Ferendaz Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Fine hender? Som fra handledet og ut til fingrene? Nei, hun mener mest sansynlig det partiet fra albuen og opp til halvveis bak øret. 3 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Vil egentlig anbefale å KJØPE serien og se på den. Lenke til kommentar
pricetag Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Fine hender? Som fra handledet og ut til fingrene? Ja, jeg elsker fine/vakre/nydelige hender. Små, tjukke pølsefingre får ikke komme i nærheten av meg. Jeg synes Robert Pattinson har ganske fine hender/fingre: Lenke til kommentar
Erav Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Fint. Jeg vet selv at jeg ser fantastisk bra ut, og har intet behov for å bevise det. Trur deg ikke jeg må se det før jeg godtar din påstand Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Damn da skulle du sett han dudn jeg møtte på fors igår.. Syyyykt store hende på han! Vart litt forbløffa faktisk. Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Fint. Jeg vet selv at jeg ser fantastisk bra ut, og har intet behov for å bevise det. Kvinnegruppa Ottar er den veien --------------> 6 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Fine hender? Som fra handledet og ut til fingrene? Ja, jeg elsker fine/vakre/nydelige hender. Små, tjukke pølsefingre får ikke komme i nærheten av meg. Jeg synes Robert Pattinson har ganske fine hender/fingre: *bilder* Ser vel igrunn ut som hvilken som helst hånd på hvilken som helst slank person. å se på kropper fra photoshoots fra en tv-serie som perfekt blir litt feil etter min mening. Alle kan få en perfekt kropp med litt redigering. Om du ser noen av disse gutta på privaten så ser de nok ikke akkurat slik ut. Er enig i at Josef Rakich sin kropp ikke er langt ifra perfeksjon. KaDust: Jeg tror vel egentlig de fleste som sitter på nettet har en perfekt kropp... Du sier du ser fantastisk bra ut? Om du faktisk har det, tviler jeg på at alle andre også synes det. Eller så har du såklart bare litt for mye selvtillit, og ser egentlig ikke så bra ut. Btw: Jeg har en perfekt kropp. 2 Lenke til kommentar
aneias Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Fine hender? Som fra handledet og ut til fingrene? Ja, jeg elsker fine/vakre/nydelige hender. Små, tjukke pølsefingre får ikke komme i nærheten av meg. Samme her Fine og vellstelte hender er en stoor pluss! Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 hm har jeg faktisk ikke tengt over. Tror hendene mine er relativt ganske OK da Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Trodde jenter hadde samme holdning til hender som andre ting, dvs at det ikke utseende det kommer an på, men hvordan man bruker de...? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Nei nei...store hender = stor tiss. Lenke til kommentar
pricetag Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Trodde jenter hadde samme holdning til hender som andre ting, dvs at det ikke utseende det kommer an på, men hvordan man bruker de...? Jojo, det er jo sant! Men nå snakker vi jo om perfekte kropper.. Men selvfølgelig, du har rett. Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Nei nei...store hender = stor tiss. Ikke i mitt tilfelle, uten at jeg skal spesifisere! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Ikke i mitt tilfelle, uten at jeg skal spesifisere! I see, Store hender = liten tiss altså.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Det finnes alltid et unntak fra regelen. Lenke til kommentar
Erav Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 stoooore hender betyr stoooor..... unleash the answer in this spoiler hanske Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 stoooore hender betyr stoooor..... unleash the answer in this spoiler hanske Og stoooor hanske får man ikke tak i i butikker i oslo-området. Lenke til kommentar
KaDust Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 KaDust: Jeg tror vel egentlig de fleste som sitter på nettet har en perfekt kropp... Du sier du ser fantastisk bra ut? Om du faktisk har det, tviler jeg på at alle andre også synes det. Eller så har du såklart bare litt for mye selvtillit, og ser egentlig ikke så bra ut. Btw: Jeg har en perfekt kropp. Nå har jeg da aldri sagt at jeg tror alle andre vil synes kroppen min er perfekt? Til meg, så er min kropp perfekt. It's how i'm made, og det er ikke stort annet enn å trene og holde meg i form jeg kan gjøre. Men det er da det jeg gjør, og jeg ser derfor ganske bra og velproporsjonert ut. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Utan bilete, i det minste av andre som liknar, er det ikkje det heilt store bidraget til denne tråden å påstå at kroppen din er perfekt. Det er begrensa kor spesifikt ein kan beskrive den perfekte kropp med ord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå