Gjest medlem-1432 Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Det bildet Diskutant la ut er da ikke noen Arnold kropp heller. Herregud påstår du at folk med slike kropper ikke greier og gå? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 hehe ja det va kanskje en smuuuule overdrevent sakt da, men poenget står Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Welcome to diskusjon.no, where the boys like men, and the women hardly exist. 2 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 (endret) Welcome to diskusjon.no, where the boys like men, and the women hardly exist. Hvis du har vært innom RPP ville du ment noe annet. Endret 21. februar 2011 av Zerda 1 Lenke til kommentar
aneias Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 (endret) Har et spørsmål til dere gutta! Hva mener dere om små pupper? Er det liksom sånn at det ikke er tiltrekkende i det hele tatt? Også nå som egentlig ikke har så my med tråden her å gjør.. Like dere best glattbarbert, stussa eller all natural? Snakker om nedentil nå altså Endret 22. februar 2011 av L4r5 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Glattbarbert. Liker ikke hår i maten. Lenke til kommentar
Wohooo Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Helst glattbarbert, stusset går også, men mye hår blir ekkelt syns jeg. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 (endret) Er nesten intet som er små pupper, jeg liker dem i alle størrelser. Det er viktigere hvilken kropp dem sitter på. Den perfekte pupp er etter min mening en blanding mellom C og B. Men som sagt diskrimenerer jeg ingen.. Og selvsagt er formen viktig, viktigere enne størrelsen. Endret 21. februar 2011 av Battone Lenke til kommentar
Upsidian Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Store pupper små pupper- For meg er det ikke så stor sak (Pun intended ) Er rumpeman jeg. Nå er jeg hældig nokk ti l og ha en dame med hva jeg vil kalle for en perfekt rumpe. Og som Batone sa. Formen er viktig . Digger bildene her inne keep em comming. skulle postet et par selv hadde jeg vist hvordan Men ikke damen min sin. den er for meg og bare meg til og nyte if u catch my drift heheheeee Lenke til kommentar
aneias Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Trodde de aller fleste gutter likte stoore pupper jeg, etter Hvilken bilder som er lagt ut på denne tråden ogsånn. Men godt å vite at størrelsen ikke er så viktig. Har nemmelig ikke større enn a-b selv. Resten av kroppen er ganske slank også, men hadde ikke sagt nei takk til litt større nei.. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Trodde de aller fleste gutter likte stoore pupper jeg, etter Hvilken bilder som er lagt ut på denne tråden ogsånn. Men godt å vite at størrelsen ikke er så viktig. Har nemmelig ikke større enn a-b selv. Resten av kroppen er ganske slank også, men hadde ikke sagt nei takk til litt større nei.. Og vi gutta tror alle jenter liker stoore kuker, hehe. Jeg foretrekker a, b eller c. Form og fasthet er viktigst, ikke størrelse Lenke til kommentar
aneias Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Trodde de aller fleste gutter likte stoore pupper jeg, etter Hvilken bilder som er lagt ut på denne tråden ogsånn. Men godt å vite at størrelsen ikke er så viktig. Har nemmelig ikke større enn a-b selv. Resten av kroppen er ganske slank også, men hadde ikke sagt nei takk til litt større nei.. Og vi gutta tror alle jenter liker stoore kuker, hehe. Jeg foretrekker a, b eller c. Form og fasthet er viktigst, ikke størrelse Jeg bryr meg hvertfall ikke om størrelsen på kuken. Så leng en veit ka den ska brukes te, spille størrelsen ingen rolle. Og er den alt for stor kan det jo vært alt anna enn behagelig:)) Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Så leng en veit ka den ska brukes te, spille størrelsen ingen rolle. Jeg har alltid trodd den skulle brukes til å urinere med. Jaja, noe jeg har misforstått altså.. anyway.. Som sagt, puppestørrelse kommer veldig ann på kroppen den sitter på. Jeg tviler også sterkt på at puppene er det første guttene ser etter i en jente. Det kommer vel heller som en bonus. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 I denne diskusjonen (perfekt kropp), er verken for små eller for store riktig for min del. Perfekt er perfekt, og då er dei ikkje små. Det er perfekt, noko dei færraste vil finne. Ein vel uansett ikkje partner kun med grunnlag i utsjånad. Andletet synest eg uansett er den viktigaste delen. Lenke til kommentar
aneias Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Så leng en veit ka den ska brukes te, spille størrelsen ingen rolle. Jeg har alltid trodd den skulle brukes til å urinere med. Jaja, noe jeg har misforstått altså.. Hahah, det jeg liksom mente ja. Hva du tenkte på du da?? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 "jeg har alltid trodd den skulle brukes til å urinere med. Jaja, noe jeg har misforstått altså.." Hahah, det jeg liksom mente ja. Hva du tenkte på du da?? ehm, tror kanskje ikke vi skal bruke slike ord her.. Du får ta det på PM om du er veldig interessert i å høre. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Big boobs kan lett bli for mye Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Som regel så er b eller c cup finest syns jeg. Men det kommer jo ann på selve puppen hvor fin den er. Aldri trodd jeg skulle skrive akkurat den setningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå