Manken Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Litt ute av proposjoner hvis det går an å si det ... Lenke til kommentar
Friluftskar Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Og hvorfor i all verden vil noen jenter se ut som hu i første post?...Er da ike noe å ta i?! hun som står på 4 i senga vil jeg si er ganske passe! men så er jo jeg jente og da Ikke noe å "ta i"? Skal da ikke ha noe mer å "ta i", enn hun har! Ellers blir de kraftige, eller for lubbne. Kun slanke damer til meg. Lenke til kommentar
Friluftskar Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Vet ikke om hu her er lagt ut tidligere, men hun er også ganske nær perfekt. Liker ikke hoftene til denne dama. De er jo "firkanta" og hadde hun stått normalt oppreist, ville de sett ut som ei kasse! Slikt liker ikke jeg. 1 Lenke til kommentar
Friluftskar Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 ALT er perfekt! Litt rundere hofter, så hadde hun blitt veldig bra. Hun er nå litt "beinete", etter min smak og virker utrent. 1 Lenke til kommentar
Friluftskar Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 I'm just gonna leave this one right here Heigren Dette er jo ei tynn, jente med guttehofter! Ikke mye fint og lite sexy. Jeg like slanke damer. Men ikke tynne og med så smale hofter. Det finnes jo heller ikke muskelatur på henne. 4 - 5 kg muskler jamt fordelt, hadde hjulpet noe. Men hun vil fremdeles ha guttehofter. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Denne er postet tidlig i tråden, og tråden burde vært avsluttet etter at denne jenta ble introdusert. Lenke til kommentar
jevli Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Denne er postet tidlig i tråden, og tråden burde vært avsluttet etter at denne jenta ble introdusert. Tråden handler nå inderlig om kropper, og for alt vi vet kan hu der være flatbrysta å fæl... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Jeg hater å ha server i tyskland all internettrafikk går gjennom "Unfortunately, this UMG-music-content is not available in Germany because GEMA has not granted the respective music publishing rights. Beklager." Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Denne er postet tidlig i tråden, og tråden burde vært avsluttet etter at denne jenta ble introdusert. Tråden handler nå inderlig om kropper, og for alt vi vet kan hu der være flatbrysta å fæl... Hun er ikke det. Hu har perfekte proposjoner med nydelige kurver. Perfekt kropp imo. Lenke til kommentar
jevli Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 (endret) Kan jo være BH-innlegg da... Endret 20. juni 2011 av bondegutt1 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Kan jo være BH-innlegg da... kan også være en liten gutt i kostyme... Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Denne er postet tidlig i tråden, og tråden burde vært avsluttet etter at denne jenta ble introdusert. Tråden handler nå inderlig om kropper, og for alt vi vet kan hu der være flatbrysta å fæl... Hun er ikke det. Hu har perfekte proposjoner med nydelige kurver. Perfekt kropp imo. Alizee er helt sinnsykt sexy http://www.youtube.com/watch?v=jjUVStwNt3k&hd=1 3 Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 20. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2011 Wow, dette har blitt en rimelig populær tråd. - Stolt trådstarter Pics: Lenke til kommentar
Friluftskar Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Det var en fin kropp! Håper hun ikke er så "hjulbeint", som det kan se ut til på bildet. Lenke til kommentar
Friluftskar Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Wow, dette har blitt en rimelig populær tråd. - Stolt trådstarter Pics: Den øverste jenta, (i rødt), er ikke bare tynn. Hun ser ut som en uferdig jentunge, med guttehofter. Ikke mye å vise frem. Den andre har tross alt former, men hun er nok ganske tynn hun også. Er det ei 45 kilos? Lenke til kommentar
Friluftskar Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Denne er postet tidlig i tråden, og tråden burde vært avsluttet etter at denne jenta ble introdusert. Tråden handler nå inderlig om kropper, og for alt vi vet kan hu der være flatbrysta å fæl... Hun er ikke det. Hu har perfekte proposjoner med nydelige kurver. Perfekt kropp imo. At hun er pen og søt, er det ingen tvil om! Om kroppen er sexy, er ikke så godt å se ut fra denne filmen. Dvs. Jeg "gadd" ikke, å se hele filmen. Alizee er helt sinnsykt sexy http://www.youtube.com/watch?v=jjUVStwNt3k&hd=1 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Nye Miss USA. Såg penere jenter på spaniaturen forrige veke... Æsj! Lenke til kommentar
Populært innlegg Raspeball Skrevet 21. juni 2011 Populært innlegg Del Skrevet 21. juni 2011 10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå