Kiruk Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Eller at hun bruker utrykket "ville ikke tatt i med pølseklype" om folk hun ikke liker. Ikke nødvendigvis noe seksuelt. Endret 5. august 2008 av Kiruk Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 kunna godt brukt pølseklypa på henne jeg Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Eller at hun bruker utrykket "ville ikke tatt i med pølseklype" om folk hun ikke liker. Ikke nødvendigvis noe seksuelt. Åh? Da må jeg ha tatt skammelig feil Lenke til kommentar
Nordlandsbjoernen Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Hva med denne? Syntes selv den ser veldig myk og deilig ut. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Hun er lengere tilbake i tråden, ikke at et gjensyn gjør meg noe. Lenke til kommentar
Nordlandsbjoernen Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Åh, okei, leste bare de første sidene. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Hva med denne? Syntes selv den ser veldig myk og deilig ut. Gi meg navn værsåsnill. Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Hun siste hadde fine pupper ! Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Hengepupper er fint? Har du flere dumme spørsmål på lager? Noen foretrekker slikt fremfor silikon. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Da er mindre pupper å foretrekke. Og hva er galt med silikonpupper? Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 For min del er det ikke noe galt med noen av delene, enten det er puppene til dama på bildet over, eller små og faste eller silikonbrød, alle har sine preferaner rett og slett. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Da er mindre pupper å foretrekke. Og hva er galt med silikonpupper? Ikke noe annet enn at arrene er stygge, gjerne ser ulike og rare ut og at de gjerne sitter på ekstremt dumme blondiner Lenke til kommentar
Nordlandsbjoernen Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Hadde enda et av henne Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Aldri sett det heilt store i ho der. For store pupper, feil hårfarge, ikkje heilt min type ansiktstrekk, men ellers grei kropp. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Ikke noe annet enn at arrene er stygge, gjerne ser ulike og rare ut og at de gjerne sitter på ekstremt dumme blondiner Husk at det er aldri noe galt i damer som er glad i å ta vare på seg selv. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Bare synd at silikon er det motsatte av å ta vare på, men men Kan noen væresåsnill og gi meg navnet på hun ovenfor?? Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Tror hun heter Eve Wyrwal, og går under kallenavnet: "Iga". Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Tror hun heter Eve Wyrwal, og går under kallenavnet: "Iga". Takker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå