Gå til innhold

Perfekt kropp eller?


Pinup

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne tråden består stort sett av damer som ikke er overvektige, så blir vel mest riktig å lage en ny tråd for de få som liker overvektige damer.

Jeg liker ikke silikondamer. Så er det riktig av meg å be deg slutte å poste bilder der damene helt tydelig har tatt silikon? Jeg liker ikke damer som er så syltynne at det er synlig tellekant på ribb-beina deres heller. Ally1987s bilder faller heller ikke i smak, men hey - vi er alle forskjellig og det er på tide å innse det nå.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg liker ikke silikondamer. Så er det riktig av meg å be deg slutte å poste bilder der damene helt tydelig har tatt silikon? Jeg liker ikke damer som er så syltynne at det er synlig tellekant på ribb-beina deres heller. Ally1987s bilder faller heller ikke i smak, men hey - vi er alle forskjellig og det er på tide å innse det nå.

Jeg har ikke bedt han om å slutte å poste bilder. Det som skjer her, er at han prøver å provosere oss andre her inne, virker det som. Noe han forsåvidt klarer, til en viss grad. Men jeg har ikke tenkt til å diskture dette noe mere, da vi alle har forskjellig smak. Dette har jeg sagt tidligere. Jeg svarte bare på det han skreiv, samtidig som jeg skrev at jeg syntes det burde vært en egen tråd med overvektige damer.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg har ikke bedt han om å slutte å poste bilder. Det som skjer her, er at han prøver å provosere oss andre her inne, virker det som. Noe han forsåvidt klarer, til en viss grad. Men jeg har ikke tenkt til å diskture dette noe mere, da vi alle har forskjellig smak. Dette har jeg sagt tidligere. Jeg svarte bare på det han skreiv, samtidig som jeg skrev at jeg syntes det burde vært en egen tråd med overvektige damer.

 

Jeg fikk "hard on". Dessuten, om det er for "å provosere" så har han jo klart det utmerket for din del.

Endret av norskgoy
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Bildet av hun Disney stjernen er ikke det ulovlig og poste online ? ingen som har tillat det bilde som modellene over har.

 

Det bildet som skal etterligne Ashley Tisdale er ikke ekte. Bare noen som har shoppa på trynet hennes på en kropp :)

 

hot-girl12.jpeg

Endret av Lami
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...