Rudde Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 (endret) Få litt mer aktivitet i denne tråden igjen a: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=607105&pid=19741677&st=7560entry19741677 Endret 11. november 2012 av Rudde93 7 Lenke til kommentar
Everket Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 (endret) Hvorfor det? Har ikke vi alle forskjellige preferanser? Eller må alle like akkurat det som deg? Joda det er greit, men det er så åpenbart at han prøver å lage kvalm. Det er ikke vits å argumentere imot en gang. Viss noen hadde vært seriøse med å poste noe litt utenom det vanlige, så hadde dem nok gitt oss en forklaring, det ville vært naturlig. Ellers kan man desverre ikke bli tatt seriøst, synes jeg. Endret 11. november 2012 av Everket Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Så du mener jeg altså må forklare meg for at jeg har litt spesielle ''interesse'' enn det vanlige hver gang jeg skal poste et bilde av ei dame som jeg syns har den perfekte kroppen? Så i grunn er det kun de som liker det ''vanlige og det rette'' som får lov til å poste i denne tråden? 6 Lenke til kommentar
Fibonacci Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Ally: Alle som postar i denne tråden er nok gift med supermodellar. Eventuelt sit dei åleine på guteromet sitt og postar bilete av det dei aldri kan få på diskusjon.no. :foreveralone: 7 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Haha! True that. Ellers syns jeg det er teit av moderatorene å slette bildene jeg poster, uten å kunne gi meg en god forklaring på hvorfor. 1 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 JADA! Dere er alle forskjellige! NOK poster uten bilder! 9 Lenke til kommentar
Everket Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 (endret) Så du mener jeg altså må forklare meg for at jeg har litt spesielle ''interesse'' enn det vanlige hver gang jeg skal poste et bilde av ei dame som jeg syns har den perfekte kroppen? Så i grunn er det kun de som liker det ''vanlige og det rette'' som får lov til å poste i denne tråden? Ja det synes jeg. Ikke fordi du har "spesiell" smak som du selv sier, men fordi du går så langt ifra det som blir postet i hver bidige post i flere måneder. Det blir som å gå inn i hvilken som helst tråd her på forumet, å poste noe helt annet enn hva de har postet og snakket om i flere måneder - uten et fnugg av forklaring og "forventer" å bli tatt seriøst. Det er absurd. Og det har ingenting med riktig eller gal utseende å gjøre. Din respons i ettertid, understreker vel bare det vi hele tiden var klar over, og anklaget deg for, med barnslige og hånlige uttalser om folk sitt privatliv. Nok et poeng som understreker hvor useriøs du er. Det ironiske er jo at det du og Fibonacci er enige om, gjelder jo for dere også, dere går jo under samme kam her som bruker tid på denne tråden eller hva? Case closed. Så nettopp siste episode på castle, fantastisk episode full av referenaser til firefly. Det hele toppet seg med: Endret 11. november 2012 av Everket 8 Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Hvorfor det? Har ikke vi alle forskjellige preferanser? Eller må alle like akkurat det som deg? Neida, men er ganske sikker på at du la ut det der for å være "morsom". Vi har alle forskjellig smak, men tror ikke du mener at det der er "perfekt kropp".. Lenke til kommentar
Populært innlegg .AN.XVIII.IV:. Skrevet 11. november 2012 Populært innlegg Del Skrevet 11. november 2012 Dere begge tar feil. Jeg troller ikke, jeg liker fyldige damer og er ikke flau over det. Begge mine to ekser har vært store damer. Tråden handler forsatt om hva syns du er den perfekte kroppen, har folk ikke forstått det, eller? Og jeg kan heller ikke se hvor jeg har holdt meg off-topic eller vært useriøs med å poste bildene mine, utenom at det er utafor deres smak, og derfor føler dere for å bitche fordi dere ikke finner det like attraktiv som oss med litt ''spesiell'' smak gjør. Akkurat som vi ikke hadde rettigheter til å dele våres egne meninger pga. smaken våres er anderledes. On-topic: 15 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 (endret) La han poste! På tide å innse at folk er foskjellig. 99% av damene er jo klin like her inne. Det synes jeg er merkelig. Endret 11. november 2012 av Skurupu 8 Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 (endret) Dere begge tar feil. Jeg troller ikke, jeg liker fyldige damer og er ikke flau over det. Begge mine to ekser har vært store damer. Tråden handler forsatt om hva syns du er den perfekte kroppen, har folk ikke forstått det, eller? Og jeg kan heller ikke se hvor jeg har holdt meg off-topic eller vært useriøs med å poste bildene mine, utenom at det er utafor deres smak, og derfor føler dere for å bitche fordi dere ikke finner det like attraktiv som oss med litt ''spesiell'' smak gjør. Akkurat som vi ikke hadde rettigheter til å dele våres egne meninger pga. smaken våres er anderledes. Ok, da skal jeg gi meg på denne. Jeg var sikker på at du trollet, fordi du var såppas langt fra det vi vanligvis ser i denne eller lignende tråder. Jeg får bare bite tennene sammen, og scrolle kjapt forbi akkurat når du legger ut bildene dine On Topic: Endret 11. november 2012 av Sending! 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg eRextion Skrevet 11. november 2012 Populært innlegg Del Skrevet 11. november 2012 More of the popular one! Her name you say? - Carly Francavilla 11 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 La oss ta det andre bildet i farger også :-) 9 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Og hvorfor ikke litt video med det samme? http://www.youtube.com/watch?v=6FTAO-UHGRQ 3 Lenke til kommentar
norskgoy Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Damn those curves... Daisy Von Starr 4 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Bildet av hun Disney stjernen er ikke det ulovlig og poste online ? ingen som har tillat det bilde som modellene over har. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 (endret) Endret 13. november 2012 av Rudde93 9 Lenke til kommentar
Populært innlegg greenman Skrevet 13. november 2012 Populært innlegg Del Skrevet 13. november 2012 18 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå