fenele Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Bare jeg som er lei av at folk bedyrer sin kjærlighet for "jenter med litt kjøtt på beina" om og om igjen? Det gjør dere ikke til noe bedre enn andre. I vårt overflodssamfunn er overvekt som regel tegn på dårlig impulskontroll, noe av det minst attraktive en kan ha i ei kvinne. Jeg liker ei kvinne jeg kan holde rundt, og hu til høyre er for stor for det. Jeg mistenker du er liten for tilogmed jeg kunne holdt rundt hu, og jeg er ikke lang i arma... Damer har det litt kjipt der da, derfor de ofte har kjøtt på beina, mister forbrenninga når de blir eldre pga dritthormoner Kjenner det for godt selv nemlig... Dog jeg veier nok en god del mer kilo enn hu der... Dårlig unnskyldning :PpPpP Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Jeg mistenker du er liten for tilogmed jeg kunne holdt rundt hu, og jeg er ikke lang i arma... Damer har det litt kjipt der da, derfor de ofte har kjøtt på beina, mister forbrenninga når de blir eldre pga dritthormoner Kjenner det for godt selv nemlig... Dog jeg veier nok en god del mer kilo enn hu der... Dårlig unnskyldning :PpPpP I wish.. Er enten det, eller anti deppresivaen som fucker meg opp Ikke at jeg klager altså, men et tips til å se på damer er å se på morra dems... Lenke til kommentar
Populært innlegg Mr. Lurk Skrevet 4. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 4. januar 2012 Spesielt perfekt for meg 24 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 (endret) Wow! Men hu ser noe ung ut og sku hatt litt større rumpe. Manglr jo form. Ellers var puppene perfekt Endret 4. januar 2012 av Christoffero89 Lenke til kommentar
fenele Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Jeg mistenker du er liten for tilogmed jeg kunne holdt rundt hu, og jeg er ikke lang i arma... Damer har det litt kjipt der da, derfor de ofte har kjøtt på beina, mister forbrenninga når de blir eldre pga dritthormoner Kjenner det for godt selv nemlig... Dog jeg veier nok en god del mer kilo enn hu der... Dårlig unnskyldning :PpPpP I wish.. Er enten det, eller anti deppresivaen som fucker meg opp Ikke at jeg klager altså, men et tips til å se på damer er å se på morra dems... ^^ bare å hive seg på lavkarbo og kardiotrening da Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Jeg mistenker du er liten for tilogmed jeg kunne holdt rundt hu, og jeg er ikke lang i arma... Damer har det litt kjipt der da, derfor de ofte har kjøtt på beina, mister forbrenninga når de blir eldre pga dritthormoner Kjenner det for godt selv nemlig... Dog jeg veier nok en god del mer kilo enn hu der... Dårlig unnskyldning :PpPpP I wish.. Er enten det, eller anti deppresivaen som fucker meg opp Ikke at jeg klager altså, men et tips til å se på damer er å se på morra dems... ^^ bare å hive seg på lavkarbo og kardiotrening da Prøv å være deprimert og ha den innstillingen a Lavkarbo ødelegger forresten kroppen Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Keep telling yourself that. 4 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Hvilken mage syntes dere var finest der? Venstre. 3 Lenke til kommentar
fenele Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Jeg mistenker du er liten for tilogmed jeg kunne holdt rundt hu, og jeg er ikke lang i arma... Damer har det litt kjipt der da, derfor de ofte har kjøtt på beina, mister forbrenninga når de blir eldre pga dritthormoner Kjenner det for godt selv nemlig... Dog jeg veier nok en god del mer kilo enn hu der... Dårlig unnskyldning :PpPpP I wish.. Er enten det, eller anti deppresivaen som fucker meg opp Ikke at jeg klager altså, men et tips til å se på damer er å se på morra dems... ^^ bare å hive seg på lavkarbo og kardiotrening da Prøv å være deprimert og ha den innstillingen a Lavkarbo ødelegger forresten kroppen Yep lavkarbo var en spøk Low Carb Cycling tho er bra i perioder for cutting. -- Får legge ved mitt bidrag før det blir QQ på spam: http://youtu.be/KochMy_qDyw Lenke til kommentar
Articzz Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 (endret) kan ikkje klage på Jesse Jane Endret 4. januar 2012 av Articzz 1 Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Jøye meg... noen som kan gi et navn? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Spesielt perfekt for meg Sånn bortsett fra at hun er 15? 4 Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Wizzlee er vel 13-14 selv, så det er jo relativt greit. 2 Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Wizzlee er vel 13-14 selv, så det er jo relativt greit. Han er 15. Hadde lett pult henne, uansett om hun var mindreårig. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Hun har et pent ansikt, helt klart. Men hun ser alt for ung ut for min smak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå