Akse Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Når tråden heter "Perfekt kropp eller?", kan man ikke poste en middelmådig kropp og forvente gode tilbakemeldinger, det blir for dumt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Det er ikke meg. Herregud! Lenke til kommentar
MrL Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 (endret) Det er ikke meg. Herregud! Du legger ut et bilde av en normal kropp og spørs hva vi synes, høres definitivt ut som en som vil ha meninger om sin egen kropp. Men du trenger egentlig ikke å svare på det. Endret 23. februar 2012 av MrLG Lenke til kommentar
""" Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Eventuelt så er det Liv Tyler, kjent fra blant annet The Lord of the Rings-filmene. 1 Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Vil nå si at den dama ser mye bedre ut enn Marlin monroe, og ho ble av mange betraktet som perfekt. 3 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 For en evighet siden ja. 1 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 (endret) Eventuelt så er det Liv Tyler, kjent fra blant annet The Lord of the Rings-filmene. Du har rett, bilde førte meg til en bloggside der det sto at det var Liv Tyler Endret 23. februar 2012 av MrLG Lenke til kommentar
Populært innlegg InsertNumLock Skrevet 26. februar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 26. februar 2012 Nina Agdal 17 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 (endret) Endret 26. februar 2012 av Coa 9 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Hun skulle fått premie for å være pen! Lenke til kommentar
Friluftskar Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Vil nå si at den dama ser mye bedre ut enn Marlin monroe, og ho ble av mange betraktet som perfekt. Smak og behag! Men i mine øyne er denne dama, ei feit "dundre"! Lenke til kommentar
Friluftskar Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Nina Agdal Ganske fin, men en helt utrent kropp. 2 Lenke til kommentar
Friluftskar Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Hu her har jo "guttehofter", lite sexy. Men, brystene er fine. Lenke til kommentar
Faxfinn Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Vil nå si at den dama ser mye bedre ut enn Marlin monroe, og ho ble av mange betraktet som perfekt. Smak og behag! Men i mine øyne er denne dama, ei feit "dundre"! Feit? Kvinner skal ikke se ut som de fyrstikkene som går på moteuken i Milano. I mine øyne er denne dama nokså perfekt Kunne godt tenkt meg ett bilde av henne uten badedrakten Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Guttehofter? Nei liker at det er litt luft mellom hoftene. 1 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Virkelig gutter? Dere bruker Marlin monroe som frame for hva som er perfekt? Hvem ville du helst tappa? Marlin monroe eller hu med staven? AKURATT! Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Marilyn Monroe, lett. 2 Lenke til kommentar
Friluftskar Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 (endret) Guttehofter? Nei liker at det er litt luft mellom hoftene. Luft mellom hoftene???? Guttehofter = smale hofter! Og da hoftene smalere enn brystet, sett forfra. Dermed blir det en guttekropp, med bryster. Lite sexy. Personlig så liker jeg slanke damer/jente, men ikke modelltynne guttekropper. Endret 27. februar 2012 av geco5 Lenke til kommentar
Friluftskar Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 (endret) Vil nå si at den dama ser mye bedre ut enn Marlin monroe, og ho ble av mange betraktet som perfekt. Smak og behag! Men i mine øyne er denne dama, ei feit "dundre"! Feit? Kvinner skal ikke se ut som de fyrstikkene som går på moteuken i Milano. I mine øyne er denne dama nokså perfekt Kunne godt tenkt meg ett bilde av henne uten badedrakten Som jeg skrev over, smak og behag! Jeg vet jo at det finnes NOEN menn, som liker slike kraftige og feite damer også. Til og med ennå feitere! Så lykke til med de feite, for dem er det mange av og du får ikke mange konkurenter. Personlig så er jeg heller aleine, enn å "bale" med noe slikt. Og når noen av dem tar kontakt, skygger jeg raskt unna. Endret 27. februar 2012 av geco5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå