αкαѕнα Skrevet 5. april 2011 Rapporter Del Skrevet 5. april 2011 (endret) @αкαѕнα Dere? Hva gjør oss mer nerdete enn deg? Jeg har aldri gjort et eneste poeng ut av det... ikke ett eneste sted har jeg nevnt det... Jeg har ikke hintet om det, tenkt over det, eller latt meg rive med i diskusjonen om dette, kort og godt fordi jeg ikke bryr meg ^^^ Så ja, jeg føler meg mindre nerd da ja EDIT: måtte legge inn et bilde. Endret 5. april 2011 av αкαѕнα 1 Lenke til kommentar
Pus_1808 Skrevet 5. april 2011 Rapporter Del Skrevet 5. april 2011 "Dere er bare så langt oppe på nerde skalaen at dere ikke så poenget.. LOL " Du antyder vel her at "vi" er mer nerdete enn deg... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. april 2011 Rapporter Del Skrevet 5. april 2011 Kan dere ikke ta denne persondiskusjonen på PM eller et annet sted? Lenke til kommentar
Mikaeru Skrevet 5. april 2011 Rapporter Del Skrevet 5. april 2011 haha lol jeg trodde Bytex var en admin jeg så jeg bare tenkte haha BUUUSTED og kniste videre men så så jeg når jeg kom inn at han var ikke admin allikevel [/troll] Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 5. april 2011 Rapporter Del Skrevet 5. april 2011 Ikke så værst hu her Hun har faked døden sin på 4chan.. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 5. april 2011 Rapporter Del Skrevet 5. april 2011 http://www.robotvsbadger.com/wp-content/uploads/2010/09/718541990.jpg 2 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. april 2011 Rapporter Del Skrevet 7. april 2011 Ho her var ikkje feil. 5 Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 7. april 2011 Rapporter Del Skrevet 7. april 2011 Ho her var ikkje feil. Ikke hun her heller ^^ 6 Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 8. april 2011 Rapporter Del Skrevet 8. april 2011 Ho her var ikkje feil. Ikke hun her heller ^^ Fin dame, synd hun ødlegger mye av bilde med en slags trutemunn. *vil ha så fint hår* 1 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 8. april 2011 Rapporter Del Skrevet 8. april 2011 hehe ja merkelig nok så va det håret jeg la først merke til. 3 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 8. april 2011 Rapporter Del Skrevet 8. april 2011 Synes denne er ganske perfekt, pluss veldig fint ansikt. Jeg liker spesielt formen til lårene, det ene låret hennes står rett ut og viser bra at hun har ordentlig fine lår. Mange modeller står i sånne stillinger som får lårene deres til å virke litt ekstra tykke, og når du ser de stå rett ut så er det bare noen spinkle streker de har. Puppene hennes ser også ganske bra ut. Hun her får 10/10 av meg, i vertfall sånn som hun ser ut på dette bilde. 2 Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 8. april 2011 Rapporter Del Skrevet 8. april 2011 Synes denne er ganske perfekt, pluss veldig fint ansikt. Jeg liker spesielt formen til lårene, det ene låret hennes står rett ut og viser bra at hun har ordentlig fine lår. Mange modeller står i sånne stillinger som får lårene deres til å virke litt ekstra tykke, og når du ser de stå rett ut så er det bare noen spinkle streker de har. Puppene hennes ser også ganske bra ut. Hun her får 10/10 av meg, i vertfall sånn som hun ser ut på dette bilde. Mobilbilde spredt ut av en hevnlysten eks mon tro? (ikke deg jeg mener) Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 8. april 2011 Rapporter Del Skrevet 8. april 2011 Ja, finnes nok av de på nette. Huff, stakkars får litt dårlig samvittighet når jeg lagrer dem, men watcha gonna do, it's a cruel world. 5 Lenke til kommentar
Pus_1808 Skrevet 11. april 2011 Rapporter Del Skrevet 11. april 2011 Urettferdig Jeg vil også ha sånn kropp! Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 11. april 2011 Rapporter Del Skrevet 11. april 2011 Urettferdig Jeg vil også ha sånn kropp! Jeg håper du ikke tror at den gjennomsnittlige mannen i gata liker slike tynne skrøpelige damer som sikkert ikke har hatt mensen på mange år. Jeg liker sunne jenter med fine former 6 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 11. april 2011 Rapporter Del Skrevet 11. april 2011 second that. Dei va for tynn.. Gief meat! 1 Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 11. april 2011 Rapporter Del Skrevet 11. april 2011 Urettferdig Jeg vil også ha sånn kropp! Hun øverste var alt for tynn i mine øyne. Lenke til kommentar
Pus_1808 Skrevet 11. april 2011 Rapporter Del Skrevet 11. april 2011 Det skal være samme jenta:) Jeg bare elsker magen hennes, kan'ke noe for det Lenke til kommentar
Manken Skrevet 11. april 2011 Rapporter Del Skrevet 11. april 2011 Begge to var for tynne imo. *Når dama veier mindre enn det ene beinet mitt, så er hun for tynn... 1 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 11. april 2011 Rapporter Del Skrevet 11. april 2011 (endret) Jeg syns hun var flott, jeg, Pus_1808. Endret 11. april 2011 av Zerda 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå