prada8 Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Enig med gutta. Hun ser bra ut, men ikke noe bedre enn de i klassen min liksom. Lenke til kommentar
Fashionjunkiie Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) ... Endret 16. mars 2012 av camillaen Lenke til kommentar
edge Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Hvilken klasse tilhører du da? Gjetter enten Studiespesialiserende eller Media og Kommunikasjon. Lenke til kommentar
toth Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Jeg er enig med de andre jeg, bortsett fra terningkastet. Jeg vil gi henne en 4, 4+ kanskje. Men det er uendelig mange 4ere og 5ere i norge. Hun er mer enn strøken nok, for all del, men skiller seg ikke ut. Vi nordmenn er heldige sånn Lenke til kommentar
exray2000 Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Hvis du er slank og har en helt vanlig kropp, går nok det meste på utseende Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Det at hun ligger rygg gjør for min del at jeg ikke kan se om hun er så fin ellers, siden alle mister gjerne 20-30kg hvis de vil når de ligger på rygg. Det at hun har BH på samtidig gjør at brystene ser ganske så perfekt ut. Hun ser nydelig der hun ligger, men tror når hun står opp så ser hun bare ut som alle andre vanlige jenter. Lenke til kommentar
Fashionjunkiie Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) ... Endret 16. mars 2012 av camillaen Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Ser ut som det er en høy standard i Norge! :!: Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 syns ho var nydelig men så elsker jeg norske jenter da, men får all del viss dere tror alle utlanske damer er som på tv så vil e anbefale en tur til utlande får det er de ikke Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Ser ut som det er en høy standard i Norge! :!:Velkommen etter. Norske damer generelt holder en meget høy standard. I utlandet er det mye større variasjon, slik at der finner du mange stygge og enkelte som er helt ekstrem fine. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Enig. Meen, Norge kan ikke måle seg med Sverige. Når ikke de jentene til knærne engang. Enig. Meen, Norge kan ikke måle seg med Sverige. Når ikke de jentene til knærne engang. Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Denne tråden er latterlig. Hvorfor skal vi drive å sette terningkast på "den perfekte kropp"? Det er uansett ikke bare utseendet som gjør at vi synes at folk er pene... Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Denne tråden er latterlig. Hvorfor skal vi drive å sette terningkast på "den perfekte kropp"? Det er uansett ikke bare utseendet som gjør at vi synes at folk er pene... I denne tråden snakker vi om utseende. Det er jo ikke tråden "hvem skal vi gifte oss med", så det må jo være lov til å diskutere hva vi synes er fint å se på eller ikke? Liker du det ikke, så trenger du ikke å lese heller. Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Du er latterlig. saklig. I denne tråden snakker vi om utseende. Det er jo ikke tråden "hvem skal vi gifte oss med", så det må jo være lov til å diskutere hva vi synes er fint å se på eller ikke? Liker du det ikke, så trenger du ikke å lese heller. Jeg bare påpeker hvor unødvendig og simpelt det er. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Du er latterlig. saklig. I denne tråden snakker vi om utseende. Det er jo ikke tråden "hvem skal vi gifte oss med", så det må jo være lov til å diskutere hva vi synes er fint å se på eller ikke? Liker du det ikke, så trenger du ikke å lese heller. Jeg bare påpeker hvor unødvendig og simpelt det er. men det visste du før du gikk inn i tråden, så da kan du folk få lov til å skrive litt løst og fast om hva som er pent å se på og ikke. Det er unødvendig og simpelt av deg å skrive det du gjør også. Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 men det visste du før du gikk inn i tråden, så da kan du folk få lov til å skrive litt løst og fast om hva som er pent å se på og ikke. Det er unødvendig og simpelt av deg å skrive det du gjør også. Hvis du ikke tåler at jeg kritiserer tråden, greit. Jeg har sakt mitt. Ingen grunn til å go all personal. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 men det visste du før du gikk inn i tråden, så da kan du folk få lov til å skrive litt løst og fast om hva som er pent å se på og ikke. Det er unødvendig og simpelt av deg å skrive det du gjør også. Hvis du ikke tåler at jeg kritiserer tråden, greit. Jeg har sakt mitt. Ingen grunn til å go all personal. Jeg skrev det samme til deg, som du skrev til alle som poster her. Innlegget ditt var unødvendig, for det var ikke moral og giftemål vi diskuterer her. Du mener at du skal sitte og kaste litt dritt til folk, men hvis det kommer tilbake så er det personangrep og teit? Hvis du mener du har rett til å kritisere tråden, så har jeg også rett til å kritisere din kritikk. Jeg kritiserte ikke deg som person, men det du skrev. Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Innlegget ditt var unødvendig, for det var ikke moral og giftemål vi diskuterer her. Du mener at du skal sitte og kaste litt dritt til folk, men hvis det kommer tilbake så er det personangrep og teit? Hvis du mener du har rett til å kritisere tråden, så har jeg også rett til å kritisere din kritikk. Jeg kritiserte ikke deg som person, men det du skrev. Forskjellen på meg og deg er at jeg sa at tråden var tåpelig, du sa at det jeg skrev var tåpelig. Og han andre sa at jeg var latterlig. Altså personlig. Men dette gidder jeg ikke mer. Det er så OT. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Innlegget ditt var unødvendig, for det var ikke moral og giftemål vi diskuterer her. Du mener at du skal sitte og kaste litt dritt til folk, men hvis det kommer tilbake så er det personangrep og teit? Hvis du mener du har rett til å kritisere tråden, så har jeg også rett til å kritisere din kritikk. Jeg kritiserte ikke deg som person, men det du skrev. Forskjellen på meg og deg er at jeg sa at tråden var tåpelig, du sa at det jeg skrev var tåpelig. Og han andre sa at jeg var latterlig. Altså personlig. Men dette gidder jeg ikke mer. Det er så OT. Jeg gikk ikke personlig på deg. Skal du kritisere en tråd, så må jeg kunne kritisere ditt kritiske innlegg. Det er liksom slik en debatt fungerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå