Catkin Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Ikke alle har pupper med samme størrelse, bare sier det når vi først er inne på det. Og høyrehånda mi er bittelitt større enn venstre osv. Men så litt vel photoshoppa ut ja. Han muskelgutten var ikke stygg nei. Men selv så syns jeg ikke det er så pent med for mye muskler... Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Dette er det jeg vil si er perfekt gutte kropp, bare ikke når han flexer =) http://www.youtube.com/watch?v=avnPX4ASfHY 1stk fullbola kropp Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Jævlig gay posing også. Han bidrar ikke nevneverdig til å minske inntrykket enkelte her har, om at kroppsbyggere og folk som trener mye styrke, forguder sin egen biceps... Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2008 Dette er det jeg vil si er perfekt gutte kropp, bare ikke når han flexer =) http://www.youtube.com/watch?v=avnPX4ASfHY Fin kropp, kanskje litt i det meste laget ang. muskler. Men kroppsspråket hans, hvordan han virkelig elsker kroppen sin og vet den er fin, ødelegger totalt. Vet vi snakker om det ytre her, men det indre gjenspeiler på visse områder. ÆSJ Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Synes Aria Giovanni har en sinnsykt flott kropp. Ikke for tynn, ikke for tjukk, en god håndfull pupper, og en nydelig rumpe. I tillegg til å være generellt sett sinnsykt deilig Helt enig, liker samme type kropp. Som er litt mer kraftige kvinner enn hva gutter flest syns er perfekt. Nina Mercedez kan også nevnes. Dog så store pupper som Aria og Nina trenger jeg derimot ikke. Er temmelig likegyldig på det området. Endret 18. juli 2008 av LunarPoet Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Jævlig gay posing også. Han bidrar ikke nevneverdig til å minske inntrykket enkelte her har, om at kroppsbyggere og folk som trener mye styrke, forguder sin egen biceps... Jeg forguder ingen andre kropper en dama sin, og jeg er styrketrener Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Carmen Electra Peneste dama jeg vet om Endret 18. juli 2008 av Alompi Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Liker ikke ansiktet på ho (litt for vanlig), men kroppen er pretty nice ja! Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Ansiktet hennes ser ikke så bra ut på det bildet, her er ett bedre bilde av det Endret 18. juli 2008 av Alompi Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Liker ikke ansiktet på ho (litt for vanlig), men kroppen er pretty nice ja! Litt for vanlig? Skulle likt å bo der du bor Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Liker ikke ansiktet på ho (litt for vanlig), men kroppen er pretty nice ja! Litt for vanlig? Skulle likt å bo der du bor Molde/Fræna omegn. Bære å lette på raua Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Hva syns folket om denne kroppen? Jeg har i alle fall begynt å få mer lyst på en sånn kropp, med litt "overdimensjonerte" skuldre og traps, sammen med grei fett% og armer. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Det er noe sånt jeg forholder meg til når jeg trener.. Bedre me "normal" størelse og smidig, enn 100kg og treg. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Det der er vel heller snakk om lav fettprosent. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 Hva syns folket om denne kroppen? Jeg har i alle fall begynt å få mer lyst på en sånn kropp, med litt "overdimensjonerte" skuldre og traps, sammen med grei fett% og armer. Jeg liker ikke denne kroppsformen. Det er bare noe med den som blir feil. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Det der er vel heller snakk om lav fettprosent. nja, han har faktisk endel muskler. Ikke bare lav fettprosent det der. kroppsformen er heller ikke "rar," det er vel bare at bildene ikke er overmanipulert i PS og tillagt masse skygger for å markere. Kunne du forklare hva du syntes er "rart" med den kroppen? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Kom i haug at han er ikke akkurat den yngste mannen heller da Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 Det der er vel heller snakk om lav fettprosent. nja, han har faktisk endel muskler. Ikke bare lav fettprosent det der. kroppsformen er heller ikke "rar," det er vel bare at bildene ikke er overmanipulert i PS og tillagt masse skygger for å markere. Kunne du forklare hva du syntes er "rart" med den kroppen? Hvis du sikter til meg så kalte jeg den aldri rar. Men jeg er rett og slett ikke fan av så store armer og skuldre. Og igjen, nå snakker vi om perfeksjon. Hadde ikke brydd meg et døyt om det var kjæresten som så sånn ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå