Gå til innhold

Perfekt kropp eller?


Pinup

Anbefalte innlegg

Som jeg har sagt; min kropp er perfekt til meg. Har aldri sagt eller ment at alle dere andre vil finne den perfekt på noen som helst måte. Vil alltid være noen som synes jeg er for tynn, for formfull, for formløs, for feit, etc etc. Folk er jo alle forskjellige.

 

Nyt heller bildene jeg kom med av digge menn. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vi bryr oss ikke noe om hvor perfekt du tror du er om vi ikke får se bilde. dette er bildetråd

Nettopp, så KaDust kan poste bildet sitt eller bare Zip It :)

 

Vengo-%7C-HipsterWave-I-like-Christina-Vlahakis-babes-green-rainbow-shorts-brunette-Hot-Girl-girls-side-boob-Perfect-body-deano1-test-keiths-pics-beauty-The-Ladies-pics-Sexxxy-girl-sexy-boyshorts-mmmmnice-my-faves-sweet-young-thing-Cero-Uno-Cantique-new-babe-lingerie-panties-sex-hot-awesome-ANALOVE-GREEN_large.jpg

 

Er det bare meg, eller er brystene litt lavt plassert på hu? :hmm:

Endret av Erav
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Som jeg har sagt; min kropp er perfekt til meg. Har aldri sagt eller ment at alle dere andre vil finne den perfekt på noen som helst måte. Vil alltid være noen som synes jeg er for tynn, for formfull, for formløs, for feit, etc etc. Folk er jo alle forskjellige.

 

Nyt heller bildene jeg kom med av digge menn. ;)

 

Med andre ord, du har litt for høy selvtillit.

Jeg må spørre, du mener at det er absolutt ingenting du kunne gjort med kroppen din som kunne gjort den bedre?

Lenke til kommentar

Som jeg har sagt; min kropp er perfekt til meg. Har aldri sagt eller ment at alle dere andre vil finne den perfekt på noen som helst måte. Vil alltid være noen som synes jeg er for tynn, for formfull, for formløs, for feit, etc etc. Folk er jo alle forskjellige.

 

Nyt heller bildene jeg kom med av digge menn. ;)

 

Med andre ord, du har litt for høy selvtillit.

Jeg må spørre, du mener at det er absolutt ingenting du kunne gjort med kroppen din som kunne gjort den bedre?

Er jo selvfølgelig ting jeg skulle ønske var annerledes, men ingenting som kan fikses uten plastisk kirurgi. Så er vel ikke stort annet jeg kan gjøre. Jeg strekker og tøyer, trener og spiser sunt. Hva annet er det å gjøre?

Lenke til kommentar

Er jo selvfølgelig ting jeg skulle ønske var annerledes, men ingenting som kan fikses uten plastisk kirurgi. Så er vel ikke stort annet jeg kan gjøre. Jeg strekker og tøyer, trener og spiser sunt. Hva annet er det å gjøre?

 

Som MrLuni sier, da er du ikke perfekt. Om det er din definisjon av å være perfekt så har en stor del av Norges befolkning en perfekt kropp.

 

Denne tråden handler om perfekte kroppen som er akkurat slik man ønsker den å være. Da handler det ikke om du prøver så godt du kan ved å spise sunt og trene..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ingen er perfekte i den forstand.

Vel, det er jo det vi poster her i denne tråden da.. De poster kroppen de mener er perfekt.

 

tråden for din definisjon av perfeksjon er denne: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1229355

 

Folk på forumet som trener og spiser sunt.

Nei, den tråden er ikke noe for meg. Jeg gidder ikke å kaste bort selvfølelse og energi på å ønske at jeg så ut som noen andre, når jeg ser bra ut selv. Så jeg mener fortsatt at kroppen min er perfekt for meg.

Lenke til kommentar

Nei, den tråden er ikke noe for meg. Jeg gidder ikke å kaste bort selvfølelse og energi på å ønske at jeg så ut som noen andre, når jeg ser bra ut selv. Så jeg mener fortsatt at kroppen min er perfekt for meg.

 

Da har du misforstått ordets betydning. Du kan ikke mene at du kroppen din er perfekt, men det er fortsatt ting du vil endre på ved den. Det gir absolutt ikke mening.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Å være perfekt, og å være perfekt for *person* er to vidt forskjellige ting.

Det er flott at du er nøgd med din kropp. Litt inhabil er du nok, men du har sikkert ein flott kropp. Uansett så er det ikkje noko bidrag til denne tråden så lenge me ikkje får sett bilete. Eg meiner ikkje at du skal legge ut bilete av deg sjølv, men at diskusjonen blir litt dum når du argumenterer for noko som kun du har utgangspunkt for å kunne vurdere. Blir litt som å diskutere eit bilete du har på veggen heime og me ikkje får sjå. ;)

 

I denne tråden er me på jakt etter den perfekte kropp, med stor P, ikkje 80% eller 90%, 100%. Den finnes kanskje ikkje, men det betyr ikkje at det ikkje er poeng i å prøve finne den. Det kan for eksempel være ein kombinasjon av fleire bilete. Personlighet, oppførsel og alt det der er fullstendig uinteressant i denne tråden, det er kun snakk om kropp.

Endret av Zeph
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...