cowboy bob Skrevet 30. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2011 Haha, jeg elsker d.no. Folk klarer å fokusere på at en melkekartong ser litt "rar ut" evt er photoshoppa, når det står et kvinnfolk ved siden av å poserer i natura. Ja, jeg skjønner at det var litt av poenget med kommentarene, men likevel, det er typisk for dette forumet. Lenge leve nerdene! Attraktive toppløse damer er en hverdagsting for meg, rare melkekartonger derimot... For å bidra til tråden; (tror bildet kom fra denne tråden for dritlenge siden faktisk) 7 Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 30. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2011 Haha, jeg elsker d.no. Folk klarer å fokusere på at en melkekartong ser litt "rar ut" evt er photoshoppa, når det står et kvinnfolk ved siden av å poserer i natura. Ja, jeg skjønner at det var litt av poenget med kommentarene, men likevel, det er typisk for dette forumet. Lenge leve nerdene! Når man er ferdig å nappe så er ikke dama så interesant lenger ser du Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 31. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2011 Nye laken er alltid deilig :love: Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. april 2011 Rapporter Del Skrevet 2. april 2011 Er det der deg???? 3 Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 2. april 2011 Rapporter Del Skrevet 2. april 2011 Er det der deg???? Nope, this is Hyttekos Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 2. april 2011 Rapporter Del Skrevet 2. april 2011 Skulle gjerne pløyd den fjøla der ja. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. april 2011 Rapporter Del Skrevet 3. april 2011 Grunnen til at den er så glinsende, hvit, skinnende, whatever kommer nok fra blitsen. Blits er ikke brukt på det bildet. Lyset kommer fra vinduet, og om blitsen skulle lyst opp kartongen, så måtte den vært under kameraet. Det er forskjell i både bildestøyen og jpeg-komprimeringen på kartongen og resten av bildet, og skrukorken har kanter oppe til høyre. Den skal være rund. 2 Lenke til kommentar
Nator Skrevet 3. april 2011 Rapporter Del Skrevet 3. april 2011 (endret) Fancy melkekartong. Endret 3. april 2011 av Nator Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 3. april 2011 Rapporter Del Skrevet 3. april 2011 Grunnen til at den er så glinsende, hvit, skinnende, whatever kommer nok fra blitsen. Blits er ikke brukt på det bildet. Lyset kommer fra vinduet, og om blitsen skulle lyst opp kartongen, så måtte den vært under kameraet. Det er forskjell i både bildestøyen og jpeg-komprimeringen på kartongen og resten av bildet, og skrukorken har kanter oppe til høyre. Den skal være rund. Konspirasjonsteorier.... ahhh.. konspirasjonsteorier... Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 3. april 2011 Rapporter Del Skrevet 3. april 2011 For ikke å snakke om at øvre høyre hjørne av melkekartongen har en noe unaturlig blur... Dessuten, når så du sist slike gardiner på en norsk hytte? =P Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 3. april 2011 Rapporter Del Skrevet 3. april 2011 ÆÆÆSJ... kan noen hjelpe meg å fikse et punktert dekk?? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 3. april 2011 Rapporter Del Skrevet 3. april 2011 Vinkel på melkekartongen stemmer ikke iforhold til bordet heller. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 3. april 2011 Rapporter Del Skrevet 3. april 2011 Ingenting som stemmer med den kartongen egentlig. 1 Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 3. april 2011 Rapporter Del Skrevet 3. april 2011 ÆÆÆSJ... kan noen hjelpe meg å fikse et punktert dekk?? Antivirusen min likte ikke det bildet.... Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 3. april 2011 Rapporter Del Skrevet 3. april 2011 Skift antivirus. 3 Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 3. april 2011 Rapporter Del Skrevet 3. april 2011 Fy faen i helvete Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 3. april 2011 Rapporter Del Skrevet 3. april 2011 Fy faen i helvete Alternativt O store kvinne i himmelen ^^ Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 3. april 2011 Rapporter Del Skrevet 3. april 2011 ÆÆÆSJ... kan noen hjelpe meg å fikse et punktert dekk?? Fast og fin kropp, nam nam Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. april 2011 Rapporter Del Skrevet 3. april 2011 Ikke at jeg klager, men hadde ikke hatt noe imot litt større bryster... Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 3. april 2011 Rapporter Del Skrevet 3. april 2011 i moder marias navn, e det der dæ ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå