Gå til innhold

Perfekt kropp eller?

Pinup

Anbefalte innlegg

Det er heller ikke det han sier.

Så lår er ikke en del av kroppen?

Notert.

Asiater har mindre peniser beviselig enn europeere... Så... Er ikke kroppene til forskjellige folkeslag forskjellige? HÆ?

Dette er en myte. Akkurat som at de liksom er "hardere", hva enn det skal bety... :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er heller ikke det han sier.

Så lår er ikke en del av kroppen?

Notert.

Herre. Er du seriøs? Blåbær skev aldri at kraftige lår er ikke begrensit til mørke. Det er det kun du som skev, ingen andre.

Ahahahhaaa.....jesus....dere er helt ufattlige.

post-140267-0-62043700-1325620826_thumb.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det jeg har lagt merke til med afroamerikanske damer er at de har stort sett veldig kraftige lår, og det liker jeg ikke. Men ellers så er det mange av dem som har veldig fine ansikter.

Eh what? Rasist much eller? Hvite mørke, gule, blå, grønn...vi alle har samme kropp. Det er våre genetiske arv som avgjør "formen" her, samt trening, livsstil osv.

Ikke om du er afroamerikansk, eller Norsk viking....

Du har vel lagt merke til at mennesker i forskjellige farger også gjerne har forskjellige "hodeformer", neser, høyde og øyne?

Alle "raser" har jo det. Her snakker vi om kroppen (se emnetitel). Kraftige lår er ikke begrensit til mørke.

Og asiater er ikke generellt kortere enn europeere eller?

"vår genetiske arv" er jo det som kommer fra rasen vår. Og med dette følger en rekke fysiske egenskaper (og ikke bare at noen har skå øyne eller forskjell i hudfarge, det er mye mer enn dette). Raseforskjeller er ikke bare begrenset til hudfarge og ansiktet. F.eks er det ikke noe tilfeldighet at det ikke er noen hvite eropeere blandt noen av de raskeste løperene hverken på sprint eller langdistanse løp. Her er verdensrekorder for maraton f.eks:

maraton.png

Lenke til kommentar

Moderatormelding oftopic

Jeg tenker vi setter en strek hva ulike rasers kropp/arv osv. angår. Dere står fritt til å kommentere deres meninger om et bilde (og dere står fritt til å mene det dere vil), men diskusjon om hvorvidt det er mer vanlig med store lår i Afrika enn i Europa passer bedre i en egen tråd (om noen ønsker å diskutere dette noe mer).

Videre diskusjon om dette vil bli betraktet som oftopic, og behandles deretter. Vennligst ikke kommenter denne posten, men send meg eventuelt en PM om du har noe å kommentere.

Mvh. r2d290
-Forumveileder

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...