Gå til innhold

Perfekt kropp eller?

Pinup

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Storkman: Åh, håhå! Så sinna! Du innbiller deg at du virker veldig skarpt resonerende og seriøs når du drar frem kraftutrykk som en antikvarisk sjømann? Jeg skrev akkurat hva jeg mente om denne kvinnekroppen ettersom jeg mener at dette er langt unna perfeksjon, og det er akkurat det denne tråden er laget for. Tåler du ikke å høre slikt anbefaler jeg deg å enten oppsøke en annen tråd eller godta at du vil få både kritikk og ros for bilder som blir postet. Det er noe som kalles debatt, min gode mann.

Fullkommen/Perfekt: Uten feil, som ikke kan bli bedre. Med andre ord, fortell meg hva som ikke kan bli bedre med kvinnekroppen du postet.

Ps: Du virker særdeles lite seriøs med alle banneordene du lirer av deg. Vi går ikke på barneskolen lenger. Og ja, denne tråden handler også om hva jeg anser som perfeksjon på samme måte som den handler om hva andre synes. Vi diskuterer det.

Endret av Diabólico
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jævla feminist.. dra deg ut av diskusjon.no, heng heller på kvinneguiden der finner du flere likesinnede.

Enten troller du, eller så stemmer du FrP. Typisk "sint ung mann". Jævla sjåvenist.

Endret av Skurupu
  • Liker 8
Lenke til kommentar

Storkman: Jeg er en feminist fordi jeg mener at kvinnen du postet bilde av var dvask, hadde stygge brystvorter og for tydelige strekkmerker? Hva har det med kvinners likestilling og frigjøring? Kan du vennligst forklare meg sammenhengen med min personlige mening om hva en perfekt kvinnekropp er, og feminisme? Andre her sa akkurat det samme som meg. Den eneste forskjellen er at jeg er en kvinne selv. Hva sier det om deg, egentlig? Tenk litt på det du, kjære deg.

Kvinneguiden kan du selv ta turen innom. De setter nok pris på menn som syns at en kropp ser perfeksjonert ut med både lilla strekkmerker, blodsprengte pupper og lovehandles er drømmen. ser du. Og seriøst, spar deg for disse latterlige replikkene dine. Usiviliserte banneord får deg til å virke så lite intelligent at jeg bare må le av hele din eksistens.

Dagens latter.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Sikkert en deilig kvinnekropp om man er fylt førtiåtte og allerede har to barn. Strekkmerker, dvask hud og blodsprengte pupper med digre brystvorter er ikke mye perfekt i mine øyne. Perfeksjon oppnås med det som kalles jobb og motivasjon.

Det er dine øyne, andre har andre øyne. Det perfekte for en/ei, er ikke nødvendigvis det for en annen.

Perfeksjon trenger nødvendigvis ikke jobb og motivasjon nei. Noen syns strekkmerker f.eks er nydelig og perfekt - ikke på ei jente på 16 kanskje(hvem vet), men på noen år eldre. Noen syns noen med 50kg for mye(etter 'normalen') er perfekt. Noen liker små brystvorter, andre store osv osv ...

Endret av KarpeSkrotum
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen syns strekkmerker f.eks er nydelig og perfekt (..)

:eek:

Vet ikke helt hva jeg skal si til det. Jeg hadde sikkert ikke brydd meg noe særlig om noen små strekkmerker hos ei jeg var sammen med, jeg har noen strekkmerker selv. Men nå handler altså denne tråden om det perfekte. Ikke dagligdagse kropper, hvis du skjønner hva jeg mener.

• Liker 7
Lenke til kommentar

Ja? .... tråden er perfekte kropper. For meg er en 'dagligdags' kropp helt perfekt. Det inkluderer strekkmerker mm. Jeg syns også 'bildeskjønne' kropper er perfekte. Perfekt på hver sin måte. Tydeligvis syns flere det, så da er det jo greit at de poster det - det perfekte for de. (som tråden dreier seg om) - ikke hva som er perfekt for deg - det klarer du å poste selv ;)

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor dere blir sure fordi noen sier at det ikke er en perfekt kropp. Mye rart her nå.

Fordi de tror de kan snakke for andre enn seg selv om hva som er en perfekt kropp. Alle har forskjellige meninger om hva som er en perfekt kropp, noen her inne tror de har fasiten - og det blir man litt irritert av.

Lenke til kommentar

De er uenige med deg, det har de vel all rett til. Ser ikke noe som tilsier at de vil trykke sine meninger ned i halsen på deg. Dette er et diskusjonsforum. Dette er en tråd hvor man skal diskutere kropp.

Dama du posta var forresten stygg som juling. Min mening, ikke bli sint nå.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg fjernet 8 innlegg som bare var personangrep og svar på dette. Oppfør dere skikkelig nå ;)

Det vil vurderes ytterligere reaksjoner mot involverte bruker(e).

Reaksjoner på moderering tas på PM, ikke som svar i tråden.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...