KaDust Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Ikke min feil at alle skulle lage en såppass stor diskusjon ut av den lille kommentaren min, og jeg har da bidratt med mannekropper. Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Når man skriver en påstand man ikke kan backe up, med bevis blir det en diskusjon ut av det 1 Lenke til kommentar
KaDust Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Går uansett ikke an å dokumentere hva jeg synes om min egen kropp, da. Hva skal jeg da eventuelt gjøre, ta EEG av hjernen for å vise aktivitstnivå når jeg ser meg selv i speilet? Uansett så la jeg meg flat når dere sa det var en bildetråd, og da bidro jeg med menn. Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Mener da at et bilde er nok bevis Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Må si at fyren som spiller Capt. America ser ganske så bra ut. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 jøss han va breiskuldra! Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Skulle likt å slikket den kroppen gitt, ahaaa... Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Skulle likt å slikket den kroppen gitt, ahaaa... Jaha. Magemusklene til Ryan Reynolds er muligens litt ekstreme, ville kanskje tonet de ned litt. I.o.m at han ikke har fortsatt å trene like mye er nok magemusklene litt mindre nå. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) "bilder" Eller så er det med litt hjelp fra photoshop og perfekt lyssetting. Han ser nok ikke slik ut om du tilfeldigvis ser ham på stranda. Wahlberg er imponerende though. Endret 6. mars 2011 av kammizez Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Ja han var breiskuldret og det er bra, Men likte ikke ansiktet så god. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 "bilder" Eller så er det med litt hjelp fra photoshop og perfekt lyssetting. Han ser nok ikke slik ut om du tilfeldigvis ser ham på stranda. Wahlberg er imponerende though. http://www.sixpacknow.com/ryan_reynolds_workout.html Godt mulig det er litt Photoshop, men jeg regner med at det er ekte. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 http://www.sixpacknow.com/ryan_reynolds_workout.html Godt mulig det er litt Photoshop, men jeg regner med at det er ekte. Den siden ville jeg ikke tatt alt for seriøst. Det står han hadde 3% fett. Det er umulig... Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 http://www.sixpacknow.com/ryan_reynolds_workout.html Godt mulig det er litt Photoshop, men jeg regner med at det er ekte. Den siden ville jeg ikke tatt alt for seriøst. Det står han hadde 3% fett. Det er umulig... Pent uansett ^^ Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Pent uansett ^^ Joda, det er greit nok. Poenget mitt er at alle kan bli pene med litt redigering. Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Pent uansett ^^ Joda, det er greit nok. Poenget mitt er at alle kan bli pene med litt redigering. Ikke ødelegg illusjonen nå din kjiping Lenke til kommentar
Pus_1808 Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Det er vel ikke umulig med 3% fett, men at han har det derimot. Likte han jeg, bortsett fra buksa Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Han er for liten rett og slett, syns jeg. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 For liten? Jeeeses dåkkår kvinnfolk altso... Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 For liten? Jeeeses dåkkår kvinnfolk altso... Sier du bare fordi du er en spinkel mafaka sjøl! Jeg syns også han ser litt skrall ut... Alle som trener litt og har like høg fettprosent som skummamelk ser sånn ut! Veier sikkert ikke mer enn 70kg han der. 1 Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Ikke noe til bamse nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå