Gå til innhold

Perfekt kropp eller?


Pinup

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men behov for å fortelle det? :)

 

Det sier sitt:) :p

 

Det er bra at man liker sin egen kropp, for det er det vel et fåtall (jenter) som gjør...

Men å komme her å si at "jeg har perfekt kropp" uten å tørre å vise den, da ville jeg holdt kjeft!

 

 

Edit: glemte en liten "

Endret av Pus_1808
Lenke til kommentar

Men behov for å fortelle det? :)

 

Det sier sitt:) :p

 

Det er bra at man liker sin egen kropp, for det er det vel et fåtall (jenter) som gjør...

Men å komme her å si at "jeg har perfekt kropp" uten å tørre å vise den, da ville jeg holdt kjeft!

 

 

Edit: glemte en liten "

 

Tråden heter 'perfekt kropp eller?'. Jeg har ikke noe fullbody-picture av kroppen min, og har ingen behov for å ta et kun for å legge ut i denne tråden heller. Men siden det var bidraget mitt, så var det det jeg posta. ;)

Lenke til kommentar

Læreren min har den perfekte kroppen. Han er høy (typ 1.87), slank, og har flotte muskler. Jeg selv blir litt freaked out av kropper som ser helt sprengt ut, men læreren min har akkurat passe store og "passe synlige" muskler. Lang overkropp, lange ben, lange armer, og lange fingre. Og fine hender! Noe som jeg elsker at menn/gutter har. Han er rett og slett deilig! Synd han vet det selv, men. Og ganske synd han er forlovet og har en sønn på tre år :(

Digg er han ihvertfall!

 

Edit: Ikke så mye kroppshår heller :D

Endret av pricetag
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...