CrazyDiamond Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Jeg liker ikke denne kroppsformen. Det er bare noe med den som blir feil. Støttes. Han er altfor kompakt. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 Jeg liker ikke denne kroppsformen. Det er bare noe med den som blir feil. Støttes. Han er altfor kompakt. Takk, det var en herlig beskriving! Lenke til kommentar
Generic Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Jeg liker ikke denne kroppsformen. Det er bare noe med den som blir feil. Støttes. Han er altfor kompakt. Takk, det var en herlig beskriving! Han er liksom James Bond, han må ver litt kompakt Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Jepp, og i mine øyne den beste James Bond til nå... Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Hva syns folket om denne kroppen? Jeg har i alle fall begynt å få mer lyst på en sånn kropp, med litt "overdimensjonerte" skuldre og traps, sammen med grei fett% og armer. Jeg liker ikke denne kroppsformen. Det er bare noe med den som blir feil. Det der er imidlertid noe av den mest perfekte kroppen jeg har sett på en mann. Det nederste bildet er bare helt perfekt. Er sjelden jeg ser perfekte gutter, men han her var perfekt i mine øyner, men vi MÅ SE BORT FRA FJESET hans, he he. Han ble jo kåret til verdens mest sexy mann, så tror det er flere som er enig med meg som jente, he he:) Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Jeg er gutt, og mener kroppen til denne James'en er kjempebra! Den er ikke maksimal, men opptimal! Tror mange gutter drømmer om akkurat noe slikt! Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Da jeg så James Bond filmen så jeg at magen hans stakk litt ut. Det likte jeg ikke. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Da jeg så James Bond filmen så jeg at magen hans stakk litt ut. Det likte jeg ikke. Hadde du satt mer pris på at den stakk inn? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Hm, ja den kroppen til han nye James Bond fyren er virkelig tilnærmet det jeg mener er perfeksjon i mannekropp! Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998 Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) Disse to har vel det jeg kan kalle for så godt som perfekte kropper. Det andre bildet er forresten av verdens sterkeste mann : Endret 29. juli 2008 av Medlem-148998 Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Er dette jeg drømmer om når jeg trener (Fy faen det kommer til og ta rundt 2 år med 4-5 treninger i uke -.-) Perfekt chick? En av de aller beste i mine øyne. Daaaamn Lenke til kommentar
LasH Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Tja, det bilde av han Calvin Klein duden er vel det The Game beskrev over her, overmanipulert i PS osv Lenke til kommentar
holst84 Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 kroppen er ekte. men det er seff lagt på skygger osv for å få frem markeringene bedre. Å få en slik kropp er ikke vanskelig om man har ett slankt utgangspunkt. Utfordringen ligger i å leve sunt nok til å holde en såpass lav fettprosent. Er ikke mye trening som skal til for å få den muskelmassen. Jeg syns faktisk han er litt uheldig med formen på pecs'ene sine og havner derfor utenfor det jeg vil kalle en perfekt kropp (Snakker om Calvin Klein duden her) Lenke til kommentar
Benor Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Kjæresten min er perfekt! Er man skikkelig forelska synes man at man har verdens peneste jente.. Sånn funker det i allefall for meg.. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Jaja, kjæresten min er også digg osv osv osv. Men føler ikke det er veldig relevant når ingen andre vet hvordan de ser ut. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 30. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2008 Kjæresten min er perfekt! Er man skikkelig forelska synes man at man har verdens peneste jente.. Sånn funker det i allefall for meg.. Awh! Enig, er man først forelsket så er det det som er perfekt. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Vanskelig å vurdere når kroppen ikke står oppstilt og ansiktet ikke vises skikkelig. edit: Jailbait Endret 5. august 2008 av Blåbær Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Hun så helt ålræjit ut. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Nei, fytti. Hu hadde deilig kropp. Pen var hu og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå