye penere enn norske, helt til jeg begynte å være i Oslo om sommeren. raWrness kvinnestykker hver jævla meter Tror ikke vi henger så veldig langt etter Hvis du befinner deg i karl johan / aker brygge (som de fleste tror er hele Oslo), så er det bare turister du ser, så... Stemmer nok det, men det er norske turister. Ihvertfall går det i flytende norsk på dem jeg hører Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 de nylig ble kåret til verdens nest vakreste kvinner. Av hvem? Og hvem ble kåret til #1? Snurreleif; jeg tipper du ikke har beveget deg så mye utenfor norge! Det var et blad jeg ikke husker navnet på. Førsteplassen gikk tel et Latina land. Russland var 3. Danmark var 23 ellernoe, og Norge var ikke på lista engang Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Det var et blad jeg ikke husker navnet på. Førsteplassen gikk tel et Latina land. Russland var 3. Danmark var 23 ellernoe, og Norge var ikke på lista engang Hørtes ut som en veldig seriøs kåring med Russland på 3 Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Har du vært i Russland? Hater sånne dumme utallelelser. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 de nylig ble kåret til verdens nest vakreste kvinner. Av hvem? Og hvem ble kåret til #1? Snurreleif; jeg tipper du ikke har beveget deg så mye utenfor norge! Jeg har tvert imot vært mye i Sverige, og damene der ser akkurat ut som de gjør i Norge. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Det var ikke det jeg sikta til. Men påstandene dine om øst europeere og spanjoler. Engelske damer syns ikke jeg heller er fine, men kanskje jeg befant meg i et stygt strøk Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Har du vært i Russland? Hater sånne dumme utallelelser. Du bruker en skjønnhetsrangering etter land fra et manneblad som et argument for at svenske jenter er penere enn norske, samtidig som du beskylder andre for å komme med dumme uttalelser? Ubetalelig. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Nei, det gjør jeg ikke. Jeg brukte det bladet som eksempel på hva som er den generelle oppfatningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå