oldboy Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 *snip* naaajs Vet! Badebasseng med flytemadrass er digg! Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) MY GOD! Pia Haraldsen i Se og Hør nå. Herregud... 1stk trent dame Endret 5. august 2008 av MrSmile Lenke til kommentar
Fashionjunkiie Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 *bilde* naaajs Nå skvatt jeg litt. Kom akkurat over det bildet der på nettby Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Alle bruker navn. Til og med Giff Lenke til kommentar
Fashionjunkiie Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 nei, finn det selv Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 sitter 10 stykk her inne nå og venter på at det brukernavnet skal komme frem Lenke til kommentar
Fashionjunkiie Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Haha ^^ Jaja, jeg får si det da. Kosepuus heter hun. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 16åringer skulle ikke hatt lov til å se så bra ut... Lenke til kommentar
nilsMeister Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 For å ta opp Hayden P, så synes jeg ikke hu er så veldig fin. Hun minner meg alt for mye om en mann. Alt for maskulin for min smak. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 For å ta opp Hayden P, så synes jeg ikke hu er så veldig fin. Hun minner meg alt for mye om en mann. Alt for maskulin for min smak. hvem er det ? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 aaah.. Hun er ganske nice da. MEN faktisk så tror jeg Pia Haraldsen toppet top10 lista mi etter dei bildene i Ser og Hør Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Enda et bevis på at smaken er som baken. Jeg siterer min mor "jeg ville ikke tatt i Pia Haraldsen med pølseklype". Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 aaah.. Hun er ganske nice da. MEN faktisk så tror jeg Pia Haraldsen toppet top10 lista mi etter dei bildene i Ser og Hør Kun i bladet eller finner man de bildene på nett? Noe link? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Enda et bevis på at smaken er som baken. Jeg siterer min mor "jeg ville ikke tatt i Pia Haraldsen med pølseklype". Det bare beviser at din mor ikke er lesbisk Endret 5. august 2008 av MrSmile Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Hun Kosepuus var flink til å tegne da, det skal hun ha. Enda et bevis på at smaken er som baken. Jeg siterer min mor "jeg ville ikke tatt i Pia Haraldsen med pølseklype". Du må ta med resten av setningen! "..jeg ville brukt fingrene istedet" Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Enda et bevis på at smaken er som baken. Jeg siterer min mor "jeg ville ikke tatt i Pia Haraldsen med pølseklype". Det bare beviser at din mor ikke er lesbisk Evnt at hun har pølseklypefobi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå