Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Perfekt kropp eller?

Pinup

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For liten? Jeeeses dåkkår kvinnfolk altso... :p

Sier du bare fordi du er en spinkel mafaka sjøl!

Jeg syns også han ser litt skrall ut... Alle som trener litt og har like høg fettprosent som skummamelk ser sånn ut! Veier sikkert ikke mer enn 70kg han der.

Bedre han her da? Eller blir det helmelk?

fedorprofile-256x300.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det er vel ikke umulig med 3% fett, men at han har det derimot. Likte han jeg, bortsett fra buksa :blush:

Jo, jeg tror nok det er umulig. Om fettprosenten hans hadde ligget på 3% hadde det tytet blodåret ut overalt.

Her Martin Berkhan på 5,5% fett. Jeg vil sa han har mindre fett enn det Reynolds har. Dette er også ca. hva bodybuildere ligger på i konkurranser.

DSC00316.jpg

Her er også en link til en tabell som viser at det er livsviktig å ha minst 4% fett.

Lenke til kommentar

Det er vel ikke umulig med 3% fett, men at han har det derimot. Likte han jeg, bortsett fra buksa :blush:

Jo, jeg tror nok det er umulig. Om fettprosenten hans hadde ligget på 3% hadde det tytet blodåret ut overalt.

Her Martin Berkhan på 5,5% fett. Jeg vil sa han har mindre fett enn det Reynolds har. Dette er også ca. hva bodybuildere ligger på i konkurranser.

DSC00316.jpg

Her er også en link til en tabell som viser at det er livsviktig å ha minst 4% fett.

Fett/hud flyter jo overalt på han der.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Likte ikke puppene :)

Jeg traff på det bildet da jeg søkte på noe, jeg ville bare være innovativ og da ble bildet brukt som gjenstand i tråden.

Lenke til kommentar

DSC00316.jpg

Jeg mente at han ikke hadde hadde 3% fett, men at det er mulig å kun ha 3% fett....

Lenke til kommentar

Ja. Den har ikke mulighet til å hente energi fra fettet, og må se seg nødt til å hente energi fra musklene. Og når all energi er hentet fra andre steder som armer og ben, og andre "unødvendige" plasser, henter den energi fra viktigere muskler; som f.eks. blæra...

Lenke til kommentar

Ja. Den har ikke mulighet til å hente energi fra fettet, og må se seg nødt til å hente energi fra musklene. Og når all energi er hentet fra andre steder som armer og ben, og andre "unødvendige" plasser, henter den energi fra viktigere muskler; som f.eks. blæra...

Du snakker om det stadiet der all muskelmasse er borte?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...