Lakrisbåt Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 (endret) Hvem er hun ? tineeye ville ikke gi meg svar.. Som det står i posten du quotet: Vaso Villegas Googlet såklart det navnet før jeg spurte. Men konkluderte med at det ikke var henne det gjaldt. Vaso Villegas ligna ikke på hun jeg spurte om. I tillegg har ikke hun den tattoveringen på høyre arm. I tillegg ser hun ikke gresk ut. Sikkert bare jeg som ser feil, og at tattisen er ny Endret 25. mars 2012 av Lakrisbåt Lenke til kommentar
Populært innlegg Laughing Man Skrevet 26. mars 2012 Populært innlegg Del Skrevet 26. mars 2012 blablatull Et bilde av Vaso Villegas jeg fant ved å google i mer enn 10 sek. Jo hun er opprinnlig fra Venezuela. 10 Lenke til kommentar
Populært innlegg Uderzo Skrevet 26. mars 2012 Populært innlegg Del Skrevet 26. mars 2012 Camilla Luddington Bonerlicious!! 11 Lenke til kommentar
Populært innlegg Uderzo Skrevet 26. mars 2012 Populært innlegg Del Skrevet 26. mars 2012 (endret) Hun har helt nydelig pupper, så de fortjener en gif Så jeg lagde en Endret 26. mars 2012 av Uderzo 18 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Ja hun er temmelig praktfull! Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Uhm... noen som vet hvem denne dama er: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=922946&view=findpost&p=13387237 Er rimelig sikker på at jeg kjenner henne. Men jeg kan ta feil. Hvis noen vet om det er en eller annen supermodel, så si ifra. Hvis noen kjenner henne personlig, så si ifra da også Har sjekka med Tineye, ingenting der... Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Jeg hater deg om du kjenner hun. 4 Lenke til kommentar
Kjeven Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Uhm... noen som vet hvem denne dama er: http://www.diskusjon...post&p=13387237 Er rimelig sikker på at jeg kjenner henne. Men jeg kan ta feil. Hvis noen vet om det er en eller annen supermodel, så si ifra. Hvis noen kjenner henne personlig, så si ifra da også Navn, adresse og sivilstatus, pretty pretty pleeeeeeeeaaaaaaasssssssseeeeee? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 De ble fjernet fra denne kontoen: http://s376.photobucket.com/albums/oo209/TL3518/ Virker som en norsk konto.. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Rimelig sikker på at "ingen" vet navnet hennes (forhåpentligvis tar jeg feil). Kjørte alle bildene gjennom google image søk men fant ikke navnet der heller. De ble fjernet fra denne kontoen: http://s376.photobuc...s/oo209/TL3518/ Virker som en norsk konto.. Den kontoen har samme navn som brukeren som postet bildene her på diskusjon . Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 (endret) De bildene har kommet opp i mange forskjellige tråden, og dukker med jevne mellomrom opp både her, i babethreaden og i puppe-tråden. Jeg skjønner det ikke. Ingenting spesielt med hun. Hun er girl next door med litt småstygge pupper. Endret 28. mars 2012 av Skurupu 2 Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Jeg hater deg om du kjenner hun. Tror det er eksen, skjønner du Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 haha du tror? Da kjenner du hun ikke vil jeg tro. 1 Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Hehe, det er eksen fra en lang tid tilbake skjønner du. Hun er veldig, veldig lik, men greia med jenter er at med nok sminke, ny hårfarge og en uvant setting så kan det fort være vanskelig å kjenne igjen. Påstår ikke det er eksen, men ligner veldig mye ! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Jeg skjønner det ikke. Ingenting spesielt med hun. Hun er girl next door med litt småstygge pupper. This. Hun har ikke engang noe pent ansikt. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Ikke klag, kom med noe bedre selv. Jeg syns hun er den mest naturlig peneste av alle damene her. (Ikke photoshoppet, oversminket, eller i spesiell posering) 3 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Photoshoppa damer er like fint som ei brukt kondompakke i søppla på rema. ( Som jeg akkurat såg og lurte på HVORFOR den ligger der..) Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 (endret) Ikke klag, kom med noe bedre selv. Jeg syns hun er den mest naturlig peneste av alle damene her. (Ikke photoshoppet, oversminket, eller i spesiell posering) Jeg klager ikke på noen måte. Jeg stiller meg bare uforstående til all begeistringen for henne. Jeg mener at over halvparten av jentene som har blitt postet her har en finere kropp enn henne. I mine øyne er hun veldig gjennomsnittlig. Endret 28. mars 2012 av Kammizez Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå