Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Perfekt kropp eller?

Pinup

Anbefalte innlegg

@αкαѕнα Dere? Hva gjør oss mer nerdete enn deg?

Jeg har aldri gjort et eneste poeng ut av det... ikke ett eneste sted har jeg nevnt det...

Jeg har ikke hintet om det, tenkt over det, eller latt meg rive med i diskusjonen om dette, kort og godt fordi jeg ikke bryr meg ^^^

Så ja, jeg føler meg mindre nerd da ja :D

love.jpg

EDIT: måtte legge inn et bilde.

Endret av αкαѕнα
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

post-132384-0-51580200-1302296810_thumb.jpg

Synes denne er ganske perfekt, pluss veldig fint ansikt. Jeg liker spesielt formen til lårene, det ene låret hennes står rett ut og viser bra at hun har ordentlig fine lår. Mange modeller står i sånne stillinger som får lårene deres til å virke litt ekstra tykke, og når du ser de stå rett ut så er det bare noen spinkle streker de har. Puppene hennes ser også ganske bra ut. Hun her får 10/10 av meg, i vertfall sånn som hun ser ut på dette bilde.

• Liker 2
Lenke til kommentar

post-132384-0-51580200-1302296810_thumb.jpg

Synes denne er ganske perfekt, pluss veldig fint ansikt. Jeg liker spesielt formen til lårene, det ene låret hennes står rett ut og viser bra at hun har ordentlig fine lår. Mange modeller står i sånne stillinger som får lårene deres til å virke litt ekstra tykke, og når du ser de stå rett ut så er det bare noen spinkle streker de har. Puppene hennes ser også ganske bra ut. Hun her får 10/10 av meg, i vertfall sånn som hun ser ut på dette bilde.

Mobilbilde spredt ut av en hevnlysten eks mon tro? :p(ikke deg jeg mener)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...