Ferendaz Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Ehh, tusjet de vekk sprekken hennes eller? :!: Er ikke alle som har sprekk til langt oppover øra. Fantastisk fin jente akasha linka, ble nesten klam i hakket av det 1 Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Skjønner ikke fasinasjonen for hun der. Hun er helt normal, men ikke noe mer enn det 2 Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 ho ser ikke ut som en gudinne, men som den perfekte girl next door. Og jeg tar når som helst the girl next door foran en gudinne. Litt bedre bilde av henne her: 1 Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Hu er søt...etter å blitt sminket opp og stylet for photoshoot. Ellers er jeg enig hun er ganske vanlig, nesten kjedlig. Endret 6. juni 2011 av AvidGamer 1 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Ehh, tusjet de vekk sprekken hennes eller? :!: Er ikke alle som har sprekk til langt oppover øra. Fantastisk fin jente akasha linka, ble nesten klam i hakket av det Indeed!. Noe av det beste jeg har sett i denne tråden faktisk. Ganske perfekt for min del!. Fant ikke noe å sette fingern på, så veldig ansiktspen ut også! Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Ehh, tusjet de vekk sprekken hennes eller? :!: Er ikke alle som har sprekk til langt oppover øra. Fantastisk fin jente akasha linka, ble nesten klam i hakket av det Indeed!. Noe av det beste jeg har sett i denne tråden faktisk. Ganske perfekt for min del!. Fant ikke noe å sette fingern på, så veldig ansiktspen ut også! Her er to andre bilde av denne gudinnen ^^ 5 Lenke til kommentar
Pus_1808 Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Jeg syntes hun var litt "tjukk" jeg edit: leif... Endret 6. juni 2011 av Pus_1808 2 Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Slettet Endret 30. april 2015 av Lyspaere 3 Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Slettet Endret 30. april 2015 av Lyspaere 2 Lenke til kommentar
Gobi Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Flere flotte bilder av Shakira. Fantastisk figur som er både formfull og veltrent og i tillegg et vakkert ansikt. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Jeg syntes hun var litt "tjukk" jeg edit: leif... Tjukk? hva i alle dager? EDIT: Personlig er jeg nok en del tynnere en de damene, men man kan da umulig kalle dem for tjukke? Endret 6. juni 2011 av Langdon Lenke til kommentar
Pus_1808 Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 "tjukk" ble skrevet i parentes for en grunn. Atter en gang kommer diskusjonen opp, men vi diskuterer den PERFEKTE kropp. Jeg syntes det var litt for mye fett for å være perfekt for meg. Jeg foretrekker det sånn (men det er meg): 1 Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Flere flotte bilder av Shakira. Fantastisk figur som er både formfull og veltrent og i tillegg et vakkert ansikt. Kunne ikke vært mer enig! Hun er noe av det nærmeste man kommer perfeksjon i følge meg selv. Men fortell meg, har hun virkelig ikke blitt nevnt før nå?? Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 blitt nevnt mange ganger ho. Har selv nevnt ho, Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Det er deg??? Hun mener det er slik hun liker det. Ikke at det er henne på bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå