Rider of Reason Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Rider of Reason, du er fra nå av min helt. Hehe, helt faktisk. Aldri sett på meg selv som en helt da. Må vel skaffe meg et fancy kostyme og en theme song nå. Det er som Zeph sa, blir de store så ser de bra ut med bh på, ikke uten. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Neh. Hodet så nærmest krympet ut med de uproposjonerte, falske puppene med digre brystvorter. Lårene så ut til å være fine, men i den posisjonen der ser ikke hoftene særlig top class ut. 2 Lenke til kommentar
StormEagle Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 (endret) Hayden har de diggeste naturlige brystene jeg har sett! Kroppen ellers er også rimelig bra Er du sikker på at de der er naturlige? Det ser jo ut som en typisk litt dårlig silikonjobb hvor man har fylt på ganske mye i pupper som i utgangspunktet var små uten å ha flyttet brystvortene etterpå og at niplene dermed har havnet unaturlig høyt opp på puppa. Endret 17. april 2012 av flesvik Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Hayden har de diggeste naturlige brystene jeg har sett! Kroppen ellers er også rimelig bra Er du sikker på at de der er naturlige? Det ser jo ut som en typisk litt dårlig silikonjobb hvor man har fylt på ganske mye i pupper som i utgangspunktet var små uten å ha flyttet brystvortene etterpå og at niplene dermed har havnet unaturlig høyt opp på puppa. Ganske sikker på det ja. Har sett flere fine videoer med henne, og de oppfører seg svært naturlige. Ikke minst når de blir knadd Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Hun til høyre. Tråden kan stenges, hun til höyre er min gudinne! 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg oldboy Skrevet 18. april 2012 Populært innlegg Del Skrevet 18. april 2012 16 Lenke til kommentar
Populært innlegg thesinner Skrevet 22. april 2012 Populært innlegg Del Skrevet 22. april 2012 13 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Ok, det der er etter min smak kanskje det nærmeste perfekt jeg kan huske å ha sett her. I alle fall en av de beste. Lenke til kommentar
Populært innlegg oldboy Skrevet 22. april 2012 Populært innlegg Del Skrevet 22. april 2012 kvinnekropper er vakkert.... 11 Lenke til kommentar
Huskarl Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Dette mener jeg er en perfekt kropp. Aldri møtt noen som ser slik ut, men det er vel litt pga. mentaliteten til folk om at jenter skal være spinkle med store pupper. Må vel flytte til brazil eller California en gang... Lenke til kommentar
Populært innlegg Kakebakelate Skrevet 23. april 2012 Populært innlegg Del Skrevet 23. april 2012 Det har vi vell selve beviset på at folk har forskjellig smak. For all del, jenter kan godt være veltrent, men det der eksister ikke feminint på noe som helst måte. 17 Lenke til kommentar
Huskarl Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 (endret) Jeg liker ''ordinære'' jenter også, men skal man snakke perfeksjon her vil det der være nært. Å si at hun ikke er feminin fordi hun har litt større og mer definerte muskler enn gjennomsnittet er jeg ikke enig i. Har alltid likt folk som arbeider for suksess, og bak en slik kropp ligger veldig mye arbeid. Endret 23. april 2012 av Huskarl Lenke til kommentar
Populært innlegg Alt-Ctrl Skrevet 23. april 2012 Populært innlegg Del Skrevet 23. april 2012 Sett på en boxershorts, ta vekk bikinien og klipp vekk ansiktet så ser det ut som en veltrent dude på høyhælte sko. 18 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Det jeg ikke takler med sånne bodybuilder-damer er at de får veldig maskuline trekk i kjevepartiet og resten av ansiktet. De ser rett og slett ut som mannfolk. 2 Lenke til kommentar
StormEagle Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 (endret) Jeg liker ''ordinære'' jenter også, men skal man snakke perfeksjon her vil det der være nært. Å si at hun ikke er feminin fordi hun har litt større og mer definerte muskler enn gjennomsnittet er jeg ikke enig i. Har alltid likt folk som arbeider for suksess, og bak en slik kropp ligger veldig mye arbeid. Men "hun" er mer maskulin fordi det er kroppen til en mann. Det er en helt åpenbar photoshop. Se f.eks på kinnet/haken på venstresiden. Det er blurry der pga dårlig forsøk på sammenmelting av hodet og en annen kropp. Også ser du på Den unaturlige buen på foten på venstresiden. Igjenn mer åpenbart photoshoping. Og en nakke som er like bred som hodet.. trur ikke det... Også har du snora på høyresiden av trusa som er blurry, osv. Men andre ord det er en mann limt på hodet hendene og føttene til en kvinne også limt på en bikini. Endret 23. april 2012 av flesvik Lenke til kommentar
H. Specter Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 (endret) Hvordan forklarer du fraværet av kølle? Forøvrig vil jeg påpeke at det er noe av det jævligste jeg har sett. Finnes ikke attraktivt eller sexy. Ugh! Redigert: Sorry, så ikke at du hadde skrevet "limt på bikini". Da er ikke photoshoppingen så hakkende gala i hvert fall. Kunne lurt meg. Endret 23. april 2012 av Tufsen22 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Det er nok ei dame sjølv om hode kan vare påsveisa. Klassiske damebole armer. Imponerende, men hadde ropt etter mamma og løpt hjem og lagt meg i fosterstilling om jeg hadde voknet opp med noe sånt. Lenke til kommentar
Huskarl Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Det der er et veldig bra bilde, hun er ikke så veldig stor som det kanskje ser ut som. Hvis du føler deg truet av en fysikk som denne er du vel ikke så sterk i utgangspunktet. Veldig mange som kaller meg rar for å like sånt, men jeg kan ikke noe for det. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Føler meg ikke truet av styrke, jeg er og forsåvidt over gjennomsnittet sterk. Er bare det at jeg ikke liker damer som ser ut som en mann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå