αкαѕнα Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 (endret) Jeg ble sletta, så denne får holde ^^ Endret 27. mai 2011 av αкαѕнα Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Mulig det er bare meg og mine rare tanker, men hadde ikke hun jævlig tynner armer? 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Nei, jeg så det samme selv med en gang. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Sku gjærne hatt ei dame med litt formfulle hofter, litt stram mage og en handfull med pupp! Ellers holder jeg på Ryan Renolds eller Wolverine Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Sku gjærne hatt ei dame med litt formfulle hofter, litt stram mage og en handfull med pupp! Ellers holder jeg på Ryan Renolds eller Wolverine Du ser vel hvem det er ^^ 1 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 jøss ja hvorfor tengte jeg ikke på hun? Veit hvem det er, men kommer ikke på navnet i farta. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Riktig! Godt å sjå ei sunn frøken. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 nr3 med puppene til nr1 og låra til nr4 Lekte meg litt med Gimp Gurls(1).png er vel slik du ville ha jenta, om jeg greide å klippe ut de rette delene til deg Gurls(2).png er slik jeg ville hatt nr3 ;P Ser vel sikkert hva jeg har gjort. 2 Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 (endret) Riktig! Godt å sjå ei sunn frøken. Denne ser ganske sunn ut også ^^ Dog litt for store boobies for min smak Endret 28. mai 2011 av αкαѕнα 4 Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Sku gjærne hatt ei dame med litt formfulle hofter, litt stram mage og en handfull med pupp! Ellers holder jeg på Ryan Renolds eller Wolverine Du ser vel hvem det er ^^ Folk kaller henne chubby, men jeg ville ikke definere henne som det. Dog er jeg ikke så fan av slike former. Liker litt smalere jenter jeg da Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 har hørt om saltvann noen ganer. Er det for å få en mer naturlig look? Største fordelen er vel at man kan justere størrelsen etter at de er inne (de fylles i løpet av operasjonen) så man kan rette opp ulikheter ganske nøyaktig. Dog lurer jeg litt på hvordan det blir når man i en amorøs situasjon plutselig legger merke til ventilen... Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Får vell kanskje en mer naturlig look av det Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 (endret) Nå klager mange med Saline (saltvann) at de lager skvulpe lyd, og at de ikke varmer opp, som resluterer i at puppene føles kalde ut, og faktisk har flere damer problemer om vinteren å holde seg varme. Fordelen med Saline er mindre helse risiko om de sprekker, og at det er et mye mindre arr siden de blir fylt opp etter å blitt plassert. I 2006 kom et nytt Silikon implant som er bassert på Gel, som vist nok skal føles og oppføre seg mer naturlig. Og FYI...Saline "pakkene" har et hinne av Silikon, er bare Saline som er på innsiden. Men men, back on topic: Endret 28. mai 2011 av AvidGamer 1 Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Folk kaller henne chubby, men jeg ville ikke definere henne som det. Dog er jeg ikke så fan av slike former. Liker litt smalere jenter jeg da Det er nok et par kg. siden hun så ut som det der da ^^ Uten at jeg skal dra den noe lenger... AWWW.... this is more like it ^^ Lenke til kommentar
jevli Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 AWWW.... this is more like it ^^ Største turnoff fjes ever? Og JA dette er en kropp-thread men still, bildet ble ødelagt 2 Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Største turnoff fjes ever? Og JA dette er en kropp-thread men still, bildet ble ødelagt Jeg er dypt uenig ^^ Men nå er jo smaken som baken... bokstavelig talt ^^ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå