Dammed Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 jeg blir veldig glad når gutter ikke liker supertynne jenter med six-pack mage! Ca 1/20 gutter liker jenter med six pack mage, og for de fleste jeg kjenner inkludert meg så er det bildet før din post ca det tynneste som er fint. Rart at jenter forsatt tror det motsatte konstant. 1 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Deneb: Likte ingen av bildene. Damen på bilde nr.2 så faktisk litt maskulin ut. Mulig hun bare var litt for veltrent. Hun på bilde nr.3 var direkte ekkel. Hun ser kort og kompakt ut. Torsoen virker veldig kort, for eksempel. Puppene flyter til alle kanter som slappe vannballonger med for lite fyll. Magen virker også ganske hard og flat. Skurupu: Ikke så verst det, da. Endret 3. mars 2011 av Zerda 1 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) ingen ovenfor godkjent! Kvinner skal være slank av trening, ikke av å spise lite. Endret 3. mars 2011 av MrLuni 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg InToRv Skrevet 3. mars 2011 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) ingen ovenfor godkjent! Kvinner skal være slank av trening, ikke av å spise lite. Lurer litt på om du sier dette kun for å si noe. # 1 Endret 3. mars 2011 av PaperWalls 11 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 Så klart ikke! Dei va jo for tynn. Beinete skuldre/bryst. Tannpirker armer osv. Men hun over va ganske pen da. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Ho i kjolen var tynn, men nice booty . Endret 3. mars 2011 av Dammed 1 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 Den rompa der ble litt for mye av det gode 2 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 Kelly Brook er kjempeheit. Hun har former, men er likevel slank og passe trent. Lenke til kommentar
pricetag Skrevet 4. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2011 Drømmekropper: Liker spesielt de to siste, der det er litt rumpe og litt lår, men ikke for mye. Ville gitt så mye for å se sånn ut! - Jente 15 5 Lenke til kommentar
KaDust Skrevet 4. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2011 Jeg har drømmekroppen 1 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 4. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2011 Likte dei 2 i midta, må ha litt hofter syns jeg. Og velkommen til Diskusjon pricetag! Lenke til kommentar
Wohooo Skrevet 4. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2011 Jeg har drømmekroppen Pics? Lenke til kommentar
KaDust Skrevet 4. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2011 Jeg har drømmekroppen Pics? Privat! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 4. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2011 Jeg har drømmekroppen Pics? Privat! PM? 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Byxxi Skrevet 4. mars 2011 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 4. mars 2011 Da velger jeg og ikke tro på det 15 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 haha ja joiner gjengen og tviler på at du har perfekt kropp Lenke til kommentar
Jonzki Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Faen som du syter MrLuni Enten er det for mye eller for lite, eller feil eller galt. Nyt heller denne traaden enn aa komme med dine pirkekommentarer. 4 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Jeg har drømmekroppen Tits or GTFO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå