KaDust Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Fint. Jeg vet selv at jeg ser fantastisk bra ut, og har intet behov for å bevise det. Lenke til kommentar
Populært innlegg Lycantrophe Skrevet 5. mars 2011 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Men behov for å fortelle det? 11 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Tja, hun kommer tross alt fra Kvinneguiden. Anyway. Bar. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 (endret) Tror hun til høgre hadde sett uuutrolig tynn ut med klede pa. Damn long legs på ho! Endret 5. mars 2011 av MrLuni Lenke til kommentar
Pus_1808 Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 (endret) Men behov for å fortelle det? Det sier sitt:) Det er bra at man liker sin egen kropp, for det er det vel et fåtall (jenter) som gjør... Men å komme her å si at "jeg har perfekt kropp" uten å tørre å vise den, da ville jeg holdt kjeft! Edit: glemte en liten " Endret 5. mars 2011 av Pus_1808 Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Når det kommer til herrekropper så synes jeg Josef Rakich har den perfekte kroppen. Nesten ikke noe fett, og svært muskuløs. Forøvrig mitt treningsidol : -) Lenke til kommentar
KaDust Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Men behov for å fortelle det? Det sier sitt:) Det er bra at man liker sin egen kropp, for det er det vel et fåtall (jenter) som gjør... Men å komme her å si at "jeg har perfekt kropp" uten å tørre å vise den, da ville jeg holdt kjeft! Edit: glemte en liten " Tråden heter 'perfekt kropp eller?'. Jeg har ikke noe fullbody-picture av kroppen min, og har ingen behov for å ta et kun for å legge ut i denne tråden heller. Men siden det var bidraget mitt, så var det det jeg posta. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Fikk ikke helt med meg hva du bidro med...? Lenke til kommentar
KaDust Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Neivel, da får jeg bidra med den perfekte mannekroppen da Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Tror ikke han der sliter med å få seg noe dame Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Hvem er det? Lenke til kommentar
KaDust Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Gannicus i serien Spartacus. Tidenes beste tv-serie. Mer nakenhet, sex, vold og handling får du ikke. Hans navn er Dustin Clare. Han er bare så UTROLIG deilig i den serien Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Bar Rafaeli er knallflott. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Han så ganske bra ut hvertfall. Lenke til kommentar
KaDust Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Her er han som spiller Spartacus i serien også. Ikke dum han heller. Er også mange andre flotter kropper i den serien, nesten så jeg får lyst til å se alle episodene om igjen. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Ja i spartacus så er det mange kropper som er nermere perfekt Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Er bare å poste bilder da. Lenke til kommentar
KaDust Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Vil egentlig anbefale å laste ned serien og se på den. Lenke til kommentar
pricetag Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 (endret) Læreren min har den perfekte kroppen. Han er høy (typ 1.87), slank, og har flotte muskler. Jeg selv blir litt freaked out av kropper som ser helt sprengt ut, men læreren min har akkurat passe store og "passe synlige" muskler. Lang overkropp, lange ben, lange armer, og lange fingre. Og fine hender! Noe som jeg elsker at menn/gutter har. Han er rett og slett deilig! Synd han vet det selv, men. Og ganske synd han er forlovet og har en sønn på tre år Digg er han ihvertfall! Edit: Ikke så mye kroppshår heller Endret 5. mars 2011 av pricetag Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Fine hender? Som fra handledet og ut til fingrene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå