Leon83 Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 photoshop hører jo ikke hjemme tråden her da.. Så du tror ikke det er ekte bodypaint? Ser ikke akkurat så veldig tidkrevende ut, det der. Photoshop er uansett et must i dagens digitale bildeverden. Selv for nødvendige småting som Levels/contrast og endring av bildestørrelse og beskjæring. Samt full kontroll over fargeprofil og jpg-komprimeringsgrad før publisering. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Mente ikke et spes bilde, og det burde ikke være nødvendig å bruke redigering på kropper som skal være perfekt. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 photoshop hører jo ikke hjemme tråden her da.. Er dette din personlige mening eller en regel? 6 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Hey hvor finner dere alle dessa hjemmemekka bildene? Tenkte jeg skulle lage en montasje så det hadde vært fint med en samlepakke elns. Lenke til kommentar
Eloquent Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Hey hvor finner dere alle dessa hjemmemekka bildene? Tenkte jeg skulle lage en montasje så det hadde vært fint med en samlepakke elns. Google -> "mirror shots tumblr"/"self shots tumblr" Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Bare noe jeg syns. Det var det jeg trodde... 3 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Bare noe jeg syns. Det var det jeg trodde... Hehe... Det bildet var bare teit... 1 Lenke til kommentar
jevli Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Hva faen De brystene ser jo helt jævlige ut, laangt fra perfekt kropp imo Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Jeg skal prøve så godt jeg kan å bry meg om dere 4 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Jeg skal prøve så godt jeg kan å bry meg om dere Drit i DET da vel, keep em coming! Du har god smak Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Hey hvor finner dere alle dessa hjemmemekka bildene? Tenkte jeg skulle lage en montasje så det hadde vært fint med en samlepakke elns. Google -> "mirror shots tumblr"/"self shots tumblr" Hahaha! Rått Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Hey hvor finner dere alle dessa hjemmemekka bildene? Tenkte jeg skulle lage en montasje så det hadde vært fint med en samlepakke elns. Google -> "mirror shots tumblr"/"self shots tumblr" Hahaha! Rått Tits'a er ødelegger Og alt annet 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå