Gå til innhold

Perfekt kropp eller?


Pinup

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sku gjærne hatt ei dame med litt formfulle hofter, litt stram mage og en handfull med pupp!

Ellers holder jeg på Ryan Renolds eller Wolverine :p

 

JRME0SVOEY_l_2e027b4e27b6b8201a940224efee6ec5.jpgMMRFO0XAPI_miracraig.jpg

 

Du ser vel hvem det er ^^

 

Folk kaller henne chubby, men jeg ville ikke definere henne som det. Dog er jeg ikke så fan av slike former. Liker litt smalere jenter jeg da :)

Lenke til kommentar

har hørt om saltvann noen ganer. Er det for å få en mer naturlig look?

Største fordelen er vel at man kan justere størrelsen etter at de er inne (de fylles i løpet av operasjonen) så man kan rette opp ulikheter ganske nøyaktig. Dog lurer jeg litt på hvordan det blir når man i en amorøs situasjon plutselig legger merke til ventilen...

Lenke til kommentar

Nå klager mange med Saline (saltvann) at de lager skvulpe lyd, og at de ikke varmer opp, som resluterer i at puppene føles kalde ut, og faktisk har flere damer problemer om vinteren å holde seg varme.

 

Fordelen med Saline er mindre helse risiko om de sprekker, og at det er et mye mindre arr siden de blir fylt opp etter å blitt plassert.

 

I 2006 kom et nytt Silikon implant som er bassert på Gel, som vist nok skal føles og oppføre seg mer naturlig.

 

 

Og FYI...Saline "pakkene" har et hinne av Silikon, er bare Saline som er på innsiden.

 

 

Men men, back on topic:

 

post-140267-0-60457900-1306586735_thumb.jpg post-140267-0-34783700-1306586806_thumb.jpg

Endret av AvidGamer
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...