Gå til innhold

Perfekt kropp eller?


Pinup

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syntest dette er en fin kropp, ikke for tynn og heller ikke for tjukk : )

 

 

njæ... hva er det dem sier... FHM chubby.... ekkelt

 

:ph34r:

 

hva betyr det uttrykket? :p

Var vell en fotograf i "Top Model" som sa det om en av deltakerne. Hun var vell den av dem som etter min mening hadde penest kropp.

FHM chubby er en normalt slank jente, og ikke borderline anorektisk slik resten av modellene var.

 

αкαѕнα: Jeg kan ikke skryte meg på å ha lest så mange FHM-blader men jeg kan garantere deg at ingen av jentene i bladene jeg har lest ligner på noe i nærheten av det siste Britney bildet du viste der.

Hun er FHM chubby på det første;) på det siste er hun bare chubby.

Lenke til kommentar

Liker hvordan Christian Falck tok en pause, humret litt og sa "ser litt FHM-Chubby ut". Når jeg i etterkant har klart å få sett det klippet så ler eg bare på oppførselen hans. Han på en måte bare klarte ikke dy seg når det gjalt å mobbe henne litt. :ermm:

 

Jenter/damer skal ikke være svær, i mine øyne, men jeg skal ikke ha dårlig samvittighet for kanskje å ha knukket noe, brekt noe etterpå hvis jeg har vært litt røff med den damen. Det var en som sa ganske greit, jenter skal ha former, former de klarer å bruke til sin nytte! :!:

Lenke til kommentar

Top Model er jo anorexia deluxe, svært få modellar i den bransjen dei hyrer til som er i nærheten av perfekt.

 

Det finnes mange flotte modellar i reklamar osv, men på catwalken er det ikkje stort å sjå på. Dei skal sjokkere og alt det der som folk flest bryr seg fint lite om.

Endret av Zeph
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vel, poenget med catwalk er jo å vise frem KLÆRNE til designerne, ikke modellene i undertøy.

Forside og badedraktmodeller som Gisele Bundchen og Adriana Lima er en annen klasse, og annen type modeller siden man nødvendigvis MÅ fokusere på kroppen bikinien sitter på, og bikinien kan jo ikke henge og slenge.

Endret av Bytex
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...