Gå til innhold

Perfekt kropp eller?


Pinup

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Og hvorfor i all verden vil noen jenter se ut som hu i første post?...Er da ike noe å ta i?! hun som står på 4 i senga vil jeg si er ganske passe!

men så er jo jeg jente og da :p

Ikke noe å "ta i"? Skal da ikke ha noe mer å "ta i", enn hun har! Ellers blir de kraftige, eller for lubbne. Kun slanke damer til meg.

Lenke til kommentar

I'm just gonna leave this one right here ;)

 

 

 

Heigren

Dette er jo ei tynn, jente med guttehofter! Ikke mye fint og lite sexy. Jeg like slanke damer. Men ikke tynne og med så smale hofter. Det finnes jo heller ikke muskelatur på henne. 4 - 5 kg muskler jamt fordelt, hadde hjulpet noe. Men hun vil fremdeles ha guttehofter.

Lenke til kommentar

Denne er postet tidlig i tråden, og tråden burde vært avsluttet etter at denne jenta ble introdusert.

 

 

 

Tråden handler nå inderlig om kropper, og for alt vi vet kan hu der være flatbrysta å fæl...

Hun er ikke det. Hu har perfekte proposjoner med nydelige kurver. Perfekt kropp imo.

Lenke til kommentar

Denne er postet tidlig i tråden, og tråden burde vært avsluttet etter at denne jenta ble introdusert.

 

 

 

Tråden handler nå inderlig om kropper, og for alt vi vet kan hu der være flatbrysta å fæl...

Hun er ikke det. Hu har perfekte proposjoner med nydelige kurver. Perfekt kropp imo.

 

Alizee er helt sinnsykt sexy :love:

http://www.youtube.com/watch?v=jjUVStwNt3k&hd=1

 

 

 

 

 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Denne er postet tidlig i tråden, og tråden burde vært avsluttet etter at denne jenta ble introdusert.

 

 

 

Tråden handler nå inderlig om kropper, og for alt vi vet kan hu der være flatbrysta å fæl...

Hun er ikke det. Hu har perfekte proposjoner med nydelige kurver. Perfekt kropp imo.

At hun er pen og søt, er det ingen tvil om! Om kroppen er sexy, er ikke så godt å se ut fra denne filmen. Dvs. Jeg "gadd" ikke, å se hele filmen.

 

Alizee er helt sinnsykt sexy :love:

http://www.youtube.com/watch?v=jjUVStwNt3k&hd=1

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...