Gå til innhold

Perfekt kropp eller?

Pinup

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hayden har de diggeste naturlige brystene jeg har sett!

Kroppen ellers er også rimelig bra :love:

post-10128-0-68402400-1334340556_thumb.jpg

Er du sikker på at de der er naturlige?

Det ser jo ut som en typisk litt dårlig silikonjobb hvor man har fylt på ganske mye i pupper som i utgangspunktet var små uten å ha flyttet brystvortene etterpå og at niplene dermed har havnet unaturlig høyt opp på puppa.

Endret av flesvik
Lenke til kommentar

Hayden har de diggeste naturlige brystene jeg har sett!

Kroppen ellers er også rimelig bra :love:

post-10128-0-68402400-1334340556_thumb.jpg

Er du sikker på at de der er naturlige?

Det ser jo ut som en typisk litt dårlig silikonjobb hvor man har fylt på ganske mye i pupper som i utgangspunktet var små uten å ha flyttet brystvortene etterpå og at niplene dermed har havnet unaturlig høyt opp på puppa.

Ganske sikker på det ja. Har sett flere fine videoer med henne, og de oppfører seg svært naturlige. Ikke minst når de blir knadd :innocent:

Lenke til kommentar

Jeg liker ''ordinære'' jenter også, men skal man snakke perfeksjon her vil det der være nært. Å si at hun ikke er feminin fordi hun har litt større og mer definerte muskler enn gjennomsnittet er jeg ikke enig i. Har alltid likt folk som arbeider for suksess, og bak en slik kropp ligger veldig mye arbeid.

Endret av Huskarl
Lenke til kommentar

Jeg liker ''ordinære'' jenter også, men skal man snakke perfeksjon her vil det der være nært. Å si at hun ikke er feminin fordi hun har litt større og mer definerte muskler enn gjennomsnittet er jeg ikke enig i. Har alltid likt folk som arbeider for suksess, og bak en slik kropp ligger veldig mye arbeid.

Men "hun" er mer maskulin fordi det er kroppen til en mann. Det er en helt åpenbar photoshop.

Se f.eks på kinnet/haken på venstresiden. Det er blurry der pga dårlig forsøk på sammenmelting av hodet og en annen kropp. Også ser du på Den unaturlige buen på foten på venstresiden. Igjenn mer åpenbart photoshoping. Og en nakke som er like bred som hodet.. trur ikke det... Også har du snora på høyresiden av trusa som er blurry, osv.

Men andre ord det er en mann limt på hodet hendene og føttene til en kvinne også limt på en bikini.

Endret av flesvik
Lenke til kommentar

Hvordan forklarer du fraværet av kølle?

Forøvrig vil jeg påpeke at det er noe av det jævligste jeg har sett. Finnes ikke attraktivt eller sexy. Ugh!

Redigert: Sorry, så ikke at du hadde skrevet "limt på bikini". Da er ikke photoshoppingen så hakkende gala i hvert fall. Kunne lurt meg.

Endret av Tufsen22
Lenke til kommentar

Det der er et veldig bra bilde, hun er ikke så veldig stor som det kanskje ser ut som. Hvis du føler deg truet av en fysikk som denne er du vel ikke så sterk i utgangspunktet. Veldig mange som kaller meg rar for å like sånt, men jeg kan ikke noe for det. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...