Gå til innhold

Perfekt kropp eller?

Pinup

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-211409

Etter å ha sett "I want to look like that guy", så syns jeg bare synd på dem med fettprosent under 10. Meeeen ingen kan si at det er lett å være perfekt :p

Han fyren er jo en idiot. Det går fint an å leve med fettprosent under 10% uten å stresse noe særlig.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409

Ja klart det går ann å leve med det, men jeg hadde iallefall ikke likt det.

Hva er det som gjør han til en idiot da?

Jeg har fettprosent på ca 7 og legger ikke noe særlig arbeid i det.

Han er slapp, må sove midt på dagen og har vondt i hodet. Det er en grunn til det. Han kutter mer og mer kalorier etter hvor lavt han kommer i fettprosent. Det skal ikke gjøres slik, men motsatt. Det er det som er den "vanlige" måten nå og da slipper du alt styret med å være slapp og ha vondt i hodet etc.

Dersom du ønsker å komme fort ned i fettprosent, er måten han gjør det på ganske effektiv, men dersom du har bedre tid på deg, er det bare dumt.

Lenke til kommentar

Ja klart det går ann å leve med det, men jeg hadde iallefall ikke likt det.

Hva er det som gjør han til en idiot da?

Jeg har fettprosent på ca 7 og legger ikke noe særlig arbeid i det.

Han er slapp, må sove midt på dagen og har vondt i hodet. Det er en grunn til det. Han kutter mer og mer kalorier etter hvor lavt han kommer i fettprosent. Det skal ikke gjøres slik, men motsatt. Det er det som er den "vanlige" måten nå og da slipper du alt styret med å være slapp og ha vondt i hodet etc.

Dersom du ønsker å komme fort ned i fettprosent, er måten han gjør det på ganske effektiv, men dersom du har bedre tid på deg, er det bare dumt.

jaja men han er jo ikke idiot fordi

Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409

jaja men han er jo ikke idiot fordi

Du skrev jo at du ikke kunne orke å ha en så lav fettprosent pga han hadde det forferdelig. At jeg skrev at han var en idiot var for å understreke at han gjorde det på en dum måte.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

En blanding mellom en og to velger jeg og, men må jeg velge så velger jeg en. Men jeg mener egentlig en blanding mellom de to.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...