CrazyDiamond Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 hun til venstre var finest. Det er samme person.. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Hun var ganske nice, men ansiktet kunne vert finere imo. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 hun til venstre var finest. Men helt seriøst, ansiktet er mye viktigere enn kroppen. Slenger meg med på den! Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Det gjør ikke jeg. Ansiktet er for meg toppen av kransekaka. Allikevel syns jeg ikke en som er dritstygg er attraktiv uansett hvor sexy kroppen er. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Hun var ganske nice, men ansiktet kunne vert finere imo. Samme her. Et godt eks på hvorfor feks Jessica Alba og Angelina Jolie slår ann hos nesten alle - Strøken kropp og perfekt ansikt, kontra strøken kropp og okey ansikt. . Men nå trenger du ikke se ut som Alba for å være deilig. Mange av de damene jeg har funnet veldig attraktive, har selv hatt dårlig selvtillitt pga utseende, enten det var pga mangel på pupper og rumpe, eller motsatt. Så du trenger ikke nødvendigvis være biledskjønn for å være deilig i mine øyne i alle fall. Stallone og Dolph'ern er jo ikke så værst Lenke til kommentar
SebastianS Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 i say no more. men sånn seriøst, kroppen har ikke så mye å si, det er ansiktet som må være bra. Nice! Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Når vi først er inne på missene.. Perfecto! (Selv om ca 85% her inne sikkert synes hun er for tynn ) Omg!Slår-både-Alba-og-Angie-ho-der.. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Er vel smaksak, selv synes jeg verken alba eller lima er sånn sykt fine. Greit de er pene, men ikke sånn at jeg tenker noe spessielt over det. Synes angie er ganske pen da, mye pener en hun over ihvertfall Endret 16. juli 2008 av Tmz Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Å fysj! Jolie er jo dritstygg nå da! Greit når hun lagde "tom reidar" filmene, men nå er hun bare gammmel og grå og aaaaalt for tynn Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Å fysj! Jolie er jo dritstygg nå da! Greit når hun lagde "tom reidar" filmene, men nå er hun bare gammmel og grå og aaaaalt for tynn Hva er det du røyker? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Å fysj! Jolie er jo dritstygg nå da! Greit når hun lagde "tom reidar" filmene, men nå er hun bare gammmel og grå og aaaaalt for tynn Hva er det du røyker? Ja på Tomb Raider filmene er hun rykende ja, men har dere sett henne nå i det siste da? Tynn og stygg Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Lurer jeg på også gitt. Enten det, ellers så kan ikke duden de gyllene reglene. Puff-puff and send. Ikke puff, puff, puff, puff, puff and send. Hu misse dama scorer 3'ern (1-6) hos meg og er ikke ei jeg finner altfor attraktiv. Ikke stygg, men ikke noe spess heller. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Å fysj! Jolie er jo dritstygg nå da! Greit når hun lagde "tom reidar" filmene, men nå er hun bare gammmel og grå og aaaaalt for tynn Tom Reidar Olsen heter jeg Jolie er som mange andre filmstjerner, pen for å være på den alderen. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Å fysj! Jolie er jo dritstygg nå da! Greit når hun lagde "tom reidar" filmene, men nå er hun bare gammmel og grå og aaaaalt for tynn Dagens, nei vent... ukas! Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Jaja følger ikke så godt med på hollywoodkjendiser, men snakker om sånn hun så ut i tombraider filmene. Alba var jo digg i fantastic four også though Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Jolie er dritstygg. Får bare ikke den setningen til å stemme på noen slags måte. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Jolie er dritstygg. Får bare ikke den setningen til å stemme på noen slags måte. tenker da på "se og hør" bilder der det er tatt bilder i privaten... Ikke oppsminka og sånn Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Hun-er-overhodet-ikke-stygg!Men-så-bedre-ut-i-sine-yngre-dager."Taking-Lives"-filmen-feks..Hayden-Panetiere(?)-er-en-søtnos..Sinnsykt-vakkert-ansikt,men-kroppen-er-såsomså.Sier-meg-enig-med-dere-gutta;ansiket-er-det-som-gjør-folk-virkelig-attraktive. Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Hvorfor i all verden skriver du med bindestrek mellom alle ord? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Jolie har tapt seg litt, alle tatoveringene og vekta har gjort sitt for at eg ikkje ser to ganger når eg ser eit bilete av ho. Ansiktet er ikkje så fint som før, men for all del, ikkje noko vondt å sjå på akkurat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå