frikish Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Helt enig, Nr 2 var som honning. Lenke til kommentar
Populært innlegg AvidGamer Skrevet 25. april 2011 Populært innlegg Del Skrevet 25. april 2011 17 Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 (endret) Mer av samme dama....I think I am in love. Sattan for ei nydelig dame. Byrde vell postet henne i "bebe" tråden...men men. Endret 25. april 2011 av AvidGamer 6 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Damn, det er close til perfection. Hvem er det? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Damn, det er close til perfection. Hvem er det? Nicky Whelan 1 Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Damn, det er close til perfection. Hvem er det? Nicky Whelan Hysj!!! Jeg vil ha henne til megselv!!! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Eg har tatt dibs på Nicky for leeeeenge sidan. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Syntest dette er en fin kropp, ikke for tynn og heller ikke for tjukk : ) njæ... hva er det dem sier... FHM chubby.... ekkelt hva betyr det uttrykket? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Normal, ikke anorektisk modelltynn. 4 Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 (endret) Normal, ikke anorektisk modelltynn. Hei, det finnes håp i verden likevel Endret 25. april 2011 av Gormers Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 (endret) hva betyr det uttrykket? Kort forklart.... Bildet til venstre (1999) viser Britney når hun er FHM chubby.. Det til høyre viser Britney når hun har ligget på sofaen og lest FHM for lenge... Endret 25. april 2011 av αкαѕнα 3 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 αкαѕнα: Jeg kan ikke skryte meg på å ha lest så mange FHM-blader men jeg kan garantere deg at ingen av jentene i bladene jeg har lest ligner på noe i nærheten av det siste Britney bildet du viste der. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Syntest dette er en fin kropp, ikke for tynn og heller ikke for tjukk : ) njæ... hva er det dem sier... FHM chubby.... ekkelt hva betyr det uttrykket? Var vell en fotograf i "Top Model" som sa det om en av deltakerne. Hun var vell den av dem som etter min mening hadde penest kropp. FHM chubby er en normalt slank jente, og ikke borderline anorektisk slik resten av modellene var. αкαѕнα: Jeg kan ikke skryte meg på å ha lest så mange FHM-blader men jeg kan garantere deg at ingen av jentene i bladene jeg har lest ligner på noe i nærheten av det siste Britney bildet du viste der. Hun er FHM chubby på det første;) på det siste er hun bare chubby. Lenke til kommentar
frikish Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Liker hvordan Christian Falck tok en pause, humret litt og sa "ser litt FHM-Chubby ut". Når jeg i etterkant har klart å få sett det klippet så ler eg bare på oppførselen hans. Han på en måte bare klarte ikke dy seg når det gjalt å mobbe henne litt. Jenter/damer skal ikke være svær, i mine øyne, men jeg skal ikke ha dårlig samvittighet for kanskje å ha knukket noe, brekt noe etterpå hvis jeg har vært litt røff med den damen. Det var en som sa ganske greit, jenter skal ha former, former de klarer å bruke til sin nytte! :!: Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 (endret) Top Model er jo anorexia deluxe, svært få modellar i den bransjen dei hyrer til som er i nærheten av perfekt. Det finnes mange flotte modellar i reklamar osv, men på catwalken er det ikkje stort å sjå på. Dei skal sjokkere og alt det der som folk flest bryr seg fint lite om. Endret 26. april 2011 av Zeph 2 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 catwalk modeller er langt ifra pene 6 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 (endret) Vel, poenget med catwalk er jo å vise frem KLÆRNE til designerne, ikke modellene i undertøy. Forside og badedraktmodeller som Gisele Bundchen og Adriana Lima er en annen klasse, og annen type modeller siden man nødvendigvis MÅ fokusere på kroppen bikinien sitter på, og bikinien kan jo ikke henge og slenge. Endret 27. april 2011 av Bytex 2 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Synes de og er for beinete jeg da. Pene ansikt, men alt for mye bein som stikker hit og dit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå