Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Perfekt kropp eller?

Pinup

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har et spørsmål til dere gutta!

Hva mener dere om små pupper? Er det liksom sånn at det ikke er tiltrekkende i det hele tatt?

Også nå som egentlig ikke har så my med tråden her å gjør.. Like dere best glattbarbert, stussa eller all natural? Snakker om nedentil nå altså :p

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Er nesten intet som er små pupper, jeg liker dem i alle størrelser. Det er viktigere hvilken kropp dem sitter på. Den perfekte pupp er etter min mening en blanding mellom C og B. Men som sagt diskrimenerer jeg ingen..

Og selvsagt er formen viktig, viktigere enne størrelsen.

Endret av Battone
Lenke til kommentar

Store pupper små pupper- For meg er det ikke så stor sak (Pun intended :p ) Er rumpeman jeg. Nå er jeg hældig nokk ti l og ha en dame med hva jeg vil kalle for en perfekt rumpe. Og som Batone sa. Formen er viktig :D. Digger bildene her inne keep em comming. skulle postet et par selv hadde jeg vist hvordan :) Men ikke damen min sin. den er for meg og bare meg til og nyte :D if u catch my drift heheheeee

Lenke til kommentar

Trodde de aller fleste gutter likte stoore pupper jeg, etter Hvilken bilder som er lagt ut på denne tråden ogsånn. Men godt å vite at størrelsen ikke er så viktig. Har nemmelig ikke større enn a-b selv. Resten av kroppen er ganske slank også, men hadde ikke sagt nei takk til litt større nei.. :p

Lenke til kommentar

Trodde de aller fleste gutter likte stoore pupper jeg, etter Hvilken bilder som er lagt ut på denne tråden ogsånn. Men godt å vite at størrelsen ikke er så viktig. Har nemmelig ikke større enn a-b selv. Resten av kroppen er ganske slank også, men hadde ikke sagt nei takk til litt større nei.. :p

Og vi gutta tror alle jenter liker stoore kuker, hehe. Jeg foretrekker a, b eller c. Form og fasthet er viktigst, ikke størrelse ;)

Lenke til kommentar

Og vi gutta tror alle jenter liker stoore kuker, hehe. Jeg foretrekker a, b eller c. Form og fasthet er viktigst, ikke størrelse ;)

Jeg bryr meg hvertfall ikke om størrelsen på kuken. Så leng en veit ka den ska brukes te, spille størrelsen ingen rolle. Og er den alt for stor kan det jo vært alt anna enn behagelig:))

Lenke til kommentar

Så leng en veit ka den ska brukes te, spille størrelsen ingen rolle.

Jeg har alltid trodd den skulle brukes til å urinere med. Jaja, noe jeg har misforstått altså..

anyway.. Som sagt, puppestørrelse kommer veldig ann på kroppen den sitter på. Jeg tviler også sterkt på at puppene er det første guttene ser etter i en jente. Det kommer vel heller som en bonus.

Lenke til kommentar

I denne diskusjonen (perfekt kropp), er verken for små eller for store riktig for min del. Perfekt er perfekt, og då er dei ikkje små. Det er perfekt, noko dei færraste vil finne. Ein vel uansett ikkje partner kun med grunnlag i utsjånad. Andletet synest eg uansett er den viktigaste delen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...