Gobi Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Flere flotte bilder av Shakira. Fantastisk figur som er både formfull og veltrent og i tillegg et vakkert ansikt. Kunne ikke vært mer enig! Hun er noe av det nærmeste man kommer perfeksjon i følge meg selv. Men fortell meg, har hun virkelig ikke blitt nevnt før nå?? Enig, hun har virkelig drømmekroppen Jeg har ikke vært med i denne tråden så lenge, men hun har ikke blitt nevnt såvidt jeg har sett. Jeg klarte faktisk å glemme henne selv første gang, noe jeg nå sliter med å forstå En gang jeg var på fest med noen venner hadde jeg visst sagt: "Hadde jeg vært gutt, så hadde jeg så syyykt tatt henne" eller noe lignende XD (Jeg er jente selv) Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Flere flotte bilder av Shakira. Fantastisk figur som er både formfull og veltrent og i tillegg et vakkert ansikt. Kunne ikke vært mer enig! Hun er noe av det nærmeste man kommer perfeksjon i følge meg selv. Men fortell meg, har hun virkelig ikke blitt nevnt før nå?? Enig, hun har virkelig drømmekroppen Jeg har ikke vært med i denne tråden så lenge, men hun har ikke blitt nevnt såvidt jeg har sett. Jeg klarte faktisk å glemme henne selv første gang, noe jeg nå sliter med å forstå En gang jeg var på fest med noen venner hadde jeg visst sagt: "Hadde jeg vært gutt, så hadde jeg så syyykt tatt henne" eller noe lignende XD (Jeg er jente selv) Hadde du vært gutt så er nok sjansen for at du hadde fått muligheten til å ta henne ganske liten:p Pokker ta alle disse kjendisene, dem teaser for mye ^^ Lenke til kommentar
Gobi Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Hadde du vært gutt så er nok sjansen for at du hadde fått muligheten til å ta henne ganske liten:p Pokker ta alle disse kjendisene, dem teaser for mye ^^ Er nok ganske liten sjanse uansett ja, synd det der Endret 7. juni 2011 av Runar Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Er nok ganske liten sjanse uansett ja, synd det der Satser heller på at det ikke er så lenge til at jeg kan "downloade" en visuell Shakira fra Internettet som kan gi meg fysisk glede. Da Vil jeg komme til å henge opp monitorer rundt i hele huset og skape ett "ekte" forhold med hennes dataversjon Endret 7. juni 2011 av Runar Lenke til kommentar
Populært innlegg MrLuni Skrevet 7. juni 2011 Populært innlegg Del Skrevet 7. juni 2011 End of thread 13 Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 End of thread Digger Hayden, men ikke hovedsaklig grunnet kroppen, ansiktet er hennes sterkeste side imo. Pluss for mange Hayden, minus for at det ser ut som at Hayden prøver å gi seg selv pinkeyes. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Ro ned sitatpyramidene, er dere snille. Det er ikke nødvendig å sitere hele samtalen. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. 2 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Hayden Panettiere er veldig flott, men litt for kort for å få Perfekt-diplomet. 153cm er ikkje høgt nok for min del. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 hu er så fin! perfekt Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Høgda hennes e perfekt i forhold til høgda mi Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg synes dette er fint Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Off, nei, ikke jeg heller. Slettes ikke... Hun her derimot!!! Halloooo! Hvordan får jeg det som miniatyrbilder btw? Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg syntes hun hadde litt for store lår. Du må lagre bildene og laste de opp som vedlegg for å få miniatyrbilder Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 http://28.media.tumblr.com/tumblr_lbphwpwwHs1qeaytlo1_500.jpg Jeg synes dette er fint Vi to kan godt mingle litt karina ^^ Her er flere smakebiter ^^ 4 Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) http://28.media.tumblr.com/tumblr_lbphwpwwHs1qeaytlo1_500.jpg Jeg synes dette er fint Vi to kan godt mingle litt karina ^^ Her er flere smakebiter ^^ Haha, ja Endret 7. juni 2011 av Karina Hulesangerhule 1 Lenke til kommentar
Pus_1808 Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 *bilde* - Jeg synes dette er fint Skulle ønske gutter kunne like en sånn kropp:P Heldigvis er det noen gutter som går etter annet enn kroppen... Hva mener dere om fotballfrua da? Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Fotballfrua er fin! Skulle gjerne vært like tynn og pen som hun. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 For tynn og senete. Det er ikke normalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå