Populært innlegg oldboy Skrevet 2. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 2. januar 2012 11 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 (endret) Ser ut som de har putta hodet på mulla krekar oppå kroppen til en bodybuilder. Spørsmålet er, gror skjegget fra brystkassa og oppover, eller motsatt vei? Endret 2. januar 2012 av Bytex 6 Lenke til kommentar
Error Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Magen hans ser ut som en okse 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Litt for stram kropp. Og når alle blodårene buler sånn blir det litt mye. Awesome skjegg! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Det jeg har lagt merke til med afroamerikanske damer er at de har stort sett veldig kraftige lår, og det liker jeg ikke. Men ellers så er det mange av dem som har veldig fine ansikter. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Det jeg har lagt merke til med afroamerikanske damer er at de har stort sett veldig kraftige lår, og det liker jeg ikke. Men ellers så er det mange av dem som har veldig fine ansikter. Eh what? Rasist much eller? Hvite mørke, gule, blå, grønn...vi alle har samme kropp. Det er våre genetiske arv som avgjør "formen" her, samt trening, livsstil osv. Ikke om du er afroamerikansk, eller Norsk viking.... Lenke til kommentar
Populært innlegg Mynotir Skrevet 3. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 3. januar 2012 ^Du kødder? 14 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Det jeg har lagt merke til med afroamerikanske damer er at de har stort sett veldig kraftige lår, og det liker jeg ikke. Men ellers så er det mange av dem som har veldig fine ansikter. Eh what? Rasist much eller? Hvite mørke, gule, blå, grønn...vi alle har samme kropp. Det er våre genetiske arv som avgjør "formen" her, samt trening, livsstil osv. Ikke om du er afroamerikansk, eller Norsk viking.... Du har vel lagt merke til at mennesker i forskjellige farger også gjerne har forskjellige "hodeformer", neser, høyde og øyne? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 (endret) Det jeg har lagt merke til med afroamerikanske damer er at de har stort sett veldig kraftige lår, og det liker jeg ikke. Men ellers så er det mange av dem som har veldig fine ansikter. Eh what? Rasist much eller? Hvite mørke, gule, blå, grønn...vi alle har samme kropp. Det er våre genetiske arv som avgjør "formen" her, samt trening, livsstil osv. Ikke om du er afroamerikansk, eller Norsk viking.... Du har vel lagt merke til at mennesker i forskjellige farger også gjerne har forskjellige "hodeformer", neser, høyde og øyne? Alle "raser" har jo det. Her snakker vi om kroppen (se emnetitel). Kraftige lår er ikke begrensit til mørke. Endret 3. januar 2012 av AvidGamer Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Det er heller ikke det han sier. 2 Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Det er heller ikke det han sier. Så lår er ikke en del av kroppen? Notert. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Jeg kan bekrefte at nigras har kraftigere benstruktur enn den øvrige befolkningen. 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Det er heller ikke det han sier. Så lår er ikke en del av kroppen? Notert. Asiater har mindre peniser beviselig enn europeere... Så... Er ikke kroppene til forskjellige folkeslag forskjellige? HÆ? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå