-Léon- Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Damen Zerda postet syns jeg så bra ut! God treningsinspirasjon Dette syns jeg også ser fint ut; *bilde* *bilde2* Tja, litt for skinny for min del. Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 noen godbiter mens det er nedetid Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Enten ei veldig heldig jente, eller så har puppene blitt fiksa på. Sjeldent de er så slanke med de puppene! Pen though! Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Noe som ikke stemmer med formene, men pen va ho! Lenke til kommentar
HulkArnold Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Slenger opp noen bilder, hva synes dere? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Er det du? Isåfall bra jobba! Kom du rett fra trening der kanskje? Lenke til kommentar
HulkArnold Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Meg det der ja. Var vel to timer etter endt trenings økt. Trent hardt siden januar nå. Før det hadde jeg trent av og på i en periode på 7-8 måneder. Så er rimelig fornøyd med resultatene så langt. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 (endret) Så veldig bra ut. Hva slags treningsprogram har du brukt? Noe slik må være målet mitt etterhvert, da jeg synes det passer til kroppsbygningen min. Jeg har nok noe å jobbe med, men med litt tid så har jeg trua på at det er mulig. Edit: Bare å spare litt så en har råd til nok riktig mat. Lånekassa er ikke akkurat spandable nok til å gi det en voksen person trenger for ¨trene. Deres bidrag holder akkurat til hva som trengs for å overleve egentlig. Dette blir da utgangspunktet. Spesielt i brystregionen mangler spesielt mye føler jeg. Endret 15. april 2011 av Andrull Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Mulig det har blitt postet før, men dette synes jeg er meget flotte linjer: Utrolig fine pupper om jeg må si det selv. Roberta Murgo. 5 Lenke til kommentar
HulkArnold Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Så veldig bra ut. Hva slags treningsprogram har du brukt? Noe slik må være målet mitt etterhvert, da jeg synes det passer til kroppsbygningen min. Jeg har nok noe å jobbe med, men med litt tid så har jeg trua på at det er mulig. Edit: Bare å spare litt så en har råd til nok riktig mat. Lånekassa er ikke akkurat spandable nok til å gi det en voksen person trenger for ¨trene. Deres bidrag holder akkurat til hva som trengs for å overleve egentlig. Dette blir da utgangspunktet. Spesielt i brystregionen mangler spesielt mye føler jeg. Så bra ut det der også. Laget et ny tråd, der hvor vi kan poste våre bilder, og veksle litt erfaringer. LINK LINK LINK Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Jeg syns du så bra ut. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Syntes ikke puppene passet til kroppen. 1 Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 ehe den puppen så litt rar ut :!: 2 Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Holder hun magen inne? 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Så bare helt rart ut., Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå