Manken Skrevet 11. april 2011 Rapporter Del Skrevet 11. april 2011 Litt ironisk at jentene synes de tynne kroppene er pene, mens oss gutter synes de er mindre pene 1 Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 11. april 2011 Rapporter Del Skrevet 11. april 2011 Idealer Manken, idealer. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. april 2011 Rapporter Del Skrevet 11. april 2011 Jeg er gutt og jeg syns de jentene var fine. Noen liker dem tjukke og andre som meg liker dem slanke. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 11. april 2011 Rapporter Del Skrevet 11. april 2011 men er jo ingen form da... 2 Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 11. april 2011 Rapporter Del Skrevet 11. april 2011 (endret) Endret 11. april 2011 av αкαѕнα 3 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 11. april 2011 Rapporter Del Skrevet 11. april 2011 men er jo ingen form da... Man kan ha form selv om man er tynn. Det handler gjerne om hvordan man er bygd. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 11. april 2011 Rapporter Del Skrevet 11. april 2011 HvMan kan ha form selv om man er tynn. Det handler gjerne om hvordan man er bygd. Vet du hvem hun er? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 11. april 2011 Rapporter Del Skrevet 11. april 2011 Dessverre. Jeg fant henne bare under "dance" på heart it. Men kanskje noen andre her greier å snuse henne opp. Lenke til kommentar
Error Skrevet 11. april 2011 Rapporter Del Skrevet 11. april 2011 men er jo ingen form da... Man kan ha form selv om man er tynn. Det handler gjerne om hvordan man er bygd. Eventuelt hvordan man er photoshoppa Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. april 2011 Rapporter Del Skrevet 11. april 2011 Er hun her formfull? Han her så ganske bra ut Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 11. april 2011 Rapporter Del Skrevet 11. april 2011 (endret) Veit ikke om æ ville kalt ho form"full". Slank med former iallefall Veldig pen! Han dudn er sånn jeg kunne tengt meg å vært! 3 Damer fra Californication jeg kan si nå for tiden har nermest kropper av perfeksjon. Carla Gugino Addison Timlin Madeline Zima Dei har kanskje bittelitt store pupper, men nesten perfekt kropp Endret 11. april 2011 av MrLuni Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 12. april 2011 Rapporter Del Skrevet 12. april 2011 men er jo ingen form da... Man kan ha form selv om man er tynn. Det handler gjerne om hvordan man er bygd. Bare lurte på om du synes jenta på bildet du posta har form eller synes du hun er svaret på en perfekt kropp i dine øyne? Lenke til kommentar
Pus_1808 Skrevet 12. april 2011 Rapporter Del Skrevet 12. april 2011 Jeg syns hun var flott, jeg, Pus_1808. Nå er jeg sikkert veldig pirkete, men jeg syntes magen var litt for "myk" om du skjønner. Men det har vel sikker med at det er sånn mage jeg har selv, og man liker som regel det man ikke har/kan få... Litt ironisk at jentene synes de tynne kroppene er pene, mens oss gutter synes de er mindre pene Ja det er merkelig. Jeg, som jente, ønsker heller å være som hun jeg postet bilde av. Mens gutter heller vil ha noe annet, noe som er nærmere det jeg har enn det jeg (og de fleste andre jenter) ønsker seg. Kanskje det er derfor de selvsikre jentene som får flest gutter. Ikke fordi de er så perfekte, men fordi de er fornøyd med det de har, og det er nettopp det de har som guttene vil ha... Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 12. april 2011 Rapporter Del Skrevet 12. april 2011 Nå var det mye tekst og lite bilder her! 1 Lenke til kommentar
KongKebab Skrevet 12. april 2011 Rapporter Del Skrevet 12. april 2011 Litt ironisk at jentene synes de tynne kroppene er pene, mens oss gutter synes de er mindre pene Snakk for degselv... Jeg er enig med jentene jeg. Hilsen utovertiss. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 12. april 2011 Rapporter Del Skrevet 12. april 2011 Pus_1808: Jeg vet ikke helt. Det er ikke alltid det må være sånn heller. Personlig er jeg ganske tynn, og syns at det er finest. Da er det jo alltid litt fint at ikke alle mennene her inne klager over at det ser så horribelt ut. Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409 Skrevet 12. april 2011 Rapporter Del Skrevet 12. april 2011 Hva er det dere jenter synes ser best ut? 1 En veltrent kar med markerte, store muskler: 2 eller en veltrent kar med mindre markerte muskler: 3 eller en litt trent fyr med normalt store muskler: Hehe, håper ikke noen sjekker loggen min med alle bildesøkene nå. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 12. april 2011 Rapporter Del Skrevet 12. april 2011 Hva er det dere jenter synes ser best ut? Må bare rette deg opp. nr 2. har nok like markerte muskler som nr 1, bare med mindre muskler. nr. 3 har mindre markerte muskler, men sikkert like store som nr 2. Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409 Skrevet 12. april 2011 Rapporter Del Skrevet 12. april 2011 Hva er det dere jenter synes ser best ut? Må bare rette deg opp. nr 2. har nok like markerte muskler som nr 1, bare med mindre muskler. nr. 3 har mindre markerte muskler, men sikkert like store som nr 2. Ja, beskrivingen var kanskje ikke så bra eller gjennomtenkt. Jeg ville egentlig bare ha svar fra jenter/kvinner om hva som ser best ut av 1, 2 eller 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå