Kakebakelate Skrevet 4. april 2011 Rapporter Del Skrevet 4. april 2011 Ser bare stygt ut, alt for mye og for store muskler. 1 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 4. april 2011 Rapporter Del Skrevet 4. april 2011 Tenker bare at han der spiser liiiite mat akkurat der. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 4. april 2011 Rapporter Del Skrevet 4. april 2011 (endret) Dette er for mye muskler. Endret 4. april 2011 av Skrujernet Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 4. april 2011 Rapporter Del Skrevet 4. april 2011 Hyttekos flott dame, men melka er nok photoshopa inn: BEVIS;) Det fant vi ut for mange dager siden.. Se heller på jenta du! No ville eg bare legge fram bevis til dei som diskuterte det, og ikkje var heilt sikker og ja eg ser jenta, men sånn ser vi mykje av, men eit photoshopa bilde med ein melkekartong er unikt 1 Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 4. april 2011 Rapporter Del Skrevet 4. april 2011 8,9/10 8,9 er forbeholdt japanere [pirke] ble ikke det oppjustert til 9.0 da? [/pirke] Vel..vel... en søs som liker å by seg frem er vel på tide å ta frem... 3 Lenke til kommentar
Battone Skrevet 4. april 2011 Rapporter Del Skrevet 4. april 2011 (endret) [pirke] Nerdeforum så oppjusteres det ikke, det går mot 8.0 da [/pirke] Endret 4. april 2011 av Battone Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 4. april 2011 Rapporter Del Skrevet 4. april 2011 Deilig, hvem er det? redigert inn vg? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 4. april 2011 Rapporter Del Skrevet 4. april 2011 VG'en reflekterer mye mer lys enn det mørke gulvet skulle tilsi at det finnes, den er helt klart photoshoppet inn. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. april 2011 Rapporter Del Skrevet 4. april 2011 Kan nokon forklare poenget med å diskutere rekvisitter på bileta? On dei er redigert inn eller ei. Tråden handler om den perfekte kropp, ikkje Tine eller VG. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 4. april 2011 Rapporter Del Skrevet 4. april 2011 Er jo interessant å vite om personen er norsk Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. april 2011 Rapporter Del Skrevet 4. april 2011 Kjempeinteressant ja. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. april 2011 Rapporter Del Skrevet 4. april 2011 VG'en reflekterer mye mer lys enn det mørke gulvet skulle tilsi at det finnes, den er helt klart photoshoppet inn. Dybdeskarpheten og størrelsen er også feil. Lenke til kommentar
Pus_1808 Skrevet 4. april 2011 Rapporter Del Skrevet 4. april 2011 Det er noe rart med de bildene av den jenta, for det er litt for tilfeldig at det alltid er norske "kjennemerker" på bildene... Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 4. april 2011 Rapporter Del Skrevet 4. april 2011 ER DET MULIG ??? NOT Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 4. april 2011 Rapporter Del Skrevet 4. april 2011 Syns ikke hun var spesielt fin. Uansett. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 4. april 2011 Rapporter Del Skrevet 4. april 2011 Hun Nørd dama va ikke noe spes. Ikke stygg, men heller ikke noe "wow". Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 4. april 2011 Rapporter Del Skrevet 4. april 2011 (endret) Hun Nørd dama va ikke noe spes. Ikke stygg, men heller ikke noe "wow". var heller ikke poenget... Men etter et kjapt google søk på "NERDS" ble det vurdert som det beste alternativet... jeg ville påstå at dette til eksempel er mindre feminint enn det jeg postet, men omg.. jeg har visst intet valg.. Dere er bare så langt oppe på nerde skalaen at dere ikke så poenget.. LOL Endret 4. april 2011 av αкαѕнα Lenke til kommentar
Pus_1808 Skrevet 5. april 2011 Rapporter Del Skrevet 5. april 2011 (endret) @αкαѕнα Dere? Hva gjør oss mer nerdete enn deg? Endret 5. april 2011 av Pus_1808 4 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. april 2011 Rapporter Del Skrevet 5. april 2011 Da lurer jeg på - hvor "nerd" er det ikke å photoshoppe inn div. norske effekter inn i bilder av nakne damer? 2 Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 5. april 2011 Rapporter Del Skrevet 5. april 2011 (endret) Er poenget her å få "αкαѕнα" til å slutte å poste vakre bilder? Om de er ekte norske eller ikke - who cares? Gi dere folkens... Endret 5. april 2011 av iHouse 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå