Gå til innhold

Perfekt kropp eller?


Pinup

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fine hender? Som fra handledet og ut til fingrene?

 

Ja, jeg elsker fine/vakre/nydelige hender.

Små, tjukke pølsefingre får ikke komme i nærheten av meg. ;)

 

Jeg synes Robert Pattinson har ganske fine hender/fingre:

*bilder*

 

Ser vel igrunn ut som hvilken som helst hånd på hvilken som helst slank person.

 

 

å se på kropper fra photoshoots fra en tv-serie som perfekt blir litt feil etter min mening. Alle kan få en perfekt kropp med litt redigering. Om du ser noen av disse gutta på privaten så ser de nok ikke akkurat slik ut.

 

Er enig i at Josef Rakich sin kropp ikke er langt ifra perfeksjon.

 

KaDust: Jeg tror vel egentlig de fleste som sitter på nettet har en perfekt kropp...

Du sier du ser fantastisk bra ut? Om du faktisk har det, tviler jeg på at alle andre også synes det. Eller så har du såklart bare litt for mye selvtillit, og ser egentlig ikke så bra ut.

 

Btw: Jeg har en perfekt kropp. :cool:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

KaDust: Jeg tror vel egentlig de fleste som sitter på nettet har en perfekt kropp...

Du sier du ser fantastisk bra ut? Om du faktisk har det, tviler jeg på at alle andre også synes det. Eller så har du såklart bare litt for mye selvtillit, og ser egentlig ikke så bra ut.

 

Btw: Jeg har en perfekt kropp. :cool:

 

Nå har jeg da aldri sagt at jeg tror alle andre vil synes kroppen min er perfekt? Til meg, så er min kropp perfekt. It's how i'm made, og det er ikke stort annet enn å trene og holde meg i form jeg kan gjøre. Men det er da det jeg gjør, og jeg ser derfor ganske bra og velproporsjonert ut. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...