Lakus Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 (endret) Perfekte kropper her, tjukke kropper der. Nei, det er ikke sånn det funker. Smaken er som baken og har blitt diskutert her en millard bassilion ganger før. Keep on posting. All of you. Endret 17. november 2012 av Lakus 6 Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Denne tråden består stort sett av damer som ikke er overvektige, så blir vel mest riktig å lage en ny tråd for de få som liker overvektige damer. Jeg liker ikke silikondamer. Så er det riktig av meg å be deg slutte å poste bilder der damene helt tydelig har tatt silikon? Jeg liker ikke damer som er så syltynne at det er synlig tellekant på ribb-beina deres heller. Ally1987s bilder faller heller ikke i smak, men hey - vi er alle forskjellig og det er på tide å innse det nå. 4 Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Jeg liker ikke silikondamer. Så er det riktig av meg å be deg slutte å poste bilder der damene helt tydelig har tatt silikon? Jeg liker ikke damer som er så syltynne at det er synlig tellekant på ribb-beina deres heller. Ally1987s bilder faller heller ikke i smak, men hey - vi er alle forskjellig og det er på tide å innse det nå. Jeg har ikke bedt han om å slutte å poste bilder. Det som skjer her, er at han prøver å provosere oss andre her inne, virker det som. Noe han forsåvidt klarer, til en viss grad. Men jeg har ikke tenkt til å diskture dette noe mere, da vi alle har forskjellig smak. Dette har jeg sagt tidligere. Jeg svarte bare på det han skreiv, samtidig som jeg skrev at jeg syntes det burde vært en egen tråd med overvektige damer. 5 Lenke til kommentar
norskgoy Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 (endret) Jeg har ikke bedt han om å slutte å poste bilder. Det som skjer her, er at han prøver å provosere oss andre her inne, virker det som. Noe han forsåvidt klarer, til en viss grad. Men jeg har ikke tenkt til å diskture dette noe mere, da vi alle har forskjellig smak. Dette har jeg sagt tidligere. Jeg svarte bare på det han skreiv, samtidig som jeg skrev at jeg syntes det burde vært en egen tråd med overvektige damer. Jeg fikk "hard on". Dessuten, om det er for "å provosere" så har han jo klart det utmerket for din del. Endret 18. november 2012 av norskgoy 2 Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 (endret) Jeg fikk "hard on". Dessuten, om det er for "å provosere" så har han jo klart det utmerket for din del. For ett meningsløst innlegg Her kommer litt mere godsaker: Endret 18. november 2012 av Sending! 5 Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Det er vel sånt de som besøker tråden er vel her for å få en boner. Når man plutselig får en som er litt vel utenom det vanlige mitt i fleisen som gjør opplevelsen en liten turnoff. Og det er ikke bra 5 Lenke til kommentar
norskgoy Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 (endret) For ett meningsløst innlegg Meningsløsheten kommer fra din mindre baggasje. Uansett, la meg presentere de flotte damer; Lexxxi Lockhart, angelina castro Endret 18. november 2012 av norskgoy 4 Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 (endret) Herre denne tråden har tatt ett skritt i feil retning i det siste. La meg imidlertid ta ett skritt i riktig retning. Endret 18. november 2012 av Akidon 7 Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 (endret) Them hips dont lie. Endret 18. november 2012 av Akidon 1 Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Denne tråden består stort sett av damer som ikke er overvektige, så blir vel mest riktig å lage en ny tråd for de få som liker overvektige damer. Sorry mac, men du får ikke bestemme hva andre mener er en perfekt kropp. 5 Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 En perfekt kropp vil jeg er en sunn kropp. Dvs en kropp som verken er undervektig eller overvektig. 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg Reeve Skrevet 18. november 2012 Populært innlegg Del Skrevet 18. november 2012 (endret) Jeg synes damene som Ally1987 poster bilder av er stygge, feite hvaler som ikke hører hjemme foran et kamera, og ville helst ikke hatt dem i tråden her. Men i førsteinnlegg står det: Hva mener du er den perfekte kroppen?Sleng ut et bilde, og kommenter andres. Så folk kan poste det de vil så lenge de ikke troller, og det virker som Ally1987 er seriøs, så vi får leve med det. Eventuelt kan noen lage en ny tråd for kun tynne, digge damer, som hun her: Endret 19. november 2012 av ChrisReeve 10 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 (endret) Bildet av hun Disney stjernen er ikke det ulovlig og poste online ? ingen som har tillat det bilde som modellene over har. Det bildet som skal etterligne Ashley Tisdale er ikke ekte. Bare noen som har shoppa på trynet hennes på en kropp Endret 18. november 2012 av Lami 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå