Gå til innhold

Perfekt kropp eller?


Pinup

Anbefalte innlegg

Flere flotte bilder av Shakira. Fantastisk figur som er både formfull og veltrent og i tillegg et vakkert ansikt. :dribble:

 

Kunne ikke vært mer enig! Hun er noe av det nærmeste man kommer perfeksjon i følge meg selv.

 

Men fortell meg, har hun virkelig ikke blitt nevnt før nå??

 

Enig, hun har virkelig drømmekroppen :)

Jeg har ikke vært med i denne tråden så lenge, men hun har ikke blitt nevnt såvidt jeg har sett. Jeg klarte faktisk å glemme henne selv første gang, noe jeg nå sliter med å forstå :p

En gang jeg var på fest med noen venner hadde jeg visst sagt: "Hadde jeg vært gutt, så hadde jeg så syyykt tatt henne" eller noe lignende XD (Jeg er jente selv)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flere flotte bilder av Shakira. Fantastisk figur som er både formfull og veltrent og i tillegg et vakkert ansikt. :dribble:

 

Kunne ikke vært mer enig! Hun er noe av det nærmeste man kommer perfeksjon i følge meg selv.

 

Men fortell meg, har hun virkelig ikke blitt nevnt før nå??

 

Enig, hun har virkelig drømmekroppen :)

Jeg har ikke vært med i denne tråden så lenge, men hun har ikke blitt nevnt såvidt jeg har sett. Jeg klarte faktisk å glemme henne selv første gang, noe jeg nå sliter med å forstå :p

En gang jeg var på fest med noen venner hadde jeg visst sagt: "Hadde jeg vært gutt, så hadde jeg så syyykt tatt henne" eller noe lignende XD (Jeg er jente selv)

 

Hadde du vært gutt så er nok sjansen for at du hadde fått muligheten til å ta henne ganske liten:p Pokker ta alle disse kjendisene, dem teaser for mye ^^

Lenke til kommentar

Hadde du vært gutt så er nok sjansen for at du hadde fått muligheten til å ta henne ganske liten:p Pokker ta alle disse kjendisene, dem teaser for mye ^^

 

Er nok ganske liten sjanse uansett ja, synd det der :p

Endret av Runar
Lenke til kommentar

Er nok ganske liten sjanse uansett ja, synd det der :p

 

Satser heller på at det ikke er så lenge til at jeg kan "downloade" en visuell Shakira fra Internettet som kan gi meg fysisk glede. Da Vil jeg komme til å henge opp monitorer rundt i hele huset og skape ett "ekte" forhold med hennes dataversjon :D

Endret av Runar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...